Eiliseltä 6,5 tunnin Levanevan risteilyltä.
![]()
Eiliseltä 6,5 tunnin Levanevan risteilyltä.
![]()
Olipa sitte kommuutterista kumi tyhjänä. Työmatkasta tuli vähän pidempi. Ja hauksempi!![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Eilen sain sällinkin fiilistelemään Fatboylla Luutasuolle. Vähän vaihtelua halvatun pelikoneisiin...
![]()
Kauttaaltaan jäässä/hankikannolla. Tietty iltapäivällä kun oli lämpimin hetki niin pikkasen upotti rengasta... ilmaa pois ja pärjäsi.
Aikaisin aamusta yrittäisin itse jalkaisin, mutta enpä tohdi luvata kestoaItse olin liikkeellä klo8 alkaen (lähtö Tainuskylän päästä) ja puoli kahteen asti sai painaa ilman harmeja.
Maalarinmaan tornin tienoilta/lähimaastosta lähti jäinen kelkkajälki jota pitkin jalkaisin pääsee. Jälki muistaakseni meni Kuuttonevan suuntaan.
Sukset olisi loistava valinta paksupyörän lisäksi.
by Optiflow, on Flickr
Aamupäivän lenkiltä, taisi olla talven viimeinen missä pääsi nautiskelemaan hankikannosta. On se vaan hienoa kun pääsee ajamaan sellaisiin paikkoihin minne ei kesäkaudella ole mitään asiaa. Ainakaan minun taidolla...
Nässyllä oli hyvä fiilis;
Ja kivoja kiviä;
😎
^Johan pomppas, nyt on kyllä härskiä väärin ajamista.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Lennokasta!
Itsellä meni tänään aluksi urheilun puolelle (mäen päälle ja 189 max syke) mutta sitten fiilistelin
![]()
Macci, näyttää niin Myyrmäen viereiseltä metsältä toi![]()
https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!
Juu, Honkasuon kautta pikku lenkura. Hyvässä kunnossa polut pieniä jääylläreitä lukuunottamatta.
6h hankikanto ajot
https://youtu.be/m3p73RNO_9w
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kalajoen Hiekkasärkillä ajelin eilen pari tuntia, aika magee keli ajella merellä ja pomppia dyyneillä... Tuli kunnon kuperkeikatkin vedettyä :P
![]()
Eilen aamulla kelpas taas. Ei ihan jokapaikassa hankikantoa, mut makuun pääsi sentään. (y)
![]()
Ei mitään huviajelua vaan hain tuolta parin kilsan päästä tutulta maitotilalta taas 5 litran pänikän tilamaitoa; ihan sitä oikeeta käpistelemätöntä raakamaitoa, jossa rasvaprosentit kohdallaan
Paluumatkalla sen verran hömppää, että koukkasin katsomassa, vieläkö lähimetsässä oleva maasauna on pystyssä. Olihan se. Teki mieli tehdä tulet ja jäädä kylpemään kun oli nuo saunajuomatkin mukana
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
iltapäivä ajelua =)
Ja kolmelta SSS kävi käsky, tämäkin huvi on verollepantava. Siis säädetään talviajalle kiinteän veden käyttövero.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Hyvin kantoi hanget vielä tänäänkin. Perkeleellinen ajettava kun kovan päällä muutama tuuma pakkashöttöä ja alla 4,5" lumikenkä![]()
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Työmatkalla taas tuli välteltyä pölysempiä väyliä. Aj että o nautintuva ajjaa läskillä!
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Lisää hankikantoa. Vaimokkeen kanssa käytiin tämmösellä kokoonpanolla kokeileen miten tuossa mökkirannassa kantaa
![]()
Siellä missä hankea löytyi oli hankikantoa.
![]()
Jeh ja oli ihan *piiip* hauskaa. Aamusella kurvailin siellä sun täällä ja taisi olla mun vikat hankeilut. On ollut kaikkinensa oikein hyvä läskipyörätalvi ja viime aikojen hankikelit vielä kruunasivat kirsikan kakkuun. Rospuutto jäänee lyhyeksi, toivottavasti, kun lunta täällä kot'kulmilla on melko vähän. Kun yöpakkaset loppuu niin nopsaan sulaa poies.
Ps. HTimpan juustoläski vaan on hiano, ugh.
Matkalla Numlahteen.
Valkjärvi
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Täysikuu (näkis vaan) Marttilan korvessa...
https://youtu.be/BEoeEvtnYjQ
Talven pikku hiljaa taittuessa katseet suunnattu jo tulevaan kesään, tämä täytyy laittaa vakavaan harkintaan http://crocfatcup.fi/ näyttää olevan hyvät palkinnotkin !
Ei ollu hankikantoa, mutta lunta onneks oli. Ei meinannu ihan kaikki kelkanjäljetkään kantaa, tuohonkin sai pyörän jättää niille sijoilleen mihin pysähty:
![]()
Hmmm 😀
Taitaa SyöteMTB olla niiiiin lähellä sydäntä että Jämi jää välistä.
Ja on tässä nii maha kasvanu ettei tiiä mitä tästä kisaamisesta tulee. Vanha mies, nuoret saa Läskeillä kovempaa !
Kirjanmerkit