Vääntyi 3Fat Prosta takavaihtajan korvake. Sain sen taivuteltua ihan toimivaan kuntoon, mutta mistä löytyisi sopiva, jos tarvitsisi uusia?
Vääntyi 3Fat Prosta takavaihtajan korvake. Sain sen taivuteltua ihan toimivaan kuntoon, mutta mistä löytyisi sopiva, jos tarvitsisi uusia?
ei siinä ole kuin se 2cm ero
no joo, paperilla ero ei tosiaan ole suuri ja ei välttämättä käytännössäkään kaikille. taloudessa on useampi fillari ja tangot 780-->710 leveitä, oma suosikki on 760 joka löytyy myös prätkästä (ehkä juuri siksi kaikista kotoisin fiilis).
en enää palaisi vanhan koulukunnan tankoihin. mutta nämä on makuasioita ja kai se kuskin kokokin jotain meinaa.
Itellä on jo kolmas korvake menossa, tuntuu menevän joka kerta kun pannuttaa.
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
Pro 1299 € ja 799 € 12 tunnin yötarjouksena.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Eli Pro:sta ei alennusta.
Jaaha, no sieltähän se tietysti löytyi. Kiitos!
Pehmoisia nuo kyllä on, eli taivuttelulla voi pelastaa osan monesti.
Oisko tommosesta suojaraudasta mitään apua?
esim http://www.bike-discount.de/en/buy/r...otector-459860
Oonko minä ainoa kellä on noiden jarrujen pitävyyden kanssa ongelmia? Korjauksen jälkeen pelas takajarru kaks lenkkiä hyvin ja eilen taas lenkin alussa tehoton ja kamalaa ulinaa vaan piti. Lenkin aikana kyllä taas pito parani.
Pitääkö vaan vaihtaa palat ja levyt sellaisiin ei resin pad mallisiin vai mikäkö auttaisi?
Ei se nyt niinkää voi mennä, että joka lenkin jälkeen pitäs palat ja levyt putsata.
Ja lite3 alkuperäisjarrut siis kyseessä.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
No mie oon ne hionu ja tohottanu moneen kertaan ja aina ne sen 1-2 lenkkiä pelaa. Sit taas sama homma.
Viime remontissa vaihtoivat vissiinkin jarrisatulasta koko sen "painepuolen" ja tiivisteet kun vuoteli. paremmat jarrut tietty vois suoraan laittaa.
Kestoaihe foorumilla 😉
Omassa oli uutena samaa ongelmaa. Huollossa ilmeni, että postilaatikkopyörän ollessa kyseessä kasaus oli perinteisesti sinne päin. Jarruja ilmatessa tuhrineet palat jarrunesteeseen. Palat takuuseen ja levyjen putsaus. Ulinaan auttoi lopulta vain se kun hain paikallisesta Prismasta Marwin palat. Case closed.
Eli palat vaihtoon. Ei noissa ilmaa tunnu olevan.
Xxl-huollon vaihtama uusi keskiölaakerointi 100km jälkeen. Vitun hyvin pyörii![]()
Oikeesti en kyllä niiden huoltoon taoda fillaria enää antaa.
^ Tietty toimintojen raskaus/jähmeys kuuluu läskeilyyn olennaisesti 😂
![]()
Kuntoilijan pyörä!
Mitähän tuolle nyt sit tekis? Auttaakohan purkaminen ja rasvaaminen. Melkolailla takeltelee laakeri kyllä.
Menee kyllä ikä ja terveys jos tuon asian kanssa alkaa tapella XXL:n kanssa. Myös itse sain osakseni todella huonoa asiakaspalvelua pyörähuollosta. Esim vaihteiden indeksointi ja jarrujen säätö tuntui olevan mahdotonta. Osta itse tilalle kunnon laakeri parilla kympillä ja nauti ajosta.
Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.
Pitänee tuossa paikallisessa laakerikaupassa asioida kun ehtii. Ei tuo ajoa haittaa, lähinnä pistää vaan ihmettelemään, että kaikenlaista paskaa sitä laitetaan pyöriin siinä toivossa, ettei asiakas tajua. Ja sitte myydään uus samanlainen tilalle.
Itselle tuo remontti ei onneksi maksanut mitään. En edes ollu huomannu et edellisessä oli välystä. Kaipa ne aatteli et ylikireä on sit parempi😂
Mulle sano ensihuollossa että kun keskiö alkaa rutiseen, vaihdetaan suosista parempilaatuiset laakerit tilalle. Takaa jarrupalat oli lasittunu, ne ensihuollossa vaihdettiin takuuseen. Rihtaus ei kuulu huolto-ohjelmaan, takavanne vispaa kuin se kaikkien kadehtima hullunmulkku, ennen huoltoo ja huollon jälkeen.
Taidan paskan myydä pois, noi omat haparoivat ajot onnistuu kyllä tolla hilppasen laadukkaammalla Cube ltd.llä.
Tuo keskiöhomma on kyllä naurettavaa pelleilyä xxl:ltä. Ohjainkannatin ja käpy rupesivat pysymään paikallaan vasta huolellisen puhdistuksen ja hiilariosien asennustahnan kanssa. Nyt tuolla on useampi lenkki taas menty ilman mitään ongelmaa. Huomenna haen uudet jarrut liikkeestä, kun edullisesti löytyi paikallisesta. En tiedä olisiko hyötyä päivittää 3pro:n orkkiksia vai laittaisiko ensi kesän 29er:iin niin kuin alunperin mietin.
Kaiken kaikkiaan olis parempi, että möisivät vaikka runkosettinä noita edullisesti, niin saisi itse kasata mieleisillä osilla koko fillarin halutessaan..esim. on-onella toimii se puoli.
Ei siinä, kyllä mie tykkään noita rassailla ja huoltaa. Mutta kun kerrankin uuden fillarin kaupasta ostin, niin ajattelin noiden korjauksien oikeasti olevan asiallisilla osilla toteutettuja ja hyvin tehtyjä![]()
Samaa luulin itsekkin. Aikoinaan kun ostin 2fat:in niin se pelasi kaikin puolin hyvin ja olin tyytyväinen laatuun. Tässä uusimmassa 3fatissa on kyllä hyvä runko, keula ja voimansiirto mutta muutama säästönkohde mennyt väärään paikkaan. Tuolla hinnalla tosin minkä pro esim. maksaa niin silti hinta/laatu on ok. Sramin gx11 voimansiirto maksaa ja runko + kuitukeula ei nekään ilmaisia ole.
Fillareita onneksi tykkään rakentaa niin ei nuo ole maailmaa kaatavia juttua![]()
Juu ei se pointti ollutkaan se työ tai sen kesto vaan lähinnä siis ihmettelin miten huonoa työtä tekevät. Kyllä varmasti on huoltojamppa pyöräyttänyt tuota ja todennu sen huonon pyörimisen. Kaipa ne laskee senkin varaan ettei "kauempaa" tulla takuuta kärttämään tmsp.
Itellä nämä ainakin ovat periaatejuttuja. Uskon että huoltojamppa varmasti laittaisi mielellään parempia palikoita jos vain olisi tarjolla. Korjauttelemalla pyörää liikkeessä saa kohdistettua kulut emoyhtiölle ja samalla työtä Suomeen. Jos vaikka ottaisivat opikseen näistä fat 3 ongelmista.
Lähetetty minun A0001 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit