GiantEfatElectrobikeGarmin
Sivu 15 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 739

Aihe: Felt Double Double

  1. #421
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Landy Katso viesti
    Minulla ollut ghetto tubeless käytössä tammikuusta asti. Kertaakaan ei ole rengas lähtenyt vanteelta. Kuskilla painoa liki 100kg varusteiden kanssa. Paineet etu 0.45 ja takana 0.55.
    Millä sisurilla teit ghetto tubelessin?

  2. #422
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laerppi Katso viesti
    Millä sisurilla teit ghetto tubelessin?
    20" BMX sisuri autonventtiilillä. Löytyi Prismasta.

  3. #423
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    20
    Omassa ja rouvan pyörässä on ollut keväästä asti halkaistut Schwalben 24'' Downhill sisurit http://www.bike-discount.de/en/buy/s...nhill-24-26755 noin 0.4-0.5 paineilla.
    Suikaleet foamia pyöräytin pohjalle korotukseksi, ilman vannenauhaa kun DD70:ssa on reijätön vanne. Oli tosi helppo asentaa ja helposti nousivat vanteelle. Desin laitoin litkua per rengas, jota lisäksi pensselillä pyöräytin 'liimaksi' renkaan ja sisurin väliin, jotta ei hörppäile. En tiedä auttaako, mutta ei ole ollut mitään ongelmia. Nuo sisurit on niin leveät, että mattoveitsellä saa leikata oikein kunnon suikaleet pois, tippuu painokin :-)

  4. #424
    Liittynyt
    03/2006
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    669
    Tommonen tuli laitettua Whiten tilalle

  5. #425
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    645
    DD10?
    Onhan se eri vapaarattaalla kuin dd30, mulla on jo kolmas menossa dd30:ssä. Onhan toi mun fillari tosin jo kolme kuukautta vanha...

  6. #426
    Perjantaina pitäisi UPS:en tuoda mulle tuollainen samanlainen vihertävä Feltti. Jospa vapaarattaitten jumalat olisi niin suosiollisia, että ei tartteis vielä ensi viikonloppuna takuuasioita miettiä.

  7. #427
    Nyt Bikeshopissa myynnissä olevat DD30:t on 2016 mallia ja maahantuoja kertoi, että vapaaratas on vaihdettu teräksiseen, satulatolppa alumiiniin ja kaikissa 2016 malleissa on etuhaarukassa kiinnitysruuvit telineille. Tiistaina tuli DD30 ajoon ja heti piti vaihtaa sisurit kevyempiin (vakiona Maxxis á 450g/sisuri) ja samalla tuunata vannenauhat, alkuun ilmastointiteipillä ja Surlyn sininen vannenauha tilauksessa


  8. #428
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    645
    Huntteri hoiti kyllä takuun hienosti ja nyt on alla uusi takakiekko. Tosi nopeasti vielä toimittivat varaosat.
    Toivottavasti nyt kestää...

  9. #429
    Liittynyt
    02/2015
    Paikkakunta
    Valkeakoski
    Viestit
    62
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mvu Katso viesti
    Huntteri hoiti kyllä takuun hienosti ja nyt on alla uusi takakiekko. Tosi nopeasti vielä toimittivat varaosat.
    Toivottavasti nyt kestää...
    Mikäs takakiekossa oli? Mulla takavanne neljästä kohtaa halki, halusivat rikkinäisen kiekon syyniin nyt odotellaan uutta vanetta.

  10. #430
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    645
    Mulla oli vapaarattaan kestävyys ongelmaa, kolme vapaarattaan runkoa meni kolmessa kuukaudessa. Kertaakaan fillari ei ollut kahtapäivää kauempaa pois käytöstä.

  11. #431
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SimoS Katso viesti
    Nyt Bikeshopissa myynnissä olevat DD30:t on 2016 mallia ja maahantuoja kertoi, että vapaaratas on vaihdettu teräksiseen, satulatolppa alumiiniin ja kaikissa 2016 malleissa on etuhaarukassa kiinnitysruuvit telineille. Tiistaina tuli DD30 ajoon ja heti piti vaihtaa sisurit kevyempiin (vakiona Maxxis á 450g/sisuri) ja samalla tuunata vannenauhat, alkuun ilmastointiteipillä ja Surlyn sininen vannenauha tilauksessa

    Minulla on kanssa tuo 2016 mallin DD30, alumiininen satulatolpan putki (vaihdettu ICE V8 tolppa) ja etuhaarukan kiinikkeet.

    Mahtaakohan tuossakin olla se teräksinen vapaaratas, näkeekö muuten kun purkamalla ?

    Vannanauhaksi käy suoraan WHITE:n 80mm sininen nauha, jonka saa XXL:sta https://www.xxl.fi/white-rimtape-fat...110181_1_style

    Maxxis merkkiset sisäkumit on tuossakin kun renkaita vaihtelin, painosta ei hajuakaan, kuskilla sitä on kuitenkin liikaa, joten muutama kilo sinne tänne on ihan sama

  12. #432
    Terve!

    Vieläkö täällä Feltillä ajetaan, vai joko kuskit ovat vaihtaneet DD:nsä muihin merkkeihin? Itseäni tuo DD30 kiinnostaisi ja mietinkin, onko siinä se suurin miinus tubeless-epäystävälliset vanteet ja toiseksi suurin "vain" neljän tuuman renkaat.

    Arvontaa teen siis lähinnä suuntaan White/Verkkokaupan pelit ja toiseen suuntaan Kona Wo ja Trek Farley 5. Aikaisempaa kokemusta läskeistä ei ole paria pientä kokeilua lukuunottamatta.

  13. #433
    Liittynyt
    09/2013
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    229
    ^Jos tubelessit on tarkoitus laittaa niin kallistuisin tuonne Farleyn puolelle kun nuo Mulefut kehät ovat suht helpot laittaa sisäkumittomiksi.

  14. #434
    Liittynyt
    08/2014
    Viestit
    2.655
    Jos itse olisin vastaavasssa tilanteessa ja noihin vaihtoehtoihin päätynyt, niin hyvinkin todennäköisesti katse suuntautuisi Konaan ja Trekkiin.

  15. #435
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Lpr:n kupeessa
    Viestit
    1.633
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Bensakeuhko Katso viesti
    ^Jos tubelessit on tarkoitus laittaa niin kallistuisin tuonne Farleyn puolelle kun nuo Mulefut kehät ovat suht helpot laittaa sisäkumittomiksi.
    Onhan ne mulefutit konassakin.

  16. #436
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    755
    DD30 sen omistajana pidän suurimpana ongelmana runkokorkeutta, se on 3-5cm korkeempi kun muiden M kokoisten rungot. Luku sinänsä nämä täysin ala-arvoiset merkittömät kiekot. Vanteet painaa 930g/kpl Mulefut 820g. Rengastyöt yhtä helevettiä ja vapaarattaan toiminta sitä tätä.
    No joku toinen on erimieltä.

  17. #437
    mulla on dd10 kestänyt hyvin, en tosin aja sillä mitään kisoja.

  18. #438
    Liittynyt
    12/2008
    Viestit
    405
    En mä ainakaan DD 30:sta koeajaessani huomannut, että ne no name -vanteet olisivat tuoneet kauhean ankkurifiiliksen. DD:stä jäi sellainen vakaa ja konstailematon fiilis ja eikä koeajolenkillä vauhti ollut yhtään sen hitaampi kuin vastaavalla alustalla cyclocrossilla ajaessa. Toki jos tubelessina haluaa heti niin sitten ei DD:tä siinä vakiosetissä tartte ostaakaan.

    DD 30 rungossa oli kyllä tilaa leveämmällekin renkaalle - sekä edessä että takana oli minusta jopa reilusti tilaa. Onko kukaan sitten kokeillut miten leveät renkaat siihen oikeasti menee?

  19. #439
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    36
    Mulla on 2015-mallin DD30 ollut huhtikuusta eikä ole ollut mainittavia ongelmia ja mm. tuon mallin vapaaratas ja hiilikuituinen satulatolppa ovat toimineet ok. Talvirenkaina on itse nastoitetut Snowshoe XL:t, leveys hiukan reilu 112mm - hyvin mahtuvat pyörimään. Sisärenkaan poisjättö noilla vanteilla vaatii tosiaan kikkailua, vanteen reunahylly on liian kapea eikä rengas pysy vanteella ilman ylimääräisiä tukia. Tällä hetkellä vain eturengas on sisärenkaaton, takarenkaan tein makuualustametodilla, mutta solumuovin painuttua kasaan rengas putosi vanteelta kun parin viikon päästä laskin painetta alemmas. Eturengas on tehty kumisen ovitiivisteen avulla ja se toimii hiukan paremmin, ikkunatiivistettä taidan koittaa seuraavalla kerralla kun tosta takarenkaasta vielä sisärenkaatonta yritän.

  20. #440
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    35
    Kovin olen itse ainakin pyörästä tykännyt, vähän siinä on laittamistakin ollut, etenkin etuvaihtajan hylkäämistä suosittelen, ei ole yhtään ollut ikävä kun 30 piikkinen n/w eturatas on riittänyt jokapaikkaan.
    Tällä pyörällä on tullut ajettua työmatkat myös vuoden alusta lähtien ja orkkisvanteille laitoinkin nastarenkaat mutta keväällä meinaan hommata dt swiss br2250 vanteet joille kyhäilen ne tubelessit (4.8" JJ) eli aika iso kuluerä mutta vähentääpähän rengastöitä hieman ja on sitten ainakin toinen kiekkosetti aina varalla jos jokin hajoaa

    Pyörää hankittaessa viime kesänä sitä ei niin kiinnittänyt huomiota mutta nyt pidän tuota rungon sisältä vedettyä kaapelointia erittäin siistinä verrattaen saman hintaluokan fillareihin.

  21. #441
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    332
    Kaverin kanssa pohdittiin,että onkohan kukaan laittanut Felt DD30 läskiin Bluton joustokeulaa ?
    Toimiiko moinen yhdistelmä ?

  22. #442
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Miksi ei toimisi? Feltillähän on DD10.

  23. #443
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    332
    Eli DD30 ja DD10 geo on siis samanlainen ?

  24. #444
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    36
    Joo, eikös. Joka tapauksessa ainakin mulla on DD30ssä 100mm Bluto.

  25. #445
    Liittynyt
    05/2006
    Paikkakunta
    Helsinki/Haaga
    Viestit
    105
    Kyllä tuo runko on kaikissa sama. 100mm Bluto on sagin kanssa saman mittainen kun jäykkä haarukka.

  26. #446
    Onko kukaan laitellut hiilikuituista haarukkaa dd30 ? Minkälaista suositellaan?

  27. #447
    Onko kukaan punninnut Feltin hiilikuitusta ohjaustankoa?

  28. #448
    Liittynyt
    08/2007
    Paikkakunta
    savo
    Viestit
    755
    160g on kevyt.

  29. #449
    Itsellä ollut noin puoli vuotta aktiivisessa ajossa DD30 (2015). Toiminut moitteetta ja olen muutenkin ollut tyytyväinen, kunnes vapaaratas meni palasiksi. Funcorneriin laitoin viestiä, jonka kautta Feltin maahantuoja laittoi uuden vapaarattaan tulemaan. Käsittääkseni pitäisi tulla se teräksinen versio, joka jo 2016 vuoden DD30:ssä vakiona. Takuuseen meni.

    Alan Miika muokkasi tätä : 09.03.2016 at 13.49 Syy: Kuvien lisäys

  30. #450
    Mahtuuko 64bcd rinkula läskirenkaan kanssa?

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •