FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 273 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 173 223 263 271 272 273 274 275 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 8.161 - 8.190 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Availin tuossa Konan takalinkkuja tarkastus ja putsaus mielessä, siellä oli vähän pykälää tullut jo laakereihin. Missäs olis luotettavaa laakerinvaihtoa? itse en arvaa tuohon kuitukasaan niitä vaihdella. Ja toisekseen ootteko jo pienestä pykältämisestä noita vaihtaneet vai pitäskö ajaa täysin loppuun vaan?

Fillariosa on mulle vaihtanut laakereita. Laakerit ovat olleet kohtuullisen hintaisia ja työ tuntityönä jolloin hinta ei ole ollut kohtuuton. Prässääminen vaatii jonkin verran malttia eikä mulla tunnu aina olevan sitä

Mä olen vaihtanut yleensä sitten kun pykältäminen on ollut jo ihan kunnollista eikä vain pientä nykimistä. Toisaalta laakereita ei ainakaan minun tule tutkittua mitenkään säännöllisesti ellen huomaa klappia, ehkä kerran vuodessa jos silloinkaan muistaa. Joskus vajaa 10 vuotta sitten rikkinäinen/huono laakeri rikkoi laakeripesän takaswingistä seatstayn päästä joten kyllä niitä pitäisi muistaa tutkia säännöllisesti.

^Ok, pitää alkaa soitelemaan ettei tule kiire. Kyllä ne vaihtoon menee en oikeen viitti ton kanssa ylimääräisiä riskejä ottaa. Kiitos vinkistä.

Mikäs polkujen kunto on? Viime viikonloppuna ne olivat ihan hyvät, onko nyt jo ihan mömmöä?

Hain just Nikolain huollosta, (keula, iskari, tolppa, kiekko ja kaikissa huoltokohteissa oli jotain pikku ylläreitä) maksaessa tuli fiilis että olen Laakkosen marmoritiskillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Mikäs polkujen kunto on? Viime viikonloppuna ne olivat ihan hyvät, onko nyt jo ihan mömmöä?

Hain just Nikolain huollosta, (keula, iskari, tolppa, kiekko ja kaikissa huoltokohteissa oli jotain pikku ylläreitä) maksaessa tuli fiilis että olen Laakkosen marmoritiskillä.

Ainakin pellonkulmassa näytti olevan sohjopintaa iltapäivällä. En käynyt edes yrittämässä. Suuntasin suosiolla soratielle.
    Poluille varmaan pääsee paksupyörällä. Tänään soratiellä ei ollut paksupyörille käyttöä

Kävin tänään avaamassa latua P-Paippisista Keravalle päin. Oli taas mukava ajella täysjuustolla, oon kyllä vaihtanut Ladaan nastattomat renkaat mutta se taitaa jäädä kesäksi kaappiin homehtumaan. Halvatun hieno kevätpäivä tänään. Jäniskevennystä ja Ihmiskohtaloita. Mulla on sellainen mielikuva että Jänisvuorella on joku joskus fillarilla käynyt mutta siitä lienee aikaa.

12ssa kuvassa on kuuluista Tommi The Rautapelto -kallio.

Huomenna sunnuntaina olisi tarkoitus lähteä Maalikaupalta KLO 10.00 ajamaan joku vähän pidempi retki, ehkä Hyvinkäälle tai sitten ei, riippuen mitä Mr Atlas keksii.
    Lähtö ei ole siis klo 9, vaan palataan ainakin tämän retken osalta vanhaan kunnon aloitusaikaan klo 10.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Aikarajoitteisille seuraa tarjolla yhdeksästä asti noin puolillepäivin. Maalikaupalta tositarkoituksella.

Minä valitsen tuon
    .

Heccu.Käytiin tänään ajamassa sun vinkkaama polku Laineentien ja Kaskelantien väliltä ja sehän on mainio maastoltaan ja profiililta ainaskin idästä länteen päin,kiitos vinkistä.

Toinen ryhmä ajo Gpeen tai voi olla että tunkattiin 15m sivussa polusta suurinosa, mutta järvenpäähän löydettiin. Sieltä konttorin ja maston kautta takaisin Talmaan.
    Joskus toiste ehkä oppaan kanssa tuo gp.

tuli avattua pannutuskausikin komeesti. Nyt on huuli ja käsipipinä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.R Katso viesti
    Heccu.Käytiin tänään ajamassa sun vinkkaama polku Laineentien ja Kaskelantien väliltä ja sehän on mainio maastoltaan ja profiililta ainaskin idästä länteen päin,kiitos vinkistä.
    Hienoa että polku löytyi, Haukkavuoren kautta Päivölään takaisin, ni sais jonkinlaisen lenkin. Missäs kunnossa Haukkavuori mahtaa olla, joskus viisi vuotta sitten käynyt siellä tunkkaamassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bässi Katso viesti
    Toinen ryhmä ajo Gpeen tai voi olla että tunkattiin 15m sivussa polusta suurinosa, mutta järvenpäähän löydettiin. Sieltä konttorin ja maston kautta takaisin Talmaan.Joskus toiste ehkä oppaan kanssa tuo gp.

tuli avattua pannutuskausikin komeesti. Nyt on huuli ja käsipipinä.
    Polkua voi olla paikoin vaikea hahmottaa mutta on se kokonaan ajettavissa kun vaan oikean uran löytää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Huomenna sunnuntaina olisi tarkoitus lähteä Maalikaupalta KLO 10.00 ajamaan joku vähän pidempi retki, ehkä Hyvinkäälle tai sitten ei, riippuen mitä Mr Atlas keksii.
    Thank you very much, Mr. Atlas, was a very nice day today. Ja kiitokset muillekin vaikka tipahditte kyydistä kesken matkan .

Tänään tutustuttiin Jättiläisten, Humanoidien ja Luolamiesten maailmaan.

Timbe ja humanoidien ikkuna.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Ja kiitokset muillekin vaikka tipahditte kyydistä kesken matkan .
    Ekat kilsat tälle vuotta, minkäs teet. Pari tuntii jakso kuitenkin, sit piti lähtee syömään ja toipumaan. Mr Atlas is tough guy for sure, kiitti muillekin seurasta.

^Heccu.Alcaline kertoi käyneensä haukkavuorella viime syksynä tunkkaamassa filonsa ylös ja kantanut alas,polku oli pelkkää tetsausrataa.Ei pystynyt ajamaan kaatuneiden puiden takia ollenkaan joten Alcalinen näkemys siitä paikasta oli,jos haluaa kokea Via Dolorosan niin sinne kantamaan taakkansa.

^Thanx, eipä tartte sinne sitten mennä.

Kiitos päivän retkestä. Hieno oli, paitsi taas oli yksi polku, jonka maanomistaja on tukkinut harventamalla puut tahallaan polulle. Haukkavuoresta sen verran, että sehän on Keravan virallinen luontopolku. Eikö siellä sahata polun yli kaatuneita joskus pois?

^Thanx, eipä tartte sinne sitten mennä.
    Rautapelto veti tänään hyvän setin lähipoluilla. Kaatiksen luona oli hienot polut. Pitäisi useammin siellä ajella.
    Kyllä hiihtomaja meinasi hyydyttää tänään. Olihan se vähän paikoin pehmeää, mutta ei tuo kunto ole koskaan näin alkukaudesta ollut häävi. Hyvinkäälle ei polje ku starat huhtikuussa 😏

Tuosta Haukkavuoresta tosiaan... Ainakin tuo koko Vankilan/Lahdentien puoleinen sivu ei enää tuntunut maastopyöräilyltä... Oliskohan tuo itäinenpuoli sitten parmpi.. huipulla en yrittänyt edes käydä..

zipo Guest
    Kyl sieltä ajettavakin reitti on.

Tänään tutustuttiin Jättiläisten, Humanoidien ja Luolamiesten maailmaan.
    Morot,

Olisko mahdollista saada tätä reittiä gpx-tiedostona?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti K1mm0 Katso viesti
    Morot,Olisko mahdollista saada tätä reittiä gpx-tiedostona?
    Varmasti, olen yrittänyt sitä tässä parina päivänä lähettää kyselijöille mutta kun olen toivoton tumpelo näitten masinoitten kanssa.

Tasan kaksi viivaa olen aikoinaan onnistunut lähettämään mutta nyt ei vaan näköjään onnistu. Maksullisella Sports Trackerilla seuraaminen onnistuu ilman lähettelyitäkin.

Kun (ei jos) opin lähettämään niin lähetän.

^Heccu,tiedän tunteesi ja zemiä. NM. Helmitaulu rulaa

Olikos niitä halukkaita ryhmänvetäjiä Tour De Tuusulanjärvi MTBhen LA 14.5.2016 ?

Lähtö Vanhiksesta klo 10:00

Lainaus Alkujaan tämän lähetti A.R Katso viesti
    ^Heccu,tiedän tunteesi ja zemiä. NM. Helmitaulu rulaa
    Kiitos myötäelämisestä. Nyt taitaa mennä jonkin aikaa että kerkee taas perehtymään asiaan.

Kiitos myötäelämisestä. Nyt taitaa mennä jonkin aikaa että kerkee taas perehtymään asiaan.
    Joskus printtasin ST:stä muutamalle A4:lle paloja Jukan lenkistä talviselle Ilolan abc:lle. Se oli aikaa kun kännykät oli vielä
    nokialaisia ilman hienouksia. Retki on vieläkin hyvin muistissa. Ruttuset A4:set taskussa ketunlenkkiä heittäen.
    Varmaan olisin gps-jälkeä seuraten saanut munkkikahvit juotua, mutta olisko lenkki vieläkin mielessä

Tuli ajeltua flisbergetillä tänään salalenkki ja olihan hyvässä kunnossa polut. Tunkkailuakin tuli harrastettua pitkästä aikaa.

Jokos se WhatsApp ryhmä perustetaan ? Voisi laittaa tunkkauskuvia suoraan metsästä

Olipa hyvä juttu paikallisista julkkiksista uudessa f-lehdessä
    Votsapp ryhmälle peukku täältä.

Oli hyvä se matkajuttu! T. Jkl lukija. Pitää varmaan käydä lievestuoreella grindaamassa joku kevätilta tässä.

Lähetetty Tapatalkista, pahoittelen kirotusvirheitä.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

Jaahas! Onnistuin poistamaan viestini, kun tällä kalikalla räpellän. Eli, olin menossa huomenna lenkille, mieluiten pitkälle sellaiselle. Nyt kuitenkin allergia
    oireet vaivaa sen verran, että ajattelin vain käydä erittäin rauhallisella noin parin tunnin lenkuralla joskus puolenpäivän jälkeen. Mukaankin sopii, mutta vauhti ei päätä huimaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Olipa hyvä juttu
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viesti
    Oli hyvä se matkajuttu! T. Jkl lukija..
    Timbe on kynämiehiä ja osaa ajaa fillariakin .

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jani Mahonen Katso viesti
    . Pitää varmaan käydä lievestuoreella grindaamassa joku kevätilta tässä.
    Tästä löytyy väli Joutsa - Kuusaa.

Ja tästä vielä vähän parempi reitti Hyyppäänvuorelta Tarvaalaan myöhemmin syksyllä ajettuna. Väli 29 - 47 km.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •