Postilla on kyrsinyt lähinnä se, että normaali postikin jää rappukäytävän puolelle vieraiden noukittavaksi. Liian vaikeaa se on työntää kirje kunnolla sisään, emt. laukeaako nuo jakajat reisille myös Muutama Hesari jäänyt saamatta. Joskus kirje ei myöskään ole selvästi mahtunut luukusta sisään, kun siellä oli ollut pullo, mutta siihen toisten otettavaksi se oli jätetty. Toisaalta taas, on Postilla ollut kerran todella mukava asiakaspalvelija. Ymmärsin olla ajoissa Postin chatissa vänkäämässä, josko saisin sovittua ajan toimitukselle kotiin. Kyseessä oli niin iso paketti, että autottomana en sitä itse olisi voinut noutaakaan. Hän ei luvannut mitään, mutta hetken päästä soitti minulle ja kertoi saaneensa sovittua minulle sopivan ajan toimitukselle

UPS:ista on muistona vain se Gorillasportsin tilaus. Minä pöhkö kun otan paketin vastaan aina sellaisessa kunnossa kuin se on, ja vasta jälkikäteen laitan myyjälle viestiä huonosta palvelusta. Tosiaan, paketti oli saanut pahasti osumaa, mutta oli sitä yritetty kohentaa. Puolet paketista oli teipattu jätepussin sisään.... Kun sitä lähdin aukomaan, niin se laatikko oli pahasti hajalla ja tietysti penkinpehmuste revennyt joka siellä sisällä oli. Uuden toki sain, kun kuvien kera laitoin reklamaatiota.

Thomannilta tilasin digipianon, enkä muista silloista kuriiria. Joka tapauksessa tyyppi ei ollut kauhean mairittelevan oloinen, ja minulle tehtiin selväksi ettei kuriiri tuo sitä ns. "kotiovelle" vaan kerrostalon ulko-ovelle, josta saisin sen itse taikoa kolmanteen kerrokseen. Taloyhtiössä kyllä on hissi, mutta oli tuo aika vaikeaa ilman lähellä asuvia tuttuja. Tämä kuriiri käsitteli paketteja todella kovakouraisesti, vaikka niissä oli merkki särkyvästä sisällöstä jne. Paketti oli ihan lässähtänyt ja osumaa se pianokin sitten oli saanut. Se kuka sen tuli sitten noutamaan takaisin toimi paljon ystävällisemmin. Kun Thomannilta tuli uusi tilalle, silloinkin kuriiri oli mukava enkä muista että olisi ollut mitään valittamisen aihetta. Paitsi ehkä se, että paketissa oli myös merkki ettei sen päältä saa kävellä (se kengänpohjanmerkki kieltomerkin alla), mutta oli siinä vain niitä kengänpohjan jälkiä päällä