GarminGiantElectrobike
Sivu 45 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45 46 47 55 95 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.321 - 1.350 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Paukin siihen parkkikselle. Hitusen saatan myöhästyä, mut kyl työ saatte aikanne kulumaa

Ok, mulla on deadline olla klo 19 himassa, kuskinhommia...

Toipumismalttia HooAntille. Suojelusenkelilleen hää jtkn kiitosrituaalia suorittakoon.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Hoh, olihan lenkki. Vakavia tubeless ongelmia. Tarttee tutkia mistä vuotaa... Tai siis keksiä miksi ei pysy rengas vanteella.

Eipä ollut ihan paras elnkki ikinä, mutta nyt on käryä, että mistä pääsee ajelemaan noita tuon suunnan polkuja. Kahtellaan ensi viikosta jos olis iltameininkejä vaikka.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti eki_boomer Katso viesti
    Hoh, olihan lenkki. Vakavia tubeless ongelmia. Tarttee tutkia mistä vuotaa... Tai siis keksiä miksi ei pysy rengas vanteella.
    Saitko jo tutkittua ja korjattua? Mennäänkö tänään metsään vai vasta huomenna?

Tässä just fiksailen. Oisko huomenna aamusta? Tai sitten tänään vähän myöhemmin.

Vaikka tänään vähän myöhemmin. Huomenna menossa naapurin kanssa ja en muista mistä ajasta puhuttiin.

Sent from my iPhone using Tapatalk

2h tossa yritin litkutella, yks niin iso reikä kyljessä, että joutuu tod. Näk. Rengaskaupoille huomenna. Jääpi ajot tänään väliin.

Ok, ei voi mitään

Aamulla KeimolaPetasPetikkoon, makkaraa mukaan. Autoa ei ole nyt käytössä et kyyti kelpaa khyl. Nääskun nyt on Puksussa vakionopeudensäädin/limitteri niin siirtymä on tuskaisen hidas. Miel. liikkeelle aikaisin = ennen 08.00. Enivan?
    Anatole France

Kyllä se vaan parin tunnin odottelun jälkeen näyttää pitävän vaikka kohtuu "iso" reikä olikin. Eli huomenna vois lähtee. @kmw onko tuo minkälaista tuo KeimolaPetasPetikko? Metsää vai tietä?

Perusmettäpolkua ja kallioita. Vois tsekiditsek Keimolan mopopaanaa. Siä takalokari on varsin suositeltava.
    Anatole France

Ok, mihin aikaan meinasit? Autollako johonkin ensin?

Jeh, ekaks autosiirtymä. Mä saan Rouvalta kyydin Keimolaan. Asuntomessuparkki 08.30. Kyytiä takas Klakeen arvostaisin.
    Anatole France

Millä pyörällä lähdet? Saako se Thulen prorideen kiinni. Voisin heittää oman pyörän konttiin.

Läskillä lähden. MaastoÄndin auton katolla meni läskit ProRidessä.
    Anatole France

Kävin tallissa toteamassa että rengas oli tyhjä.Heitin ilmaa ja kävin ajamassa korttelin ympäri, tuntui pysyvän ilmat. Katson vielä aamulla mikä on tilanne ja ilmoittelen.

Kävin tallissa toteamassa että rengas oli tyhjä.Heitin ilmaa ja kävin ajamassa korttelin ympäri, tuntui pysyvän ilmat. Katson vielä aamulla mikä on tilanne ja ilmoittelen.
    Mulla on mavicin crossroceja (2.25, 29", lukee kyljessä ainakin tubeless) pari kappaletta, jos haluat lainata/ostaa halvalla huomiseksi. Oli ensiasennus renkaat raadossa ja ajettu muutamia lenkkejä.

Jaaha, jospa sitten sisuria kehiin.

Nyt tuli liikaa muuttujia, ..ttu. Jäisi aamulenkki niin lyhyeksi että parempi mennä toisen kerran. Anteeksi viime hetken peruutus, mutta kun ei olla Stömsössä, stnaprkl.
    Anatole France

Ok, eipä mitään. Mä heitän sisurin paikoilleen ja meen kiertämään Valkjärven.

Ok, eipä mitään. Mä heitän sisurin paikoilleen ja meen kiertämään Valkjärven.
    Laita kuntotietoa poluista tai lähde 10 jälkeen mun ja naapurin kanssa (ei kierto mutta edes takasin se mustikkamäki)

Mä voisin vaikka lähteä teidän kanssa. Mihin tuun ja monelta?

Mä voisin vaikka lähteä teidän kanssa. Mihin tuun ja monelta?
    Tuu tähän meille 10:15.

Jepa. O

OliX sul odottakaa gopro? Mikä malli? Kannattaako tota hero4 sessionii ees harkita?
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti H Katso viesti
    OliX sul odottakaa gopro? Mikä malli? Kannattaako tota hero4 sessionii ees harkita?
    Mulla on hero 3+ Silver Edition. Arvoin minkä mallin ostaisin ja luin arvosteluja ja speksejä netistä. Pudotin vaihtoehdoista sen halvimman heron pois ja lopulta toi malli vs hero 4 ja hinta ratkaisi. Omani Ostin gigantin tarjouksesta ja taisi olla jotain 220€ + rintavaljaat. Emmä noista sen enempää tiedä.

Kuis o, jäikö eilisestä lenkistänne joku jaettava jälki? Kunnääsnääs Valkjärven tuollapuolen on mun kartoissa pelkkää valkoista läikkää. Ittehän se on käytävä eksyilemässä, mut ihan vaan uteliaisuudesta.

Mikäs HooAntin olo ja vointi?
    Anatole France

Tuossa eilinen: http://www.movescount.com/moves/move100648008

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään