FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 37 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 27 35 36 37 38 39 47 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.081 - 1.110 / 1581

Aihe: Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Mä olen ollut huomaavinani, että viimeisinä viikkoina tai kuukausina akku on loppunut aiempaa nopeammin. Tämä on kaikki vain tunnetta mutta mun mielestä erityisesti harjoitukset kuluttaa nykyään enemmän. Normaalissa päiväkäytössä pysyy virta ehkä ihan hyvin. Esim. eilen illalla latasin ja edelleen näyttää 100 %. Sen sijaan nämä mun noin 50 min työmatkat suuntaansa kuluttaa parissa päivässä akun loppuun. Ennen pystyi ajamaan mielestäni useampia päiviä.
    Täysin sama kokemus on itselläkin. Kuinkahan pitkäikäisiä kelloissa olevat akut ovat? Oma kello on ollut vasta reilun vuoden.
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PetriV Katso viesti
    Täysin sama kokemus on itselläkin. Kuinkahan pitkäikäisiä kelloissa olevat akut ovat? Oma kello on ollut vasta reilun vuoden.
    Mulla on hankittu melko heti kun tuli markkinoille, eikä ongelmaa ole akun keston suhteen. Onkohan teillä puhelin ja bluetooth päällä, joka sitten synkkaisi puhelinta koko ajan?
    TUo toki vie sitten normi käyttöön verrattuna enemmän virtaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTB Fillaristi Katso viesti
    Mulla on hankittu melko heti kun tuli markkinoille, eikä ongelmaa ole akun keston suhteen. Onkohan teillä puhelin ja bluetooth päällä, joka sitten synkkaisi puhelinta koko ajan?
    Jep, BT kuluttaa selvästi enemmän laitteen akun varausta. Kyllästyin usein toistuvaan lataukseen ja disabloin synkan puhelimen kanssa. Akuthan menettävät ajan ja käytön myötä pikkuhiljaa kapasiteettiaan eikä Polarin akut ole poikkeus. Oma laitteeni vaihtuu uuteen kun lasin alle ilmaantui vesihöyryä. Posti-Pate tuo uuden ja paluupostissa kempeleelle lähtee vanha, mielestäni oikein mallikasta toimintaa Polarin suunnalta

En pidä puhelimessa bluetoothia päällä. Ylipäätään joskus vuosi sitten synkkasin pari kertaa puhelimen kanssa, mutta se oli niin onnetonta, että se jäi sikseen.

Nyt kun laite on latauksessa huomista Pirkan Pyöräilyä varten, niin vajaassa kahdessa tunnissa akku ei ole lataunut täyteen. Koneella Flow sanoo 'ladataan akkua...', mutta kellossa ei näytä tapahtuvan mitään. Laite kuitenkin on ladannut akkupalkin lähes täyteen, mutta ei täyteen ja irroittaessa kellon lautauksesta ei tule 100% lukemaa palkin viereen.

Kokeeksi tuli irroitettua kello, piuha ja puhdistettua kaikki kosketuspinnat. Ehkä kello saadaan nyt täyteen virtaa.
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Itse lataan max 700mAh laturilla ja hyvin toimii. rMBP:n kautta ladattaessa (via USB) homma kestää ja normaalisti vielä seuraavanakin päivänä näkyvä akun lataus 100% ei toteudu. Ja kannattaa muistaa että koskaan ei pidä mennä lataamaan akkua (ei edes Polarin) jos on oletettavaa että akun lämpötila. on alle nolla astetta Celsiusta

