Läskimediaa Tampereelta
Läskimediaa Tampereelta
Hiki tuli!
![]()
Kiva video ✌☺👊🔝
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
^^ Tuollaisessa kohdassa en kyllä ajais kun ei siinä voi ajaa
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
"Kansiremontin" jalkeen ensimmaisen kerran satulassa eilen. Vaikka ajettiin vaan tasasella ja puhtaalla kelvilla, oli fiilikset aika korkealla.
Tämä oli tällainen nopea prototyyppi, kun halusin kokeilla onnistuuko lumisateiden jälkeen kapeaksi menneiden polkujen levittäminen.
Eli kaksi lautaa, n. 120cm, lanan sisäleveys n. 30cm.
Huomioitavaa/parannettavaa:
-nokassa saisi olla vähän teroitetut leikkurit
-nokassa pitää olla joku kaari, joka estää puuhun tökkäämisen
-plaston aura oli hyvä, mutta hajosi aurausvallin ylityksessä.
-ilman auraa lana on ihan hervoton ja ei pysy suunnassa
-vetopiste ok noin
-painona oli 3 kartinauton rengasta ja lapsen pään kokoinen kivi. Painoa voisi olla enemmän.
-hoiti homman, eli levitti uran
-oli kohtuullisen kevyt vetää
-veto onnistui kuormaliina+sisuri yhdistelmällä
![]()
^ If I was you ottaisin reilusti käyttöön telaketjuvetoisen 3-vaihe lumilingon. Tulis nättiä baanaa vaivattomasti
^ Mimmonen on 3-vaihelinko?
Lähetetty minun HTC Vision laitteesta Tapatalkilla
^ Siinä on roikka perässä. Tulee lyhkänen polku kun 5x2,5 mm^2 on kiinni kivijalassa.![]()
Mun tallissa oli vain muutama lauta, akkuporakone ja kaksi kättä, ei 3 vaihe linkoa eikä varsinkaan kolmen kilometrin roikkaa. Tuo lana kulki kuitenkin 9km reilussa tunnissa ja jälkikin oli ihan jees.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
No ihan varmasti !
On husky koiria, myski härkiä ja sitte on Lana-Antti !
Lähetetty minun SM-A700F laitteesta Tapatalkilla
Nyt on läski fiilis.![]()
![]()
drzilton:in videossa hyvä flow. Tuollaista läskeilyä voisin (jos osaisin) harrastaa itsekkin!
^^^Nyt on Ekke kompliitti Borow nätti. Mun silmään se on ollut Salsan speksaamana jotenkin ei minkään näköinen.
Kyllä täälä on ainakin kelit pakkas kelkka urilla, missä ajettu kerran tai kaksi siinä kiikun kaakun, että 4.8"/80mm vanne kantaa 100 kg kuskia. 0.25 bar huitella menee, mutta on noille isomuksille tilaus olemassa missä ei kovia pohjia ole ja kuskit on muuta, kuin höyheniä täynnä.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Oisko eka fillari, johon noi hirvitykset sopii? Ja vieläpä hienosti.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Meinaan jotta rumat renkaat. Tähän pyörään istuu kivasti.
There can be only one.
Reilu tunti fiilistelty pimeässä, jäi semmonen maku että paremmin kulkis 2x2XL mitä 2xLou. Ja paremmin mitä päivällä sekarengastuksella kun oli vielä Lou takana. Ei yllättäen mitkään jumalrenkaat noikaan, tunkata sai mutta vähemmän kuin Lou-parilla.
Mutta jotenki oli helpompi ajaa pehmeällä vaikka oli isommat paineet kuin Loulla viimeksi. Ainakin näppituntumalla, jäi mittaamatta kun näytti mittari taas nollaa, lienee sipannut. Mut jatkan lisäjutut oikeisiin topikkeihin..![]()
Tuli fiilisteltyä tuota Vuoden Retkikohde 2016 -kilpaiun voittajaa elikkäs Raahen saaristoa.
http://www.messukeskus.com/Sites4/Go...etkikohde.aspx
Aika pehmeenä oli kelkkaurat ja lumi ei kantanu yhtään. Viikolla oli vielä toisin. Toki teitäkin tuonne oli aurattu ja latuja ajettu.
Savuporokeitto ja tyrnimehu oli aikas namia saaressa nautittuna :9
Vastaan tuli muitakin läskikuskeja. Osa vuokraläskeillä (White Litejä näkyvät olevan). Onki mainio paikka testailla. Voi vaan olla kallis testaus
![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Kelvi kateissa
Jukkis muokkasi tätä : 06.03.2016 at 07.55
Tunteroinen vierähti tuossa läskeillessä taas uudella löytämälläni metsähakkuuaukolla koneen uria kierrellessä.
Vähän on harmaa keli mut ei haittaa läskeilijää!!
![]()
http://www.imatramtb.fi/
http://saimaabikepark.fi/
Jälkiäni seuraamaan lähtenyt "liikunnallista" hiihtolomaa viettänyt mönkkärikuski joutui nöyrtymään ja kääntymään ympäri siinä kun mulla hakkuualueen alkaessa vasta lystinpito alkoi
There can be only one.
Please, älä postaile Borealiksen kuvia tänne. Joka kerta aiheuttaa hankintakuumetta.![]()
SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.
Local highway
![]()
Flowpolkua sivurinteessä hyvällä sykkeellä, ja sitten lopulta kun eturengas lähtee alta, niin mustarastas laulaa keräillessäni itseäni pystyyn
Vanteissa oli muuten huomattavaa epätasapainoa, alkoi siirtymillä jo häiritsemään niin että piti putsata.
Kirjanmerkit