Paukin siihen parkkikselle. Hitusen saatan myöhästyä, mut kyl työ saatte aikanne kulumaa![]()
Paukin siihen parkkikselle. Hitusen saatan myöhästyä, mut kyl työ saatte aikanne kulumaa![]()
Ok, mulla on deadline olla klo 19 himassa, kuskinhommia...
Toipumismalttia HooAntille. Suojelusenkelilleen hää jtkn kiitosrituaalia suorittakoon.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Hoh, olihan lenkki. Vakavia tubeless ongelmia. Tarttee tutkia mistä vuotaa... Tai siis keksiä miksi ei pysy rengas vanteella.
Eipä ollut ihan paras elnkki ikinä, mutta nyt on käryä, että mistä pääsee ajelemaan noita tuon suunnan polkuja. Kahtellaan ensi viikosta jos olis iltameininkejä vaikka.
Tässä just fiksailen. Oisko huomenna aamusta? Tai sitten tänään vähän myöhemmin.
Vaikka tänään vähän myöhemmin. Huomenna menossa naapurin kanssa ja en muista mistä ajasta puhuttiin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2h tossa yritin litkutella, yks niin iso reikä kyljessä, että joutuu tod. Näk. Rengaskaupoille huomenna. Jääpi ajot tänään väliin.
Ok, ei voi mitään
Aamulla KeimolaPetasPetikkoon, makkaraa mukaan. Autoa ei ole nyt käytössä et kyyti kelpaa khyl. Nääskun nyt on Puksussa vakionopeudensäädin/limitteri niin siirtymä on tuskaisen hidas. Miel. liikkeelle aikaisin = ennen 08.00. Enivan?
Anatole France
Kyllä se vaan parin tunnin odottelun jälkeen näyttää pitävän vaikka kohtuu "iso" reikä olikin. Eli huomenna vois lähtee. @kmw onko tuo minkälaista tuo KeimolaPetasPetikko? Metsää vai tietä?
Perusmettäpolkua ja kallioita. Vois tsekiditsek Keimolan mopopaanaa. Siä takalokari on varsin suositeltava.
Anatole France
Ok, mihin aikaan meinasit? Autollako johonkin ensin?
Jeh, ekaks autosiirtymä. Mä saan Rouvalta kyydin Keimolaan. Asuntomessuparkki 08.30. Kyytiä takas Klakeen arvostaisin.
Anatole France
Millä pyörällä lähdet? Saako se Thulen prorideen kiinni. Voisin heittää oman pyörän konttiin.
Läskillä lähden. MaastoÄndin auton katolla meni läskit ProRidessä.
Anatole France
Kävin tallissa toteamassa että rengas oli tyhjä.Heitin ilmaa ja kävin ajamassa korttelin ympäri, tuntui pysyvän ilmat. Katson vielä aamulla mikä on tilanne ja ilmoittelen.
Jaaha, jospa sitten sisuria kehiin.![]()
Nyt tuli liikaa muuttujia, ..ttu. Jäisi aamulenkki niin lyhyeksi että parempi mennä toisen kerran. Anteeksi viime hetken peruutus, mutta kun ei olla Stömsössä, stnaprkl.
Anatole France
Ok, eipä mitään. Mä heitän sisurin paikoilleen ja meen kiertämään Valkjärven.
Mä voisin vaikka lähteä teidän kanssa. Mihin tuun ja monelta?
Jepa. O
OliX sul odottakaa gopro? Mikä malli? Kannattaako tota hero4 sessionii ees harkita?
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
Mulla on hero 3+ Silver Edition. Arvoin minkä mallin ostaisin ja luin arvosteluja ja speksejä netistä. Pudotin vaihtoehdoista sen halvimman heron pois ja lopulta toi malli vs hero 4 ja hinta ratkaisi. Omani Ostin gigantin tarjouksesta ja taisi olla jotain 220€ + rintavaljaat. Emmä noista sen enempää tiedä.
Kuis o, jäikö eilisestä lenkistänne joku jaettava jälki? Kunnääsnääs Valkjärven tuollapuolen on mun kartoissa pelkkää valkoista läikkää. Ittehän se on käytävä eksyilemässä, mut ihan vaan uteliaisuudesta.
Mikäs HooAntin olo ja vointi?
Anatole France
Tuossa eilinen: http://www.movescount.com/moves/move100648008
Kirjanmerkit