Sent from my H60-L04 using Tapatalk

Ensimmäsellä noista kahdesta viikosta tasot nousi vielä erittäin rasittuneeksikin, mutta nyt viime viikolla vain rasittuneeksi ja oikeastaan vain hetkeksi. Jokaisen aamun aloitin selkeästi tasapainon puolelta. (Balanced). Tuota lepopäivää ennen tein vieläpä kaksi treeniä, palauttavan pyörälyn 17,62km (41;22min) ja sitten juoksulenkin illalla, vauhtileikittely, jossa juoksin vajaa 30min niin, että alussa km vauhti oli n. 5:30 luokkaa ja lopussa 3:30/km (sykkeet 141 - 185) Ei siis täysiä mutta reipasta menoa.
    Mutta siis nyt yhden lepopäivän jäkeen olen aliharjoitellut. (undertrained).
    Melko jännä keksintö. Tuli nyt pidettyä useita päiviä taukoja jotta pääsi tuonne tasapainon ja aliharjoitelleen väliin ja sieltä se vaan taas eilen maastopyörä lenkiltä 1h20min 160keskisykkeillä) pamautti taas palautumis ajaksi 3pv 12h eli suoraan ylirasittunut. Tosin nyt on sykesensorikin selkeästi seonnut jossain kohdassa kun maksimi sykkeet olivat käyneet 216. Täytynee vaihtaa varuiksi patteri tuohon ja jollei apua niin laittaa polarille viestiä että mikähän tossa pikku mötikässä tai kellossa on pielessä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blizred Katso viesti
    ...eilen maastopyörä lenkiltä 1h20min 160keskisykkeillä) pamautti taas palautumis ajaksi 3pv 12h...
    Kyllä tuo minusta noilla keskisykkeillä ihan normaalilta kuullostaa. Toki ne häiriösykkeet kannattaa eliminoida.

Itse vedin lauantaina semi-mtb -lenkin 111km@6:40 keskisykkeellä 148 ja palautumisajaksi tuli 8 päivää

Nyt kun on ottanut iisisti sen jälkeen kello näyttäis, että perjantaina klo 14:30 olisin tasapainossa. Tuostakin se vielä tippunee ainakin vuorokaudella jos ei hanki lisää rasitusta.

Pikemminkin ajattelisin, että MTB fillaristin kellossa tai asetuksissa on jotain feelua. Tai sitten ko. hemmo on supermies.

No juu totta toki tuokin. Täytynee se patteri vaihdella ja kokeilla uudemman kerran taasen. Hullultahan tuo 3pv tuntuu omien tuntemusten pohjalta mutta kaippa siinä jotain järkiperäistä pohjaakin on.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kyllä tuo minusta noilla keskisykkeillä ihan normaalilta kuullostaa. Toki ne häiriösykkeet kannattaa eliminoida.

Itse vedin lauantaina semi-mtb -lenkin 111km@6:40 keskisykkeellä 148 ja palautumisajaksi tuli 8 päivää

Nyt kun on ottanut iisisti sen jälkeen kello näyttäis, että perjantaina klo 14:30 olisin tasapainossa. Tuostakin se vielä tippunee ainakin vuorokaudella jos ei hanki lisää rasitusta.

Pikemminkin ajattelisin, että MTB fillaristin kellossa tai asetuksissa on jotain feelua. Tai sitten ko. hemmo on supermies.
    En tiedä supermiehestä, mutta paljoa enempää ei pysty tai kerke harjoittelemaan ja yhden lepopäivän jälkeen aliharjoitellut. Laittaisin tänne grafiikkaa ihmeteltäväksi, jos se onnistuisi ilman linkkausta jollekin serverille. Muuten kellossa mulla asetukset niin, että en ole päivisin ns. aktiivinen töissä. Istuskelen koneen ääressä. Sitten treeniä noin se 5x viikossa, olen myös asettanut painon, pituuden iän ym. oikein. Samoin sykerajat sekä hapenoton kohdilleen, perustuen mattotestiin, jossa nuo on mitattu. Nyt jos tekisin vain 5 kertaa viikossa treeniä, olisin aina tasapainon alarajalla tai lepopäivän jäkeen alle tuon. En tiedä mitä tuossa voisi muuttaa. Lauantaina 65min lenkki reipasta vauhtia ja eilenkin vedin tempoa lenkillä toisen puolikkaan yhteensä 65min. Eka puolikas vastatuulipätkällä tasaista reipasta ja loput 15km sitten melkolailla niin kovaa kuin pääsin. Koko lenkin keskivauhti 28,3km/h, mutta takas päin km vauhdit noin 32-35km/h ja kovin yksittäinen kilometri 46,8km/h ja max vauhti tuolla kilsalla 51,4km/h. Sykkeet 5 tasoa 2%, 4 tasoa 14% ja 3 tasoa 69% ja 1 tasoa 1%. Muutenkin lenkillä ja treenatessa tuota keskiarvoa treeneistä kun katson niin sykealueiden kuormitus on melkolailla pyramidi niin, että 3 aluetta on eniten, sitten 4. ja 2. Nyt aamulla tuli käytyä jo salilla 40min, Palautustaso on tasapainossa, Launataina se nousi aivan tasapainossa alueen ylärajalle, mutta eilisen treenin jäkeen taso nousi vain hieman edellisestä, nyt aivan tasapainon ja rasittuneen rajalle. Nyt siis aamuisen treenin jäkeen taso tasapainossa ja ennusteen mukaan, jos en tee mitään niin torstaina ollaan taas aliharjoiteltu.

