GiantGarminElectrobike
Sivu 58 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 48 56 57 58 59 60 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.711 - 1.740 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Alku on asfalttii tai ainakaa mä en tiä oikeen sopivia polkui. Mut mettään päräytetään Ketuntieltä, se vois ol smpsalle hyvä kohtaamispaikka. Siirtymään menee varmaan semmonen parikymmentä minsaa. Ja eiköhän me klo 14 ehtitä takas, jos ei hirmusen kauaa kär(v)istellä nodella. Juomapussi kandee pakat täytee ja heittää pari pähkinää mukaan reppuun. Tulistellaanko? Eli otanko stidit mukaa?

Alustava plääni: Klake-Ketuntie-Haukkalampi-Rinnekoti-Väärä Musta-Saarijärvi-Vääräjärvi. Tääl o tulenteko paikka. Matkaa kartas mitattun tulee öpaut 5 km siirtymä alkuun ja sit 13 km polkuu/ulkoilu- tms. mettätietä. Sit Lippukallio-Kattilajärvi-Orajärvi-Velskola-Kaitalampi-Luukki-Hauklampi-Ketuntie-Klake eli semmonen 19 km +5 km. Eli 40 km pitäs mennä rikki . Lopusta voi skipata esim Luukissa käynnin, se luhentää pikkasen.

Hyvä pläni👍

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kapu Katso viesti
    EDITTI: Kyl se ny käänty semmoseks, et Luukki o kuiteski jo lauantaina. Lähtö aamul. Jos parempii ehdotuksii ei tuu, ni klo 9 Torniksen parkkikselta. Pidetääks makkaratauko? @ Odottakaa: jos sä lähet läskil, ni mäki voisi tul semmosel. Muute mä kyl ota sohva alle.
    Ehdottomasti rillataan, että maggaraa, sinappia ja olut mukaan

@Kapu tulen kanssa sohvalla, kun juniori ei lähde mukaan vaan menee kavereiden kanssa lintsille.

Alku on asfalttii tai ainakaa mä en tiä oikeen sopivia polkui. Mut mettään päräytetään Ketuntieltä, se vois ol smpsalle hyvä kohtaamispaikka. Siirtymään menee varmaan semmonen parikymmentä minsaa. Ja eiköhän me klo 14 ehtitä takas, jos ei hirmusen kauaa kär(v)istellä nodella. Juomapussi kandee pakat täytee ja heittää pari pähkinää mukaan reppuun. Tulistellaanko? Eli otanko stidit mukaa?

Alustava plääni: Klake-Ketuntie-Haukkalampi-Rinnekoti-Väärä Musta-Saarijärvi-Vääräjärvi. Tääl o tulenteko paikka. Matkaa kartas mitattun tulee öpaut 5 km siirtymä alkuun ja sit 13 km polkuu/ulkoilu- tms. mettätietä. Sit Lippukallio-Kattilajärvi-Orajärvi-Velskola-Kaitalampi-Luukki-Hauklampi-Ketuntie-Klake eli semmonen 19 km +5 km. Eli 40 km pitäs mennä rikki . Lopusta voi skipata esim Luukissa käynnin, se luhentää pikkasen.
    Kyl mä tuun vasta rinnekodilta, niin voi ehkä jalat kestää..
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti omena01 Katso viesti
    Hyvä pläni👍

Tyhmältä kysymys, mutta ottaako muut sen olusen mukaan vai ei (niinku aikuisten oikeasti)? En halua olla ilman jos muilla on ja jos ei muilla ole niin en tarvitse minäkään ;P

Tää ottaa oluset illalla hyväksytyn (tai hylätyn) suorituksen jälkeen😊

Mul ne ainaki o jäkskaapissa odottaas aamuu. Toivottavasti muistan pakat mukaa. Loistavaa vaihteluu, ku muute lutkuttaa vaa vettä.

Tää ottaa oluset illalla hyväksytyn (tai hylätyn) suorituksen jälkeen
    Mul ne ainaki o jäkskaapissa odottaas aamuu. Toivottavasti muistan pakat mukaa. Loistavaa vaihteluu, ku muute lutkuttaa vaa vettä.
    Tämä selvä, yritän siis itsekkin muistaa ottaa mukaan.

Mikä ois aika-arvio Majalammen puomilla? 945?
    Jos se siis reitillä

Kyl se on reitil... mut ei ihan taidet tohon ehtii, taitaa men pikkasen kympin päälle.

Tarttee viä illalla tsekkaa tähtie asento, jos sais vinkkii kummal lähtis. Notku olis ehdottomasti sopivampi, mut se läskin takanapa...

Onko arvon Herrat ehtineet lukee arvosteluja Onza Lynx renkaasta, tai jopa päässy kokeilee tositoimissa? Pitäis ton xkingin ja ardentin tilalle saada uutta litkutettavaa rengasta. Xkingii ei saanu litkutettuu (vuotaa kyljistä) ja ardentti (2.4") ilmeisesti liian levee mun vanteelle. Lynxit ja/tai ibexit ois tarkotus hommata.
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Mie lähen Pohojanmaan kaverin kaa. Eli ysiltä Tornarin parkkiksella. Makkarat jätän kyl himaan, viimeksi oli niin hankala paluumatka makkaran jälkeen....

Neljäpäkki jotaa makkaraa oli ilmestyn jääkaappiin, joten multa varmaan liikenee jollekulle kanki tai kaks.

Kiitos Kapu ja koko muu porukka tiukasta lenkistä. Aikamääreessä pysyin ja kotona olinkin jo puoli kaksi vaikka smpsan kanssa hieman meinattiinkin eksyä Onneksemme ammattisuunnistajina löydettiin itsemme Rinnekotiin ja sieltä sainkin palautella päällystettyjä baanoja kotiin. Saa nähdä millainen rekyyli iskee jalkoihin illan tullen.

Eka palauttava kietaistu. Varpaat on jo melkein palautuneet😊
    Huikee lenkki. Vempeleen mukaan mulle tuli 6 h 38 min kokonaisaikaa ja 53 kilsaa ajoa. Kiitos veturille ja ajoporukalle!

Kiitos kaunis myös täältä kaikille :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kiitos lenkistä kaikille ja legsalle makkaroista. Mun vuoro tarjoo seuraavalla kerralla. 5700kcal jäi polulle...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    5700kcal jäi polulle...
    Mulle suunto sanoo, että 3657 kcal. Keho tosin sanoo, että jäi paljon enemmän
    Keskisyke 145 ja huippu 181. Nousua 687 ja laskua 686. Korkein kohta merenpinnasta 110m.

Juu, kiitti lenkistä kaikille. Tuli aika monipuolist liikuntaa, maastopyöräilyn lisäks pikkasen polkujuoksuu ja pyörän kantoo.

Ootte te vaan pirun kovia polkioita. Mun mittari näytti 21km , josta liikkeellä 2h10m . Keskisyke 151. En ois pidempään pystynyt. Legsa veti menemään lopupätkälä aivan eri vauhtia mihin ite kykenen. Ekille ja Kapulle menee pisteet ylipuhumisesta

Meinaskos toveri kmw ajella viikolla aamulenkkejä? Tai joku muukin aamuvirkku tietty. Jos kelit sallii, niin voisin liittyä seuraan.

Oli teillä mahtava lenkki. Erehdyin ilmoittautumaan tämän päivän Korso MTB:hen enkä uskaltautunut lähteä. Olisi saattanut hitusen hapottaa tänä aamuna .

Omaksutuilla opeilla pärjäsi 32km:n matkalla hienosti. Märillä juurilla on tosin ikävää luistella, litkutus pitäisi opetella.

Toivottavasti pian samalla lenkillä. Saattaisi työkin joustaa jonakin aamuna, mutta tuota on vaikea ennakoida.

Ma ja ti aamut menee mulla poikkeuksellisesti duunissa. Ehkä ke tai to. Lauantain lakkiaisjuhlien valmistelut saattaa hieman vaikeuttaa aikatauluttamista. Palaan aiheeseen.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Porukkaa ajamaan huomenna illlalla?

Porukkaa ajamaan huomenna illlalla?
    Mä voisin jossain tässä klaken lähimaastossa pyöriä, kun taas päivystys. Aikaisintaan klo 18 pääsisin liikkeelle.

18 käyp. Tornarilta? Olisko suunta tornari-palomäki ja sit jotain muuta?

Mahtuisko mukaan?

Sent from my iPhone using Tapatalk

18 käyp. Tornarilta? Olisko suunta tornari-palomäki ja sit jotain muuta?
    Tornari lähtönä jees. Se palomäki on kyllä vähän nihkee mut kait sinnekkin voi mennä -> Pietarinmäki -> Vesitorni tai jotain.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Enska Pena Katso viesti
    Mahtuisko mukaan?
    Tottakai.

Joop. Katellaan huomenna mikä suunta on hyvä.

Mä voisin kans lähtee pyörähtään jos työpyöräily ei syö kaikkea virtaa.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •