ElectrobikeGiantFillariHepha
Sivu 274 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 174 224 264 272 273 274 275 276 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.191 - 8.220 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Kiitos!

Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Iltalenkkiä viiden aikoihin? Jos joku kaipaa huonoa seuraa ja juttuja niin saamanne pitää!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viesti
    Oli hyvä se matkajuttu! T. Jkl lukija. Pitää varmaan käydä lievestuoreella grindaamassa joku kevätilta tässä.

Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
    Kiitos kiitos. Itse en ole vielä painettua lehteä ehtinyt nähdä.
    Olen muuten Jyväskylästä alun alkaen kotoisin ja tarkoitus on joka kesä ajella sielläpäinkin maastoissa. Heinäkuun lopulla tai elokuun alussa seuraavaksi. Tulen mielelläni vierailemaan paikallisten lenkeille jos niitä sattuu olemaan.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti javal Katso viesti
    Joskus printtasin ST:stä muutamalle A4:lle paloja Jukan lenkistä talviselle Ilolan abc:lle. Se oli aikaa kun kännykät oli vielä
    nokialaisia ilman hienouksia. Retki on vieläkin hyvin muistissa. Ruttuset A4:set taskussa ketunlenkkiä heittäen.
    Varmaan olisin gps-jälkeä seuraten saanut munkkikahvit juotua, mutta olisko lenkki vieläkin mielessä
    Parhaat lenkit on ne jotka menee päin hanuria, ne muistaa vielä viikonkin päästä. Jos on suunnitellut lenkin etukäteen ja se sujuu piirustusten mukaan niin sen on unohtanut jo seuraavana päivänä. Tänäänkin lähdin grindaamaan eikä mulla ollut mitään ajatusta, arvuuttelin aina risteyksessä että minne kääntyis.
    Usein uudet hienot mestat löytää kun tunkkailee ympäriinsä eikä nykyvehkeillä tartte pelätä ettei löytäis pois skutsista. Tänään nyt ei mitään uutta löytynyt enkä etsinytkään.

Tässä oli vähän aikaa sitten, muistaakseni HSssä, juttu jostain seikkailijasta joka sanoi että opastettu tai johdettu retki ei ole seikkailu. Niinhän se on.

Mulle on jäänyt mieleen kun Jukan kanssa linjattiin GorillaPolkua viisi päivää pääasiassa tunkaten. Mä olin sitä mieltä ettei noissa mettissä mitään uria ole. Mutta kyllä sieltä ajettava ura löytyi ja muutama muu hieno paikka jotka ei sopinut GPn linjaukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Kiitos kiitos. Itse en ole vielä painettua lehteä ehtinyt nähdä.
    Olen muuten Jyväskylästä alun alkaen kotoisin ja tarkoitus on joka kesä ajella sielläpäinkin maastoissa. Heinäkuun lopulla tai elokuun alussa seuraavaksi. Tulen mielelläni vierailemaan paikallisten lenkeille jos niitä sattuu olemaan.
    Ti ja To kello 18 Aren aukiolta. Tai munkin kanssa pääsee esim Tuskan lenkille.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Tämän hetken ennusteen mukaan huomenna torstaina on kuivaa. Minä aion mennä iltalenkille maalikaupalta klo 17.30, muita tulossa?
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

^ Tarkoitus on tulla.

^Olihan meitä yhteensä 7 lenkillä. Puhuttiin siitä, että enemmän vois ilmoitella tulostaan, niin sitten muutkin tulee kun näkee, että väkee on.

Mites oliskos tänään ketään lähdössä pikku lenkille... Voisin liittyä seuraan, jos sopii... Pääsen matkaan noin 17-18 väliin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Sports Trackerin käyttämä karttapohja saisi olla maastokarttamaisempi. Näkisi helpommin, missä olette ajelleet. Saa tuostakin tietysti ihan hyvää osviittaa, kiitos!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Sports Trackerin käyttämä karttapohja saisi olla maastokarttamaisempi. Näkisi helpommin, missä olette ajelleet. Saa tuostakin tietysti ihan hyvää osviittaa, kiitos!
    Sitä tässä on ihmetelty pitkään. Tietokoneella ei saa enää edes maksullisella versiolla satelliittikuvaa taustaksi, eikä maastakarttaa, jotka saa puhelimessa. Ne muuten saa myös tabletissa (ainakin android) ja siksi sellaisella on nykyisin parasta katsella reittejä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Parkkonen Katso viesti
    Mites oliskos tänään ketään lähdössä pikku lenkille... Voisin liittyä seuraan, jos sopii... Pääsen matkaan noin 17-18 väliin...
    Tänään en minä ehdi töistä, valitettavasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tänään en minä ehdi
    Samma vika här.

^^
    Juu, itsellänikin on android-kännykässä tuo ilmainen maastokartta. Aika hyvin ajan tasalla, vaikka melkoinen osa poluista puuttuukin.

Kuinkahan paljon kartoittajat nykymaailmassa enää tekevät kenttätyötä? Tiheässä metsässä kulkevasta polusta ei taida muuten saada oikein tietoa kartan päivitystä varten.

Kyllähän kartoittajat vielä maastossa näköjään käyvät: http://www.maanmittauslaitos.fi/kart...jat-liikkeella

Ei ne kyllä tuollaisista maastopyöräiijöiden poluista ole paljon kiinnostuneita, enemmänkin uusista teistä ja rakennuksista.

