Monelta startti, mistä ja mimmosella kalustolla?
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Monelta startti, mistä ja mimmosella kalustolla?
Joko 17.15 maastovermeillä kevyt palauttelulenkki polkuajua patikkalan lammelta tai 17.15 k-raudalta rantatoivalan kautta puijolle jiätelölle. Kumpi maistuis niin ajellaan sitä vaihtoehtoa
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Voijaan männä puijolle jätskille, mut ota reilusti rahua mukkaan kun joudut syömään 7-8 jäätelöö sillä aikaa kun meikäläinen raahaa tämän vanhan ja väsyneen kehon sinne mäjenpäälle.
Onkos sitä huomenna hitaampia ajelijoita lähössä?
Kiitos lenkkiseurasta vanhakin pääsi puijon päälle. Huomen vois käydä mehtässä kevytlenkki jos ei sada kovasti klo.17.00 sama paikka kun viimeks.
Kevyemmän lenkin aika ja paikka on okItse en pääse, koska sen verran kenkkuna on vielä flunssa päällä mutta pitäkee hauskaa minunkin puolesta.
Sent from my D5803 using Tapatalk
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Minä voin ainakin huomenna lähtee perää pitämään
Nitrojaos kittää nuorukaista vetohommista! Ja pääNitrolle kiitos jäderöstä.
Junioriosasto kiittää, pakko huili edessä kun ei jaksa kun kokemuksen perässä yrittää kieli ulkona ajaa. Mukana kuhan taasen jalka kantaa
Alustavien tietojen mukaan minäkin pääsisin osallistumaan kevyelle lenkille tänään. Mikä se lähtöpaikka on? Minulla nuo karttalinkit antaa paikaksi hiihtoladut alikulkutunnelin Kumpusentien ali.
frisbee parkkipaikasta noin 150 metriä kumpusentietä ylös päin oikeella.
Se on siinä mistä talvipolku menee Kumpusentien yli, alkuun vieressä.
Ok. Siitä taitaa lähteä ylämäki harjun päälle ja toiseen suuntaan pääsisi siihen alikululle.
Alikulun vieressä
Just siinä
En ehtinyt mukaan rauhalliselle, kun erehdyin juttelemaan hallituksen puheenjohtajan kanssa = orjatöitä taloyhtiön hyväksi... Ensi viikolla yritetään uudestaan paremmalla onnella.
Kiitos porukalle hyvä lenkki tuli ajeltua. Torstain kevyt muuttu pikkupojan kevyeksi.seuraavan kerran pitää ottaa mukaan raivaussaha,motorsaha ja itikan karkotin mukaan koko ropan suojapuku.Tosi hyvä neulospolku ollut joskus vuonna 14.Porukka käy vähiin ei ollut kun 4 mestaria.Oli hyviä mäkiä tarpeeksi.
Mie hartaasti toivon että ootte edes täynnä itikanpuremia ja litimärkiä, kun mie ajelin kohti kuopijjoo keikalle tympeästi autolla.
Hyvä jos olitta TYYTYVÄISIÄ!Oli kyllä hyvä reissu aurinkonpaisteessa ja pikitietä pitkin. Porukka halus nähdä uusia polkuja, joten minä esittelin pari PARASTA ja HELPOITEN AJETTTAVAA. Ens torstaina kun ollaan enää myö kaksi Nitrojaoksen ajajaa mukana näillä kevyillä torstai lenkeillä, niin voidaan ajella sitten niitä vähän haastavampia polkuja. Tuleepahan nuille JPTH:n mukana raahaamille työkaluille sitten jotain käyttöä. P.s. Muista ottaa sit kuulosuojaimet kans. Ei sen moottorisahan takia vaan kun polku on sit huonoo niin kuuluu hirvee noituminen.
![]()
Kuis tänään jalkarattaiden kokoontumisajut
En vielä uskalla
Huomenna voisin yrittää rauhallista rauhallisesti, mikäli ei tule takapakkia...
Huomenna kans mukana!
Monelta tänään ja missä?
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Monelta ja mistä 2 ?
Sama paikka ja aika lienee helpoin. Eli viideltä Kumpusentien varrella liki hiihtoladun alikulkua.
Tossa kyllä kyseltiin tää illan ravilenkin alkupaikkaa ja lähtöaika.
Toihan voos käydä tällekkin illalle, vähän liukumaa että sammyki ehtii ryömiä paikalle
Ihan en klo 17 ehdi mutta täältä tuun vastaan...
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Moi kaikille, uutena paikkakuntalaisena yritän löytää huomenna paikalle. Mukaan maastoon mahtuneet.
Kirjanmerkit