Kuutio alkaa olemaan taas kunnossa kesän marakisoihin. Eturattaaksi vielä ehkä 34t Korsoa ajatellen. Kuvan setupissa tasan 11kg, mielestäni ihan hyvin "hirvi"runkoiselta ko. hintaluokan fillarilta.
Kuutio alkaa olemaan taas kunnossa kesän marakisoihin. Eturattaaksi vielä ehkä 34t Korsoa ajatellen. Kuvan setupissa tasan 11kg, mielestäni ihan hyvin "hirvi"runkoiselta ko. hintaluokan fillarilta.
"Pysähdys on vauhdin surma" -Torstailenkillä kuultua
Eiköhän tämäkin ala olemaan pikkuhiljaa tässä, tolpaksi tulossa thomsoniittiä ja kammet saattaa päivittyä.
Ihan soiva työmatkatykiks![]()
Iglulla pähee TMT killeri.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
1x10 konversio kesken![]()
Ömmötimömmöti. Budget Sportista sen hain, taitaa olla AIMin tekele ja hinta parinkympin tienoilla, tuet ja niiden kiinnikkeet on Tubuksen asennussarjasta.
Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011
Ensipuraisu - Ihana![]()
Sent from my D6503 using Tapatalk
^ Ai että on nätti! Maistuis! Mutta mutta, ei hissitolpaa....![]()
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
Minulla on kaikissa pyöriss kans eli 29er retki ja fatbike. .😂✌
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Eikä anovioletteja nousukahvoja!
Hieno on. Mä luulin jo joustelupyörät jättäneeni muille, mutta voi jehna...
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Ridley Helium Sram Red
Focus Mares 2" kumeilla
Surly ICT
Harrastusvehkeet tänään kuvattuna ja ICT:kin vihdoin valmiina.
Työmatkalla palvelee teräsrunkoinen tarakkalokarisinkulacrossari.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
On kyllä upea tuo pole. Ja ei tosiaan mitään lukkoja kaipaa. Geo herättää ajohaluja.
Läskin alkuperäisvoimansiirto tuli kulutettua vuodessa loppuun. Samalla hyvä tekosyy laittaa 1x10 kokoonpano kehiin. Puolasta myivät tuommosen ihan soikion rattaan! Ja takana 11-42 nii jaksaa polokija.
Kona on kyllä rento <3
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Miklun pyörissä on jonkin sortin evoluutiota näkyvissä, kun nykyään niistä löytyy jo vaihteet ja soikeeta eturatasta.![]()
Joo mutta siihen joustohommeliinkaan en ikinä aijjo lähtijä mukaan
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Tuollanen. Vuosi vuodelta vaan paranee
![]()
Nobody knows the trail like a moose.
Sotanorsu666 on rengastanut Focuksensa samaan tyyliin kuin itsekin ajattelin omaan cyclooni. Minulla siis Focus Mares CX 1. Olen ollut kahden vaiheilla, että tilatako renkaat vai ei, kun ei ole varmaa että mahtuuko. Tuo on kyllä niin upea, että ehkä nyt täytyy pistää renkulat tilaukseen.
Ostin tuon focuksen viikko sitten fillaritorilta pois kuleksimasta, kun en voinut enää vastustaa kiusausta. On siis edellisen omistajan käsialaa kaikki tuossa. Takahaarukkaa on muotoiltu, että mahtuu noin iso kumi sinne, joten kannattaa miettiä jaksaako nähdä vaivaa. On kyllä helvetin hämärän oloinen laitos ajella, silleen hyvällä tavalla.
Uudet eturattaat (34/48t) ja uusi riser Motonetistä. Ei ihan huono setuppi, noinninnq imho.
![]()
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Kirjanmerkit