Maksullisen Sports Trackerin kartta taitaa olla yksyhteen Kansalaisen Karttapaikan kartan kanssa. Vesistöt (ojat yms) ja korkeuskäyrät sekä isommat (ilmakuvissa näkyvät?) urat sekä ilmakuvissa näkyvät hakkuuaukeat (jos on päivitetty) lienevät paikoillaan. Karttapoluista näppituntumalla puolet on sellaisia mitä ei enää ole olemassa luonnossa. Ja luonnossa on lukuisia polkuja mitä ei ole kartalla.

Vaikka kartta on puutteellinen, helpottaa se pusikossa tunkkaamista kun näkee missä on ja mistä on tullut.

STn kartta kotitietokoneella onkin sitten hanurista.

Tuo on suurin syy miksi olen vaihtanut Endomondoon, satelliitikuvat toimii niin kännykässä kuin tietokoneella. Endon jäljestä hyötyä itselle ja kavereille mutta ST:n jälki on yhtä tyhjän kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti lego Katso viesti
    Tuo on suurin syy miksi olen vaihtanut Endomondoon, satelliitikuvat toimii niin kännykässä kuin tietokoneella. Endon jäljestä hyötyä itselle ja kavereille mutta ST:n jälki on yhtä tyhjän kanssa.
    Mä oon käyttänyt muutaman vuoden Endomondoa, ja nyt oon sen lisäksi testaillut Sport Trackeria... Tähän astisen kokemuksen perusteella Endomondo on toiminut huomattavasti paremmin (ei koskaan mitään ongelmia). ST on kaatunut useamman kerran ja sen toiminnan kanssa ollut muitakin ongelmia sekä selaimella että appsilla

^Latasin Endomondon ilmaisversion toiseen kännykkään, huomenna päässee kokeilemaan.
    Sports Tracker toiminut puolisen vuotta moitteettomasti. Nyt on alkanut ilmetä kuvansiirto-ongelmia ja yhden kerran viiva katkennut kesken harjoituksen.

jk ST ollut käytössä n 5 vuotta .

Hola! Eini laittanut näemmä ulkoruokintaan, ei siinä mitään, residenssi näyttää hyvältä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Rautapelto Katso viesti
    Hola! Eini laittanut näemmä ulkoruokintaan, ei siinä mitään, residenssi näyttää hyvältä!
    Onnistuin sitten poistamaan viestin johon tämä ^ viittaa Onneksi se oli jäänyt tuohon vielä auki, joten ilmainen uusinta:

Tervepä tänne pitkästä aikaa taas! Siellä räntäsateessa hakkuuaukeilla tunkatessa varmaan toisinaan mietitte, että millaista se ertsin elämä siellä Espanjassa oikein mahtaa olla. Enää ei tarvitse mielikuvituksen varaan asian kanssa jäädä, sillä pyöräytinpä peruspäivästä tämmöisen videon

Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

^Espanjan talouskriisi madaltaa majoja. Hieno video!

Kevätkausiflunssasta kun toipuu niin voisi viritellä retkeä jonnekin.

Voisitteko jäken konkarit kertoa missä on parhaat paikalliset polut? Olen järvenpäästä kotoisin mutta en kerennyt jäkessä pyöräilyä harrastamaan kun pari kuukautta ennen kun muutin koulujen perässä Tampereelle. Enduro meininki kiinnostaa eniten mutta kaikki sitkus käy. Olis huomen aamupäivällä tarkotus käydä kokeilemassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SasBy Katso viesti
    Voisitteko jäken konkarit kertoa missä on parhaat paikalliset polut? Olen järvenpäästä kotoisin mutta en kerennyt jäkessä pyöräilyä harrastamaan kun pari kuukautta ennen kun muutin koulujen perässä Tampereelle. Enduro meininki kiinnostaa eniten mutta kaikki sitkus käy. Olis huomen aamupäivällä tarkotus käydä kokeilemassa.
    vaikka tuosta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=393223&y=6706632&sc= 16000&text=tuosta&action=link&srs=EPSG%3A3067&e=39 3147&n=6706704&scale=16000&tool=merkitse&styles=no rmal&lang=fi
    metsään. Lähtö on Järvenpään suuntaan ajaessa oikealla puolella puomin kohdalla. Polulla pysyy helposti, kiertää ympyrän. Myös hiihtomajalla (ks. kartta, linkistä pohjoiseen) rutkasti mukavaa polkua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    vaikka tuosta http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=393223&y=6706632&sc= 16000&text=tuosta&action=link&srs=EPSG%3A3067&e=39 3147&n=6706704&scale=16000&tool=merkitse&styles=no rmal&lang=fi
    metsään. Lähtö on Järvenpään suuntaan ajaessa oikealla puolella puomin kohdalla. Polulla pysyy helposti, kiertää ympyrän. Myös hiihtomajalla (ks. kartta, linkistä pohjoiseen) rutkasti mukavaa polkua.
    Kiitoksia!

Sent from my A0001 using Tapatalk

Onkos tänään ajelijoita? Aikataulu ja suunta olisi aika vapaa, kunhan liikkeelle pääsisi joskus kympin jälkeen! Jos mitään ei kuulu häippäsen Tornikeskukseen.

Moi, mä voisin lähteä, oisko Kelliksen baanat mitään? vois käydä jumppaamassa Jukan linjauksia. Kymppi kävis hyvin.
    Mäkeen ei vielä ole asiaa ennenkuin saan Konan takaiskarin huollettua.

Kellis on ok. Missäs nähtäis?

Oisko Kelliksen k-kauppa

Passaa. 10:00.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •