Kuittaan että ok, tässä on jotain minimi viestin pituus juttuja näemmä.
Kuittaan että ok, tässä on jotain minimi viestin pituus juttuja näemmä.
Metsässä on märkää, kuva Lemmenlaaksosta.
![]()
Kelliksen kallioilla oli vähän kuivempaa. Saatiin hyvät tekniikka jumpat rautapellon kanssa, ei kuitenkaan vielä aivan tuntuma riittänyt täysiä ajamiseen.
Onko huomenna ajoa?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Mulla olis aikaa johonkin puoleen kahteentoista. Lähden kaupan kautta. (9:00)
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Ei mitään... Sepon ja Kasarin kanssa ajettiin vaihtelevat hiihtomajasetit parilla jätkille uudella polulla. Tuli naama likaseks![]()
Huomenna ketään seuraksi lenkille? Joskus kello 16.00 jälkeen. Myös hieman myöhempikin aika käy.
^Voisin lähteäkin, mulle luultavasti sopii myös kaikki neljästä eteenpäin mutta ilmotan vaikka jos ei onnistu.
Sehän olisi hienoa! Missä kohdataan ja mikä on tarkka aika? Minulle tosiaan käy kaikki kello 16.00 eteenpäin.
16:00 käy hyvin, oisko peruslähtöpaikka, vai nähdäänkö hautuumaan polun alkupaikalla?
Helou. Lauantaina sain talvikauden pakettiin, josko jotain pyörähommia seuraavaks.
Torstaina näillä näkymin Calpikseen, puolilta päivin aukee.
Kävin kuvailemassa tänään Mt. Drillhill enduro ss1-5 , jahka latautuvat joskus ni laitan näkyville. Alle minsan pyrähdyksiä nuo on(oli joku vissii ylikii) mut iha hauskoja.
Idea elää oman poppoon pikku enska"kisoista" tuolla, josko saataisiin järkättyä. 2 tai 3 kertaa nuo 5 kun ajaa ni vois olla iha jees. Ajanotto jollain puhelin+sekuntikello sydeemillä tjsp. Ideoita/halukkaita?
^Ei uskalla vielä lähtee porukkalenkille kaahaamaan ku lentsunrippeitä vielä jälellä.
Maalikauppa ok,
Jukka, Rautapellon kanssa oli juttua Teijosta torstaille, toki matkaa tulee pirusti enemmän ja itse olen sielläpäin jo valmiiksi.
Pitäskö pitää joku pidempi sessiopäivä Kelliksen kallioilla ja tutustua Jukan pätkiin porukalla, vähän eväitä mukaan ja silleen?
Täällä vapaaehtoinen enska-ajanottaja, se saa parhaat ajat joka tarjoaa kunnon lahjukset esim munkkikahvit.
Tänään pyörittiin Hannun kanssa 5 tuntia Hirvensalon polkuja ja maisemapaikkoja. Täytyy sanoa että Järvenpään polut ei oo mittään näihin verrattuna.
Ompas kätevää tää kännykällä sohlaaminen, poistin sit oman viestin vahingossa ..ttu. Joo toi torstai teijo riippuu vähä vkl jutuista josko kerkee sinne asti. Meettekö oikeen E- kisoihin vai käymään vaan?
Harkkapäivä hyvä idea. Eväät pop. Osa pätkistä tuttuu huttuu, vauhti tietty muuttaa vaikeemmaks.
"Kisapäivä" sit johku väliin. Saa Heccu ajaakin, ei mahottomia paikkoja oo..
Joku kiertosydeemikin onnistuu jossa ensin lähettää, sit ajaa ite ja sit ottaa maalissa aikaa/kirjuroi. Ja sit seuraavalle pätkälle. Eli kaikki SAA ajaa ja osallistua toimintaan. Olis ainaki helppoo ja yksinkertasta. Toki saa olla järkkärinäkin "vaan". 4 ajelijaa taitaa olla minimi että sujuu hommelit?
Jaa nii eise ihan tosta vaa mee,paitti jos sama ajetaan het uuestaan ni sit, muuten tulee venttaa jotta kaikki saa suoritettuu..
Jukka H muokkasi tätä : 03.05.2016 at 00.21 Syy: ahaa
Oli ajatus käydä Teijossa katsomassa onko nastat pätkät, sen mukaan lauantain osallistuminen. Vähän on kisafiilis vielä hakusessa kun on kevään eka vapaa viikonloppu. Toki kyllähän se Calpiskin natsais. Vaikeita kysymyksiä...
Ymmärsinkö Seppo oikein että olet Teijossa jokatapauksessa?
En saa puhelimella muokattua, onhan se Teijokin vissiin Saloa nykyään, mutta siis puolen tunnin ajomatkan päässä olen.
Ja nyt poistu alkuperäinen viesti, mitähän täs tapahtu. No jokatapauksessa olen Salossa mutta en Teijolla.
Voi olla, että myöhästyn kello 16.00 hieman. 5-10min. Mutta tulossa ollaan
Saako tällain naapurikuntalaisen taidustella, että missä tämmönen Drillhill-unelma sijaitsee?
Näyttäisi olevan Kellokoskelta, Ohkolan sairaalan kallioilta![]()
Jarkko / Cube Nutrail Pro
Samat Veikot kukkulalla
Hieno päivä ja pätkät ja jätkät.
Tommonen Foto sattu silmiin sipoon kartoitusreissulta 17.6.2014.
![]()
Hieno päivä, pätkät ja jätkät oksoo häär i Servige.
Tähän mennessä ajetuista poluista hienoin ei suinkaan ole ollut paljon kehutut polut Tukholman eteläpuolella Nackan ja Solsidanin välillä vaan polku Södertäljestä Järnaan.
Huomenna vietetään osa päivästä Tyrestan kielletyillä poluilla, no ei vaineskaan tietenkään.
Kirjanmerkit