Kyllä oli keli kohillaan. Melkonen lingertäjä tuo snowshoe noilla pitkoksilla![]()
Kyllä oli keli kohillaan. Melkonen lingertäjä tuo snowshoe noilla pitkoksilla![]()
Eilen 3h, tänään 3h. Kohtalaisen koukuttava harrastus
![]()
Tänään löytyi pehmeähköä. Ajokuvaa ei saanut kun kaveri meni menojaan.![]()
Ei se koko vaan miten sitä käyttää!
Eturatas on 28. Eli aika pieni. Ja toimiva.
Minustakin 28 on ihan hyvä.
Tänään ajettiin niin et kumi sauhus...
...niille jotka ei ajellu aamupäivästä, niin mättäät höyrysi auringon lämmöstä...
Peltoaukealla poltti kumia iso lauma läskipyöräilijöitä
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Ei ollu oikeen kantoa ounasvaaran läskipoluilla. Uppos nivusia myöten välillä jos joutu pyörän selästä nousemaa. Siinä sit oliki hommaa päästä takasi pyöränpäälleJoku turistiryhmäki oli siel ähertämäs läskipyörillä.
^ Just parhaimpia fiiliksiä ku yrität varovasti kiivetä jakkaran kyytiin ja uppoaa kumpiki jalka polvia myöten..![]()
Taas upea keli ja hyvät polut.
Reilu 6h ja 65km nautiskelua tälle päivälle.
Okei. Kelju juttu, mutta on ainakin mahdollisuus nauttia elämästä, komeista keväisistä keleistä ja ennen kaikkea tuosta paksuilusta
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Kyllä Suomi on pitkä maa kun muitten kuvia kattoo.
Aamupäivällä polut kanto kohtuuella mutta puolilta päivin meno muuttu raskaaksi.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Kaupin rantapolun varrelta, alkaa oleen iha kesäpolkua jo..
![]()
Keli kohdillaan ja polut kohtuu kuivia
Sent from my iPhone using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Vielä sai kaivettua takarenkaan jumiin.. seuraavaksi pariksi yöksi lupaa -10C, ei varmaan ainakaan aamusta pitäis upottaa.![]()
Aamulla makia hankikanto tunturissa.
![]()
utsjoenmtbreitit.weebly.com
Ei ole Espoossa lunta enää, mutta kylläpä olikin mielettömän lämmin ilta tänään.
![]()
Iltalenkillä
![]()
Se parhaiten nauraa jolla on vahvin lääkitys
Keimolassa hyvä fiilis.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Jonkinlainen ajokuvaräpsy toissapäivältä.
Pikaiset fiilistelyt colossuksilla, hyvät gummit vaikuttas olevan ennakko odotuksista poiketen.
![]()
Kirjanmerkit