En tiedä supermiehestä, mutta paljoa enempää ei pysty tai kerke harjoittelemaan ja yhden lepopäivän jälkeen aliharjoitellut. Laittaisin tänne grafiikkaa ihmeteltäväksi, jos se onnistuisi ilman linkkausta jollekin serverille. Muuten kellossa mulla asetukset niin, että en ole päivisin ns. aktiivinen töissä. Istuskelen koneen ääressä. Sitten treeniä noin se 5x viikossa, olen myös asettanut painon, pituuden iän ym. oikein. Samoin sykerajat sekä hapenoton kohdilleen, perustuen mattotestiin, jossa nuo on mitattu. Nyt jos tekisin vain 5 kertaa viikossa treeniä, olisin aina tasapainon alarajalla tai lepopäivän jäkeen alle tuon. En tiedä mitä tuossa voisi muuttaa. Lauantaina 65min lenkki reipasta vauhtia ja eilenkin vedin tempoa lenkillä toisen puolikkaan yhteensä 65min. Eka puolikas vastatuulipätkällä tasaista reipasta ja loput 15km sitten melkolailla niin kovaa kuin pääsin. Koko lenkin keskivauhti 28,3km/h, mutta takas päin km vauhdit noin 32-35km/h ja kovin yksittäinen kilometri 46,8km/h ja max vauhti tuolla kilsalla 51,4km/h. Sykkeet 5 tasoa 2%, 4 tasoa 14% ja 3 tasoa 69% ja 1 tasoa 1%. Muutenkin lenkillä ja treenatessa tuota keskiarvoa treeneistä kun katson niin sykealueiden kuormitus on melkolailla pyramidi niin, että 3 aluetta on eniten, sitten 4. ja 2. Nyt aamulla tuli käytyä jo salilla 40min, Palautustaso on tasapainossa, Launataina se nousi aivan tasapainossa alueen ylärajalle, mutta eilisen treenin jäkeen taso nousi vain hieman edellisestä, nyt aivan tasapainon ja rasittuneen rajalle. Nyt siis aamuisen treenin jäkeen taso tasapainossa ja ennusteen mukaan, jos en tee mitään niin torstaina ollaan taas aliharjoiteltu.
    Katsoin tuossa mielenkiinnosta, miten palautuminen meni reilun vuoden takaisen puolimaratonin jäkeen. Loppuaika oli noin 1:40 ja rasitustaso erittäin rasittunut. Siitä 3 lepopäivää ja taso oli pudonnut tasapinossa alueelle. 4 päivänä tein palauttavan 47min pyörälenkin ja sitäseuraavana päivänä lepo ja taso, aliharjoitellut. Sitten 7 seuraavaa päivää, jokaisena noin 50min pyöräilyä ja koko ajan tasona aliharjoitellut. Sitten kovempi 50min lenkki ja taso nousi sentään tasapainossa puolelle ja tuon jälkeen olen ilmeisesti hermostunut kun taso on alhainen ja olen heittäyt 30min juoksulenkin ja 50min pyörälenkin ja saanut tason nousemaan rasittuneeksi.

Ennen eilistä Pirkan pyöräilyä V800 näytti tilaksi aliharjoitellut. Laitteen arvio on nyt, että sunnuntaina aamulla palataan ylirasittuneesta tasapainoon. Kevyehköä viikkoa pitäisi pitää, mutta katsotaan nyt.

Voi ajaa palauttavaa treeniä ihan huolella, palauttaa sua silti .

Jokos tässä on strava synkronointi? Live segmenttejä ei taida olla?
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Synkronoi V800 Flow palveluun. Flow tili linkitetään Stravaan ja tiedot siirtyvät automaagisesti.
    Live seurantaa ei ole.

Ilmeisesti kellossa ollut mulla koko ajan ongelma eikä niinkään tuossa h7. Nyt pidempään seurannut salilla käydessä että kello antaa jatkuvasti 30-40lyöntiä korkeampaa sykettä kuin salilla kuntopyörä,crossi,juoksumatto. No oli miten oli lopullinen niitti tuli tänään kun kello ei enään synkronoi puhelimen kanssa ollenkaan ja tietokoneelle antaa herjat aktiivisuus tietojen puutteesta sekä ilmeisesti bluetooth häikästä (btdev). Maanantaina yhteys huoltoon ja toivon mukaan nopeasti uutta kapinetta tilalle.

Polarilla taitaa olla nyt synkronointiongelmia. Tsekkaa Twitterin puolelta.

Sama aktiivisuustietojen synkronointiongelma täälläkin päällä, joten taitaa olla serverin päästä johtuvaa.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Kiitos tiedosta!!

"Attention Flow users! Unfortunately the issues with syncing to Flow are still ongoing. We are working towards a fix. Sorry for the delay"

Jostain eilisestä lähtien?

https://twitter.com/PolarGlobal
    Se ainoa oikea ja alkuperäinen - PPP

Nyt kelpaisi kolmipyöräinen taas, kun jalka alkaa jo painaa ...

Juu, mulla näyttää 24.6. klo 00:00 viimeisin synkronointi.

Kerkesin jo tuolla aiemmin kiroamaan laitteen alimpaan helvettiin ja palauttamaan tehdas asetukset. Joten palautuu synkronointi sitten kun palautuu =D

Ei edelleenkään toimi synkronointi

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Hm synkronoin kyllä ite joskus 23 jälkeen ja toimi, en ole kyllä edes huomannu ettei toimisi vaan perjantaina oli kyllä välipäivä.

Synkronoi joo, mutta harjoitukset ei ainakaan minulla näy Flowssa.

Eilen tuli synkronoinnin kanssa tuskailtua. Harjoitukset eivät siirry Flow-sovellukseen sen paremmin piuhalla kuin BT:llakaan. Epäonnistunut synkkausyritys myös nollasi päivän aktiivisuustiedot. Polarin Facebook-ryhmässä tästä näyttää olevan juttua.

Harjoitukset siirtyy mikään muu ei. Jotain hyvääkin tästä. Tehdas asetuksien palautusten jäljiltä laite näyttää taas sykkeet "oikein" lenkkeillessä.

Niin no en nyt yöllä alkanut erittelemään mitkä kaikki toimii, kaikki toimii itellä, juuri nyt taas siirsin lenkin ja hyvin näkyy flowssa. Kerran on ollu joskus aikoinaan raskaat synkkausongelmat ja sillo olikin joku isompi häikkä, muuten ei ole kyllä ollut mitään. Varmaankin suunnilleen joka toinen päivä tulee synkattua. Laitekin toiminu moitteettomasti sen reilun 1.5v mitä ollu, enkä kyllä tosiaankaan ole hellinyt sitä. Ehkä on ollut hyvä tuuri. =)

Ei ole bluetoothia eikä appeja, kun on wp...eli letku persiiseen ja läppäriin kiinni meiningillä.

Tiedä sitten miksi mulla toimii nyt, jos kerta on yleisiä ongelmia päällä, mutta en valita.

"In the mean time do not do the factory reset to your wrist unit. Activity data is safe in your wrist unit and can be transferred, once the issue is solved."

Viimeisin tieto: "Team Polar Cause for activity data transfer problem has been found. System testing is ongoing. Estimated time for fix release is Mon 27th. Thank you for your patience!
    06/26/2016, 19:40"

Our team is busy working on the issue with syncing your devices. Please do not perform a factory reset as this will erase your history. 3:38 AM - 26 Jun 2016
    Minulla meni Todays' Activity nollaan kun yritti synkata, samoin Recovery status on virheellinen. Toivottavasti Polar oppii tästä tapahtumasta jotain ettei jatkossa pääse tilanne toistumaan.

Mennee huomiseen:
    We're working hard to fix the sync issue. We'll update the status here again on Tue June 28 around 9.30 am (GMT +3). Thanks for patience!

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •