^mikä viritys teillä oikein mahtaa olla? Oletko tehnyt Passatista työkoneen asentamalla siihen vinssin ja vaijerin![]()
^mikä viritys teillä oikein mahtaa olla? Oletko tehnyt Passatista työkoneen asentamalla siihen vinssin ja vaijerin![]()
^Ei kun maalikaupalle vaan.
Huiippupäivä.Kyllä maistui.Vauhti maltillinen.Menee pitkälläkin aikajanalla todella kärkikastiin. Polut erinomaisia(ainaski fätille)!
Tänään käytiin vieraillamailla. Hieno aurinkoinen päivä. Vain vähän tunkkausta.
^Olispa päässyt mukaan.
Laitanpa tähän jo nyt kysymyksen, onko huomenillalla 17.30 lähtijöitä? Mä voisin.
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Ajatus olisi tulla iltalenkille.
Onko kenelläkään tälle illalle haluja parituntiselle?
Tuli raapusteltua pitkästä aikaa blogiin: http://ertsi.blogspot.fi/2016/03/the-rain-in-spain.html
Onkin ensimmäinen lätinä, joka ei liity millään tavoin kisaamiseen![]()
Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.
Koko viikkoon ei ole ehtinyt tekemään mitään muuta kuin röitä, joten paine päästä ajamaan on kova. Yhdet syndet pitää juhlia alta pois, mutta sen jälkeen olisi aikaa ajella. Eli, starttaan noin kello 15. Mukaan mahtuu.
Suunnitelmat muuttu. Menekin salille.
Palis79 muokkasi tätä : 05.03.2016 at 14.15
Yöksi lupailee pikkupakkasta, joten aamulla lienee lentokeli. Olisko innokasta ajoseuraa? Klo 9?
^Mun päätös jää aamuksi. Voin viestiä, jos herään ja olen tulossa.
Jost, sulla on kuulemma jotakin käypiä polvisuojia myynnissä?
Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.
Huominen kiinnostaa, mutten pääse lähtemään ennen klo 12.
Ok. Minä ajelen aamusta. Laitoin sulle Timbe SP:n
Mistä perin uamulla lähtö.. Tääl vois olla pari sankaria lähdössä?
Tästä Varastomaalia vastapäätä on yleensä lähdetty.
Mulla huomenna muuta menoa.
MTBJpään Perinteinen Salalenkki..Antsu tuli vastaan Tuomalansuolla, oli lähtenyt liikenteeseen jo "puoliltaöin"
![]()
Aamuinen lenkura. Lähdin 8 pintaan aamusta ajeleen. Kovia oli polut, itseasiassa niin kovia motarin reunassa, että askeljäljet pompotti vähän liikaa ja aina kun poljin otti polun reunaan meinas heittää kyljelleen. Keravalle päästyä ajoinkin pellolle Keravan joen varteen ja sehän kantoi jopa noita kapoisia renkaita. 6 kilsaa tuli yhteensä pelloilla ajelua. Autosalvalle saakka.
Saviolta sitten takas polkusia pitkin.
Huomenna Jyväskylään SkiSlopestyle kisoja katsomaan. Viikolla taas pyöräilemään.
Jokainen polku on kokeilemisen arvoinen
Entä aamulla?
En malttanut odottaa aamuun asti vaan ajoin aamuun asti. JiiHaa.Nelisenkymmentä kilsaa (ainaski) peltoja pitkin.
![]()
Heccu, nyt oot eilisten kahden lenkin, yhteensä 110 km, jälkeen ehtinyt jo nukkua pari tuntia. Ylös ja kaupalle! Minä aion olla klo 9.
^ #¤/%& nukuin pommiin
.
Tänään oli kyllä kevättä ilmassa. Aamupäivän polut olivat loistavassa kunnossa hiihtomajan metsässä, kaatopaikan takana ja Tuomalan alueella. Manninmetsään sen sijaan ei kannata mennä.
Tuomalan alueella oli tuhottu metsää Golfkentän yläkulmalla ja klassinen perusväylämme Hakalantieltä, sitä ei enää ole, se on John Deerellä jyrätty kuin sotatanner. Niin kuin aina, kone on ajanut metsään nimenomaan polkua pitkin:
![]()
^ Tuo on aina yhtä harmistusta herättävä näky! Monesti vaan mehtäraktorille se sama latu mitä muutkin liikkujat käyttää, on helpoin ja luonnollisin latu savotalle. No, muutama hetki ja se ehkä on käyttökelpoinen taas.
Kävin muuten chebicillä vaateostoksilla ja silmään sattui käyttämätön ylivuotinen trek fuel ex 8 26" 17.5. Runkosetistä kasattu ja piken keulalla. Muut osat perushuttua, mutta varmasti jollekkin vielä ihan passeli. Hintaa tais lapussa olla alle kaksi tonnia.
Kävin äsken pihalla ja vaikutti siltä että huomenna saattaisi olla hankikantoa. Uusi lumi eristää sen verran että pikkupakkanen ei vielä kovettanut vanhaa märkää hankea. Mutta nyt on pakkasta sen verran että suattaapi kovettua. Kannattaa ainakin kokeilla.
Hankikantoa oli mukavasti. Starttasin vasta 10:30 ja puolen päivän kantturoilla kanto alkoi vähän heikkenemään. Tuoreita jälkiä näkyi jonkin verran, itse ajoin Lemmenlaakson kautta Flisbergetiin ja Terholaan. Kaikkialla polut nopeassa kunnossa, paitsi Terholassa niiltä osin kun Einari on vieraillut.
Eilen tuli pyörittyä Lemmenlaakson ja Terholan alueella, starttasin kahdeksalta aamulla ja hienosti kantoi hanki. Mukava oli ajella peltoja ja sähkölinjojen aluksia.
Lähetetty minun SM-A510F laitteesta Tapatalkilla
Koska viime vuodesta ei ole opittu juuri yhtään mitään, niin taas mennään järveä ympäri !
Mahdolliset ryhmänvetäjät laittakaa koodia siltä varalta, jos sattuu tulee jengiä enempi mitä yhteen ryhmään on järkevä ottaa...
Olishan se vissin ihan järkevä ainakin 3 ryhmää perustaa.
https://www.facebook.com/events/913067168810372/
Pari tuntia pyörin aamulla lähipoluiila. Kovin olivat seksikkäät vielä. Nyt kannattaa ajella jos aikaa liikenee.
Jorin kanssa ylösnousemusta tuomaalassa juhlistamassa!
Kirjanmerkit