GiantElectrobikeGarmin
Sivu 61 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 51 59 60 61 62 63 71 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.801 - 1.830 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Ja sit on viel tääki mikä vie tällä hetkel aika paljon aikaa

Kiadas Chè alias Reino
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Ajellaanko keskiviikkona illalla jossain?

Tai tänään? Vois löytyy kalenterist kolo.
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti omena01 Katso viesti
    Ajellaanko keskiviikkona illalla jossain?
    Mahdollisesti kyllä. Riippuu onko mulla jalat kipeänä huomenna kun menen pettämään teitä kippurasarvisella tänään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti H Katso viesti
    Tai tänään? Vois löytyy kalenterist kolo.
    Mä en pysty tänään lähtemään kun on noita harkkakyytejä hoidettavana

Mä joudun skippaamaan ajot tänään kun olen rikki

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok. Vähän tuli haastetta mullekin. Katsellaan ajoja loppuviikosta/viikonloppuna myöhemmin.

Paras lenkki taas aikoihin tänä aamuna. Rysäytin palomäessä kunnon otb:n siinä viistossä jyrkännemäessä jota en koskaan ennen ole uskaltanut ajaa. Olkapää hassun kirjava. Kun sain itseni parsittua kasaan, nii kaupanpäällisi takarengas päätti räjähtää kyljestä, joten sisuri ja ulkokumi vaihtoon. On tää ja perkele harrastus.

^ joskus elämä näyttää keskisormea. Sympatiaempatiaa.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Legsa^ Katso viesti
    Paras lenkki taas aikoihin tänä aamuna. Rysäytin palomäessä kunnon otb:n siinä viistossä jyrkännemäessä jota en koskaan ennen ole uskaltanut ajaa. Olkapää hassun kirjava. Kun sain itseni parsittua kasaan, nii kaupanpäällisi takarengas päätti räjähtää kyljestä, joten sisuri ja ulkokumi vaihtoon. On tää ja perkele harrastus.
    Onneksi ei ilmeisesti sen pahemmin käynyt. Kyllä tää harrastaminen on kivaa Nimimerkillä vasemmassa rintalihaksessa repeämä lauantain pannutuksesta. Katsotaan josko Jussina pääsisi ajamaan taas, nyt ei kärsi ollenkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Odottakaa Katso viesti
    Onneksi ei ilmeisesti sen pahemmin käynyt.......... Katsotaan josko Jussina pääsisi ajamaan....
    Enempi henkisiä naarmuja. Rengastalkoot odottelis tuossa tekijäänsä. Tekis mieli laittaa tubelessiksi kuutio, mutta taitaa jäädä toisempaan aikaan vielä.

Mulla olis juhannuspäivä vapaa, joten jotakin ajoja voisi järkkäilä. Tai vaihtoehtoisesti aattoiltana, jos en ole myöhään röissä. Joskus jos ehtisi porukoissa ajamaan siten, että ei joutuisi kelloa tuijotella.

Vahva Ehkä juhannusajelulle kun kerrankin ollaan jussi kotona

Joskus oli tässä, tai sitten jossain muussa topikissa, kiinnostava jälki lenkistä joka kulki Toivolan kautta ja lähti suunnilleen Päivärinteentien päästä metsään kohti Klaukkalan keskustaa. Muistaakseni oli aika pitkäkin, jotain 40km tietämillä. Kierteli Klaukkalan ja osin tiesiirtymää. Tän takia ei onnistu "polun seuraaminen" vaan pitäisi muuta infoa olla.
    Oliskohan jollain tietoa tästä?
    J.Kottenberg muokkasi tätä : 19.06.2016 at 18.11

Meinasikos tänään joskus alkuillasta kukaan ajella omilla kylillä. Tarjolla lienee märkää märällä, mutta hieman polttelisi käydä vaikka parituntinen ajamassa. Mallia maasto siis.

Tai höpöhöpö-ajelua sääksin ympäri. Siirtymä Röykkään autolla ainakin omalta osaltani.

Mitenkäs olisi iltaympyrät tänään vaikka kello 17 Tornarin parkkikselta. Suunnalla ei väliä, mutta johonkin metsäilemään. Aikaa voi viilailla myöhempäänkin, jos tarvis on.

Mulla on fillari huollossa, toiveissa on saada se torstaina ajoon.
    Onko kukaan ajelemassa to iltana tai pe aamupäivästä?

Mulla on fillari huollossa, toiveissa on saada se torstaina ajoon.
    Onko kukaan ajelemassa to iltana tai pe aamupäivästä?
    Mulla haaveissa, että to tai pe pääsisi ajelemaan jos vaan tissi kestää.

Kolmisen tuntia tunkkaamista teki ihan hyvää. Vähän on mustaa pilveä ollut mun ajojen päällä. Poljeskelin tuota Palomäkeen menevää "maailman pisintä mäkeä" ylöspäin ja kas kummaa "Ripripbingdoing" ja ketju kasetin ja pinnojen väliin. Noh onneksi on osat ja työkalut matkassa, mutta..... Miksi perkeleessä tuommoset sattuu aina siellä missä on hornetin kokosia hyttysiä ja chinnookin kokoisia paarmoja?

Ilman suurempia vahinkoja selvisin ja vaihteetkin alkaa olemaan hiljalleen kohdillaan monen viikon takaisen korvake-episodin perään. Märkää on metsässä ja Haikalan linjoilla, mutta hyvä lenkki tuli kumminkin heitettyä.

Juhannuspäivä on tyhjää kalenterissa, mutta aatto, eli perjantai vielä ihan auki röiden suhteen.

Onko aikatauluista / kykenevyyksistä jo selkoa. Mahkuja ajella huomenna illalla jo?

La pääsen ehkä jos saan pyörän huollosta, huomenna selvenee ehkä..

Onko aikatauluista / kykenevyyksistä jo selkoa. Mahkuja ajella huomenna illalla jo?
    Mä joudun tarkentamaan huomenna kykenenkö vai en. Jos alustavasti lähtö esim 17:30 tai 18:00 Isoniitunkoululta ja siitä sinne pellon taakse metsään se traktoriura/metsätie ajamaan mäntysaloon niin sais tuntumaa, että kestääkö. Sopisiko tällainen?

Jep.Kuulostaa suunnitelmalta. 17.30 on hyvä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    La pääsen ehkä jos saan pyörän huollosta, huomenna selvenee ehkä..
    La näyttää ainakin sään puolesta ihan ajopäivältä. Voisin (vahva ehkä) lähtee kevyelle ajelulle lähimaastoihin...

Jep.Kuulostaa suunnitelmalta. 17.30 on hyvä.
    Moi, mä kyllä joudun skippaamaan tämän iltasen. Vihlasee vieläkin ikävästi kun tulee rasitusta.

No problemos. Käyn vesitornilla testailee huollettuja joustoja ja sitä rataa pikku lenkkiä siinä ympäristössä😎

Mitäs oli huomisen aamupäivän askareissa porukalla? Jos kympin maissa painuisi pariksi tuntia lähipoluille. Haikalan ympyrät eessuntaas ja jos aikaa ja virtaa on, niin Pietarinmäelle jatkamaan.

Ujo mahdollisuus sateelle, joten säävaraus.

Mä voisin lähtee. Missä lähtöpiste?

Olisko isoniitun koulu kymmeneltä. Siitä pääsee pellon poikki hyvin maastoon.

Juu. Tällä mennään. Tulkaahan muutkin ukkelit messiin, niin saatte sitten hyvällä omallatunnolla viettää jussia.

Mä tuun kanssa ja yritän houkutella junnun mukaan

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •