GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 35 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25 33 34 35 36 37 45 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.021 - 1.050 / 1581

Aihe: Polar V800

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Okei, eli pystyykö nyt jollain ohjelmalla suunnittelemaan reitin kartalle ja sen siirtämään Polariin ja saamaan näin mittarista reittiohjeistuksen lenkillä?
    Mitä ohjelmaa suosittelisitte tällaisen Polar-yhteensopivan reitin etukäteisluomiseen?
    http://www.retkikartta.fi/ antaa ulos GPX:n kun mittaustyökalulla naksuttaa reitin ja tallentaa.

Ok, koitan seuraavaksi tuota. Ehdin tehdä jo yhden reitin kotoa töihin ridewithgps.com ohjelmalla, tallensin gpx-muotoon, latasin flow-palveluun ja synkronoin v800-laitteeseen. Nyt valitsin reitin ranteesta päälle, niin laite ilmoittaa a->b matkaksi 7029,56 km. Töihin ei kuitenkaan ole kuin sen 16 kilsaa...

edit. On tässä nyt jotain outoa. Vaikka otan tosiaan jonkun vanhalla tavalla tehdynkin reitin eli ajetun ja tallennetun reitin (joka näyttää flowssa kartalla myös olevan kunnossa), näyttää aloitusnäyttö tältä:

Eli aloituspisteeseen matkaa kompassin osoittamaan suuntaan reilu 7000 km??? Koska olen töissä enkä oikeassa aloituspisteessä, matkaa on siksi linnuntietä tuo 7040 eikä kotona testattu 7029 km. Olen siis kotiin verrattuna nyt täällä töissäkin ihan oikeassa kohdassa mutta tallennetun reitin lähtöpiste on jossain huitsin nevadassa. Flowssa ihan oikein täällä Espoossa kuiteskin.
    kauris muokkasi tätä : 18.05.2016 at 08.54

Ei kun reippaasti polkemaan, 7tkm on ihan hyvä lenkki

^ respect.

I'm not alone...
    https://forum.polar.fi/showthread.php?t=31989

Eli reitinohjauksessa reitin alkuun on joku bugi eikä vain siis minun laitteessa.
    edit: Ja vika tulee vain, jos reitit on synkannut kännykällä BT:n kautta. Johdolla synkatut reitit toimii oikein. Kuulemma.

Kyllä täällä ainakin viellä viikonloppuna lennosta synkattu lenkki näytti ihan oikein? Tuo aloitus pisteen löytäminen on kyllä jokseenkin hanurista koko keksintö. Saisivat muuttaa niin että reittiin voi liittyä mistä kohtaa tahansa

^
    +1

-Juha

Lauantaina loppui mittarin ominaisuudet kesken. Flowssa näkyi todellinen yli 1200 % kuormitus, mutta kellon näytössä ei ollut tilaa 999 % enempää

Pitäs näkyä jos oot kaapelin kanssa synkannu V800, eli päivittänyt jossain keväällä kellosi.
    Mulla näytti samalla tavalla mutta muistaakseni se korjattiin.
    Nyt oon ollu niiiiiin laiska etten oo saanu satasta rikki ☺

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

Olen kyllä kaapeloinut. Tuon 18.päivän jälkeinenkin päivitys tuli päivitettyä ennen tuota lauantain lenkkiä.

No hemmetti. Täytyy koittaa tehä testi ... huh jo valmiiksi ☺

Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla

Mitäs tämä uusin päivitys nyt sitten tarkoittikaan
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Lauantaina loppui mittarin ominaisuudet kesken. Flowssa näkyi todellinen yli 1200 % kuormitus, mutta kellon näytössä ei ollut tilaa 999 % enempää

Taitaa olla aktiivisuustaso säädetty "hieman" alakanttiin.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Veikkaan olevan asetettu alimpaan vaihtoehtoon.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Kai se aktiivisuus pitää laittaa sille tasolle mitä se oikeasti on?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JKK Katso viesti
    Ei se välttämättä ole alakanttiin jos tekee esim. pitkää päivää konttorityötä. Mulla on se ykköstaso koska se vastaa parhaiten mun yleistä aktiivisuustasoa kun ei urheile
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Ei tarvi olla aktiivisuustaso alakantissa 1000%:iin. Ite saanu jonkun kerran ton rajan ylitettyä, viimeksi noin 200km noin 30km/h keskarilla sisältävä päivä antoi 1203%. Noista pitemmistä lenkeistä tulee helpohkosti suuri prossa.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Sama täällä. Pidin ennen kakkosella mutta olen vaihtanut ykköselle. Niitä tasojahan on vain kolme ja ohjeiden mukaan suurimman osan päivää töissä istuvan oikea taso on tuo yksi. Ei tuolla aktiivisuusjutulla ole mitään ideaa oikein muutoinkaan mun käytössä. Teen konttorityötä ja niinä päivinä, jolloin en urheile, jää tällä ykköstasollakin aktiivisuus usein alle sadan prosentin. Jos taas ajan ihan työmatkankin vain, menee jo menomatkalla töihin aktiivisuus yli 100 prosentin kakkostasollakin.
    Mutta kunhan laitoin kuvan siksi näytille 999 prosentista, kun tuli moinen ekaa kertaa saavutettua.

Eikös aktiivisuustaso kannata valita kaikkeen päivittäiseen liikkumiseensa suhteutettuna. Silloin kai siitä pitempiaikaisen seurannan kannalta paras hyöty on, ja laitekin antaa järkevämpiä lukuja ulos. Eikä siis vain sen perusteella että minkälainen päivätyön laatu esimerkiksi on, koska silloin aktiivisuustavoite tosiaan paukkuu yli sadan prosentin jo lyhyellä punttitreenilläkin.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

^ Vaikka oikea työni on istumista, niin noin minä sen itselleni asetin vuosi sitten eli mietin kokonaisuutta ja tavoitteellisuutta. Joten päräytin sen 3 tasolle ja hyvin on menny. Tammi ja helmikuu jäi pikkasen alle 100% mut, esim tämä kk menty yli 200% keskiarvolla, kun en töissä ole ollu.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

Olisi kysymys tuon kasisatasen palautumisen laskennasta. Kävin aamutuimiin tekemässä rullaluistimilla reilun parinkympin lenkin, ja palautumistolppa oli korkea niin kuin tällaisella vanhalla äijällä kuuluukin. Mutta mitä siinä tolpassa tarkoittaa kaksi aikaa? Ylempi aika on tänään kello 17 ja toinen lauantaina 13.30. Tuon lauantai ajan kyllä ymmärtäisin, sillä sen verran oli ryydähtänyt olo, mutta mikä se torstain aika on?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nalho Katso viesti
    Olisi kysymys tuon kasisatasen palautumisen laskennasta. Kävin aamutuimiin tekemässä rullaluistimilla reilun parinkympin lenkin, ja palautumistolppa oli korkea niin kuin tällaisella vanhalla äijällä kuuluukin. Mutta mitä siinä tolpassa tarkoittaa kaksi aikaa? Ylempi aika on tänään kello 17 ja toinen lauantaina 13.30. Tuon lauantai ajan kyllä ymmärtäisin, sillä sen verran oli ryydähtänyt olo, mutta mikä se torstain aika on?
    Nähtävästi oot päässyt sinne erittäin rasittuneen alueelle. Tuo eka kertoo että koska oot vaan "rasittunut" ja toinen että koska oot "tasapainossa".

Näin juuri.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jogo3000 Katso viesti
    ...oot päässyt sinne erittäin rasittuneen alueelle....
    Onko teillä muilla Polaristeilla jotenkin vaikea päästä "erittäin rasittuneeksi"?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko teillä muilla Polaristeilla jotenkin vaikea päästä "erittäin rasittuneeksi"?
    Saa siihen tehdä jo ihan tosissaan kuormaa, asetuksista riippuen. Minusta tuntuu ihan kohtuu realistiselta tuo kun vertaan omiin tuntemuksiini. Oon asettanut harjoitustuntien mukaan sen harjoitustaustan.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Ei olen tälläkin hetkellä siinä tilassa.

No sitähän minäkin. Joka lenkillähän tuonne "päästään" tai "joudutaan"

Tuntuuko teillä sitten Polarin arvio kuormitustasosta täsmäävän kropan antamiin signaaleihin?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •