kiitos!
Ihan tautiset lenkit 705 ja 711km, hyvä jos nyt kuukaudessa saan saman verta. Mutta kun inspiraatio on, niin silloin pitää toimia ja levätä voi myöhemmin.
Se neljänkympin vuosikin oli ihan käsittämätötn, mutta "yli satanen päivässä" on vain keskimääräinen - ajoin niitä 200 -600km lenkkejä aika paljon, joten välipäiviäkin sai pitää. Mutta talvellakin peruslenkki oli noin 120km.
Nyt olen tyytyväinen jos saan ajettua peruslenkkiä - ja jos saa hyviä kuvia ja oppii. Tällä viikolla on saanu paljon kuvaa, ja oon oppinu mitä kuvaa kansii ottaa teleobjektiivilla ja mitä tavallisella. Samoin missä pienoismalli-Ferrarin paras kuvauspaikka on - onneksi tuossa lähirannan alueella.
Monta kertaa oon miettinyt josko niitä pitempiä...jos ajaa rauhallisesti, uskoisin jaksavani kun vähän harjoittelen pitkiä. Nyt on vaan tota kuvausta, ei malta. Jouluna 2014 murtunu jalkapöytä ( oletan että näin kävi) on vaivannut tosi paljon, tai sitten vaan vaivasenluu kipeytyy herkemmin, tulee ehkä turhan tuskainen lenkki kun satasen jälkeenkin saa pitää jääpussia. Jännittäminen on sitten se yksi juttu, se kävi jokunen vuosi sitten niin pahaksi että paras ajaa vaan peruslenkkiä.
Ehkä se on "aika aikaansa kutakin". Yksi asia on suoritettu niin hyvin kun sen voin tehdä (oma paras siis), ja sitten kohti uusia juttuja. ( oravakuvat, tempokisat, pitkät lenkit )
! Mutta yksi hyvä juttu vielä, olen tässä halunnu laihtua 2kg. Eilen kun tulin lenkiltä ( ja söin lenkillä voileivän puolikkaan ja join paljon, join myös lenkin jälkeen jaffaa) paino oli tavoite 52kg.
Ei se kyllä peilistä siltä näytä. Mutta alle 50kiloisena on ollu aika heikko olo, tämä olisi tosi hyvä.

kiitos!
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit