GiantGarminElectrobike
Sivu 47 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 37 45 46 47 48 49 57 97 147 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.381 - 1.410 / 5847

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Hyvin luisti sukset 👊☺

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Ison duuniprojektin massiivinen vittumaisen työn osuus valmis, loput on fiilistelyä ja käy terapiasta edelliseen. Jee ja tättärää!

Jes! Sain juuri kuulla, että kaveri pääsee piipahtamaan loppuviikosta täälläpäin, loistavaa. Lienee pakko järkätä vähintään yksi ilta Stadin yössä pyörähtämiseen. Treenit on viikonlopulla joka päivä, joten rauhallisissa merkeissä pyörähtelyä.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Uimastadionin mäellä oli kaikki autot pysäköintivirhemaksulaputettu

Uimahallilla mulle riitti henkilökohtainen rata ja saunassa jubattiin retkipyöräilystä.

Multaa, havua, nirhamia. One+¹|Tapatalk
    multaa, havua, nirhamia

Kuitukiekot saivat kumia ympärilleen.
    Rule #1: Obey The Rules

Asiallisesta fillarifoorumilaisesta,joka ei turhia lässytä roskatopiceissa, tulee TV-stara. Mahtavaa!

Huvittavaa tänään osastolle:
    Kävelimme baaritiskille jutellen yhden seurueen jäsenen kanssa.
    Minä menin tiskille, jossa baarimikko
    - What can I get for you?
    Minä - one Sol with lime, please
    Baarimikko - anything else?
    Minä - that's all
    Ja tässä kohtaa tajuan, että olemme molemmat suomalaisia eikä meidän tarvitsisi puhua englantia. Mietin miten kertoa tämä baarimikolle.
    Sanon hänelle - ja sama suomeksi 😃

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nana Katso viesti
    Huvittavaa tänään osastolle:
    Kävelimme baaritiskille jutellen yhden seurueen jäsenen kanssa.
    Minä menin tiskille, jossa baarimikko
    - What can I get for you?
    Minä - one Sol with lime, please
    Baarimikko - anything else?
    Minä - that's all
    Ja tässä kohtaa tajuan, että olemme molemmat suomalaisia eikä meidän tarvitsisi puhua englantia. Mietin miten kertoa tämä baarimikolle.
    Sanon hänelle - ja sama suomeksi 
    Tässä jutussa kävi huonommin: http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001131079.html

^
    Haha, tais olla leikelty pätkä, mut aika hyvin silti.
    Itse olen niin tottunut jo useamman kielen käyttöön, että epäilen voivani unohtaa niistä mitään.
    Joskus kyllä, kun on tilanteissa joissa yhdelle puhuu suomea, toiselle espanjaa ja kolmannelle portugalia tai englantia meinaa toisinaan mennä senat sakasin.

tempokisu Guest

Hymy projekti

^^ aikoinaan ( eh...16 vuotta sitten) Boråsissa, menin hotellin reseptiooniin että ollaan tultu...aloitin "Färlåt att jag kan tala svenska inte so bra...men.." - no puhutaan myö sitten suomee. ah, mikä helpotus!

Mutta. Vaikka pääsääntösesti pskaa, ja vapaapäiville osuu kököt kuvauskelit - niin onnistuiminen! En todellakaan ole mikään mestari nuken repaint-tai parturointihommissa, mutta nyt onnistuin ( alunperin pitkät hiukset tiukalla nutturalla). Vaatteiden "teko" ei ole mun hommaa sekään, mutta asustakin tuli ihan kohtuullinen.
    Honaatte varmasti, mistä tuli inspiraatio...

tempokisu Guest

Punapää pari pelotonta päivää

Ihanaa, kaksi vapaapäivää - ei tarvitse pelätä mitään!

Tempokisu bongattu työstä tulossa Hatanpäällä ja kääntyi kurarantareitille

Alkaa olla vähän parempi olo jo, tai ainakin vähemmän sairaalta tuntuu. Eikun lisää tuoretta inkivääriä, c-vitskuöverit ja leppoisaa chillailua vielä tämä ilta.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

tämä
    http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/ar...stetta/5789726
    ja se , että kohta vois luistaa kotiin töistä ja kevyelle maantielenkille .. Kevään ekalle Saa nähdä miten sitä taittuu maantiepyörän päälle ja kuinka keposelta mahtaa tuntua kulku tasasella
    -- not fast but furious --

Ajoin ekan yli viiskymppisen lenkin ikinä

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

tempokisu Guest

Punapää hyvä seuraamus?

^ hienoa, siitä se lähtee Maantiepyörällä en vielä lähtisi, senverta sepeliä ja hiekkaa että cyclo sileillä on ihan passeli.
    Viime vuonna kun ajoin tosi pitkään keväällä cyclolla, tuntui että oli paljon enempi voimaa ajaa maantiepyörällä.

Mutta tämmöinen "uutinen" :Kanta-palvelussa on laaja häiriö, joka estää kaikkien Kanta-palveluiden käytön.

Sinänsä siis ei kiva asia, mutta jos tämmöiset yleistyy, niin ehkä vanha hyvä luotettava paperinen resepti voisi jäädä käyttöön vaihtoehtoisena.

Läskillä paukautin lenkin. Oli kyllä metsäpolut rankassa kunnossa. Ja siitäkin tuli hyvä mieli että tänään saa sitte kyllä syödä vähän herkkuakin et paikkaa kalorivajeen

mutanaama Guest
    Pieni lenkki, kun piti heittää auto tytölle.

Pehmeän lumen maastopaineet, nastarenkaat, hiekoitettu asfaltti, vastatuuli ja ylämäki moottoritien varressa.
    Lämpö tuli hetkessä ja kun loppulenkkiä varten pisti paineita lisää niin nuo muut ei tuntunu missään.

Säästöporsaassa -itse asiassa se on jääkarhu- oli 117 Euroa.

tempokisu Guest

Hymy joskus nappaa

no kerrankin suunnitelma onnistui tosi hyvin. Sain aamulla ajettua Lenkin 103km, ja aamulla ehdin vielä ottaa kuvia. Ja todella hyvä että alkuvuodesta laitoin pari isoa pussia lunta pakkaseen, sillä nyt sitä lunta tarvittiin kivien päälle. Hyvin sai kuvattuakin, ja oikeastaan osaan projekteja onkin parempi hieman utuisempi sää. Niitä kelejä varmaan tulee nyt vapaiden aikana; ja toinen kassi lunta on vielä pakastimessa.

Harmittaisi äärettömästi, sillä täällä töissä ei -tietenkään kun virolainen tulee huomena ja sille pitää kerätä - kovasti tekemistä ole, mutta kun sain noi ^tärkeät hommat tehtyä, niin olo on ihan levollinen.

Iltalisäys: Ja onnistuneita kuvia, mutta todellakin vähän vaihtelua tulisi pilvisemmästä taustasta.
    tempokisu muokkasi tätä : 16.03.2016 at 20.26

Tampereenkin puolella on viimein aloitettu kelvien puhdistus sepelistä. Pirkkahallin seudulla oli jo aamulla puhdasta.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Ipa Guest
    No se, kun sain äsken

"Inuinni pilluarit!"

toivotukset.

Hyvää syntymäpäivää!

Lunta sulattava kevätaurinko, hiekoitussepeliä keräävä ajoneuvotyöpari ja ajatus lähestyvästä pääsiäisestä.

Ipa Guest
    ^Kiitos! Mahtaako tuokin kieli kuulua laajaan repertuaariisi, vai turvauduitko kuukkeliin?

Minä puhun kyllä sujuvasti neljää kieltä - suomee ja savvoo, hiljoo ja kovvoo - mutta en grönlantia en osaa sanaakaan. Eli vaikka arvasin kielen oikein, tunnustan googlanneeni käännöksen.

PS Vaihtarina tarjoan: georgiaksi isä on "mama" ja äiti "deda".

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Pieni lenkki, kun piti heittää auto tytölle.

Pehmeän lumen maastopaineet, nastarenkaat, hiekoitettu asfaltti, vastatuuli ja ylämäki moottoritien varressa.
    Lämpö tuli hetkessä ja kun loppulenkkiä varten pisti paineita lisää niin nuo muut ei tuntunu missään.
    Tänään sama lenkki, mutta ilman nastoja...

Radio Rockilla, biisi/tunti, soiva Elokuutio😊

Cyclon renkaiden rullaus. Se tosiaan aina jaksaa yllättää iloisesti, vaikka sama tapahtuu joka vuosi. Talven kun vetänyt pitkälti maastopyörällä paksuilla nastarenkailla.

Facebookin kierrätysryhmästä löytyi laadukkaat kokonahkaiset Meindl vaelluskengät GoreTex-kalvolla 5€ hintaan. Hyväkuntoiset, mutta kauniisti jo patinoituneet. Passaa omaan jalkaan kuin vasikkahansikas käteen. Hinta-laatusuhde riittävän kohdillaan.
    multaa, havua, nirhamia

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •