Kuka ajoi mustavihreällä Meridan krossarilla äsken Saviontaivalta samanlaisissa tamineissa? Sellaiset terveiset, että kerro aika ja paikka etukäteen niin varustaudun minäkin kunnollisella työmatkakulkineella enkä tuolla rotiskolla.
Kuka ajoi mustavihreällä Meridan krossarilla äsken Saviontaivalta samanlaisissa tamineissa? Sellaiset terveiset, että kerro aika ja paikka etukäteen niin varustaudun minäkin kunnollisella työmatkakulkineella enkä tuolla rotiskolla.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Onko foorumilta kaverukset (vaaleansininen Salsa ja tumma Pivot) joita moikattiin Pietarinmäessä ja myöhemmin Syrjälän metsässä?
Olikohan joku foorumilainen toisella Cervelon S2sella joka painoi ohi Kunnarlantiellä vähän ennen kelvin loppua?
Yritin puristaa perään mutta ei ihan jostain syystä mehut siinä kohtaa riittäneet kun se sateen alkaminen rupesi ketuttamaan
Muutama muukin tuli Bodomin kierrettyäni ohi siinä Kehä III liepeillä, koitin morjestella.
Bianchi-mies Bianchi-ajoasuineen Lohjalla soolona sekä sunnuntaina 10.4 että tänään tiistaina 12.4
Maanantaina bongattu klo. 14.07 nousemassa Lempolasta mäkeä keskustan suuntaan Laakspohjan kartanon tienhaaran jälkeen keskustan suuntaan.
Tänään 11.10 Saukkolantiellä Kittiskoskentien risteyksen kohdalla.
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Ei nyt ehkä varsinaisesti ketä vaan millä.
Harvoja kertoja elämässäni, kun jähmetyn paikoilleen tuijottamaan jotain.
Koiraa ulkoiluttaessa kuulin takaa erikoista ääntä ja kääntyessäni jähmetyin tuijottamaan crosstrainer pyöräilijää!! En ole edes netissä aiemmin moista keksintöä nähnyt. Tyttö "polki" aikamoista vauhtia.
Erikoinen menopeli kyllä. Pitkä akseliväli oli kyllä silmiinpistävä.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
http://www.elliptigo.com/ ? Vai oliko kädetkin vielä mukana.
Se ehkä voisi olla noista malleista 3-11 malli, koska muistelen nähneeni kaarevan osan takarenkaan päällä tai sivulla.
En valitettavasti muista oliko kädet mukana. Näin ehkä kolmen sekunnin ajan, kunnes katosi pusikoiden taakse. Keltainen se ainakin oliIhme kun näillä nurkilla näkee tuommoisen, edes läskipyöriä näkynyt.
Näin vain kylkiprofiilin, kun kuljin sivutiellä poispäin.
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Noita oli muutamia Paris-Brest-Parisissakin. Videolla n. 10-15 sekunnin kohdalla. https://www.youtube.com/watch?v=tkGpZNZzfAY
Tunnustaako kukaan?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...001170032.html
En tunnusta , vaikka ko paikkakunnalla asustelenkin .
Ps mulla olisi ollut kypärä päässä .
Tänään Vantaan Ilolan abc-aseman lähellä olevaa hiekkatietä pitkin,ajoi pari(skunta?)maasturia vastaan.Näytti olevan ajokuteet vimpan päälle,meitsin verkkareihin verrattuna.
Oliko Kroatian maajoukkue lenkillä tänään Veckoskentiellä? Oli paljon muitakin pyöräilijöitä.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Porvoon Akilleen (Akilleksen?) seuralenkki huomattavasti todennäköisemmin. (Hävettää tunnustaa ettei ole aavistustakaan mistä ajoasun punavalkoiset ruudut ovat peräisin, tuskin kuitenkaan Kroatian vaakunasta.)
Kovasti oli maantiepyöräilijöitä tänään Kouvola-Anjala välillä molempiin suuntiin menossa. Yksi parivaljakko saattoi vähän ihmetellä mistä on kyse kun sama vanha valkoinen Volvo ohittaa jo kolmannen kerran alle kymmenen kilometrin matkalla mutta minulla oli autoilupäivässä vähän muuttujia matkassa.![]()
Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011
Tänään joku ajoi tossa seitsemän aikoihin sinisellä Konan fätillä Hirvensalon bunkkerinmäellä. Tulin vielä sun peesiin hetkeksi hyppyrimäen poluilla. Moikattiin bunkkerinmäellä. Olin se valko-mustaa spessua ajanut kuski. Foorumilaisia?
Oliko tänään kolme kanuunalaista ajelemassa Nikkilässä (Kevätpolkaisun reittiä vastapäivään)? Joku porukasta väitti niitä rynkebyläisiksi mutta mielestäni paidassa on vissi ero.
Kuka ajeli keskiviikkona Kokkosenlahdentietä Etixx-paitaan pukeutuneena? Varmaan Mikkelin pyöräilijöitä..
Oliko foorumilainen joka tänään tupsahti mustalla läskipyörällä meidän vaatimattomalle työmaalle Laukaan Kuusaassa?
Joku ajellu Stravalla Liesjärven KP:ssa?
Oliko foorumilaisia tänään aamulla 8.30 jälkeen Pasilassa hienolla aero-feltillä? Ajettiin radan vartta yhtä matkaa Linnunlaululle asti. Olin itse matkassa omalla mustalla Lookilla.![]()
Oliko foorumilaisia kun juuri äsken ajoi fättärillä Tuulikinkatua pitkin kotkassa. Seatstayt oli punertavan/pinkin sävyiset muuta en kerennyt näkemään, kuskilla sininen takki, tummat shortsit ja pitkä tukka ponnarilla. Ei kypärää.
Mua tuli vastaan tänään kymmenen jälkeen lähemmäs parinkymmenen maantiepyöräilijän ryhmä Kouvola Mäkikylässä. Monella näytti olevan päällään musta/valko/keltainen ajopaita, jota en äkkiseltään tunnistanut. Keitähän nämä mahtoivat olla?
Tähän voivat ilmoittautua kaikki tänään Porvoosta Helsinkiin 170:llä ajaneet maantiepyöräilijät, joiden näin alamäessä lopettavan polkemisen viettäessäni ruokataukoa Söderkullan Pizzataxin terassilla.
multaa, havua, nirhamia
Kukahan se tänäaamuna n. klo 07.42 ajoi kotkan prisman takana hakamäen mäkeä ylös läskipyörällään? Tumma paita ja shortsit. Olisko reppukin ollut selässä. Musta pyörä. Tarkemmin en taaskaan rekisteröinyt tuntomerkkejä. Mies kuitenkin![]()
Kukas se tänään tuli vastaan KTM sähköläskillä Helsingin Meilahden/Pikku-Huopalahden välissä? Itselläkin sattui olemaan kotari alla joten yhteensattuma oli melkoinen![]()
Kirjanmerkit