29+:saan keulanvaihto. Vielä on muutenkin viimeistely tekemättä letkujen ja vaijereiden suhteen. Kaulaputkeakin täytyy lyhennellä jonkun verran.
![]()
29+:saan keulanvaihto. Vielä on muutenkin viimeistely tekemättä letkujen ja vaijereiden suhteen. Kaulaputkeakin täytyy lyhennellä jonkun verran.
![]()
Ja katkoa noi nipparit,AIJAI![]()
Maantiesinkula:
Ei oikein pyöräily ole maistunut selkävaivojen takia, mutta jospa tällä sitten.
Kyllä, A9C. Ajotuntuma on kyllä aika karu. En tiedä miten -15 ja -16 mallit poikkeavat tästä rungosta, kuulemma ovat nykyisiin pehmentäneet ajotuntumaa mikä ei kyllä varmasti haittaa. Kaikkihan riippuu mitä rungolta haluaa. Näppärä ja kevythän tuo on kyllä kääntymään, en moiti. Takuuasiat kannattaa selvitellä etukäteen.
Peikkomainen flaksi
Joo, mahtaako noita 26" maastureita enää saada edes uutena. Sarvia tarttis vähän vielä kaventaa. Uudet kiekot pääsi myös alle. Takakiekko on paikalla 10mm kierretangon pätkällä, kun DT:n 10x135 akseli on vielä matkalla Suomeen. Takaiskari tarttis huoltaa ens viikolla, jos ja kun itse vaimentimen tiivisteet ehtis tulla. Air sleeven tiivisteet tulikin jo. Foxin kaasuntäyttöruuvin tilalle onnistuin tilaamaan venttiilin. Saa sitten paineistettua ihan itse.
Edit:
Mulla olis uudet maguran MT2 jarrut hyllyssä. Miten ne suhtautuu noihin elixir 3 jarruihin? Meinasin vähän vaidella ne paikoilleen jossain välissä.
Sent from my SM-T315 using Tapatalk
Vaimoläski v2 suht valmiina
![]()
Wot! Eikö Biancheille näytetä kameran sulkijaa? Eivätkö bianchistit tunne halua esitellä kalustoaan täällä? On kyllä totta maantiepyörien olevan kaikki aika samannäköisiä tylsiä ja B-brändi uppoaa tähän kategoriaan.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Tää on tänään leimallisesti maasto- ja läskipyöräfoorumi. Muutama vuosi sitten painopiste oli cyclocrosseissa. Katsotaan missä parin vuoden päästä.
OT.Hmmm,Niin joo tänään näyttää vielä varsin talviselta Suomenmaalla joten kippurasarviset saattaa olla vielä kauppojen hyllyllä tai varastoituna kesäkeleille
Toisaalta kynnys postata tänne oman fillarinkuva alkaa olla melkoinen ,Hetipian on joku "mollaamassa" satulanasennosta ,jarrukahvoista jne. varsinkin kippurasarvisten kohdalla.
Mulle tarjottiin kippurasarvista,kieltäydin kohteliaasti.Sanoin että omien palstalla viettyjen lukuhetkien perusteella maantiengendreen liittyy negatiivistä asennetta liikaa.
Selattuna on harvakseltaan Kilpa- ja harrastetapahtumat,porukkalenkkien keskinopeusryhmät,vaaratilanteet, väri-ja pukeutumiskoodit,elektroniikkahärpäkkeet,sisäpy öräily.
Muutama kommentin lukeminen riittänyt.
Samanlaista suuntausta on havaittavista myös mukamas rentona pidetyssä fätbike gendressä.Piilovittuilua ym,nälvimistä.
Vaikka täällä kirjoitellaan nimimerkeillä niin kas kummaa jossain vaiheessa kuitenkin kaikki tunnistetaan,elämme someaikautta.
Kevät tulee ja ajokelit paranee,Uskokaa vaan ensi kesä tulee olemaan todella hyvä pyöräilynharrastajille,oli se fillari mikä tahansa.
Mielensäpahoittaminen on trendikästä mutta turhaa.
En kyllä allekirjoita tuosta mitään. Taitaa joku ottaa lukemansa vähän turhan vakavasti. Mutta ehkä tämäkin oli piilov*ttuilua.
No minä taas löysin tuosta Zipon viestistä montakin kohtaa joista olen samaa mieltä.
Joo, ei ole kovin aero, satulatolppakin on neliskanttinen.
Mutta onhan Merckxillä pientä historiaa. Ei tietenkään kovin pitkää historiaa voi olla, koska merkki on perustettu vasta 1980. Silti siellä tehtaalla on yhä ollut Merckxin koulun penkiltä palkkaama hitsari tekemässä käsin rosteriputkesta Eddy 70 -juhlamalleja. Eli jotain jatkuvuutta on edelleen, vaikka Merckx onkin firmansa myynyt. Jos ei poika jatka liikkeen johdossa, niin pakko myydä pois. Poika oli tarpeeksi viisas tai liian köyhä. Ja onhan Merckx itsekin kansikuvahahmona ja esitteen allekirjoittajana edelleen, se riittää minulle
Minä tarvitsen kompaktikammet ja laajan pakan, muuten en pääse soolona Tourmalet'n yli Mourenxiin![]()
Pyöräily on kivaa!
Pari päivää vanha hankinta. Spessun Fuse Expert 6Fattie. Toistaiseksi täysin vakio-osilla lukuunottamatta SKS:n läskilokareita. Ainakin polkimet menee vaihtoon, litkutus pitää tehdä.![]()
^ Hieno pyörä, tuollaisen perään minäkin olen kuolannut siitä asti kun tuo 6Fattie tuli myyntiin.
Samaa ei voi kyllä sanoa noista kammottavista lokasuojista 😂
^^ eteen kannattaa laittaa Mucky Nutz. Toimii paremmin ja näyttää paremmalta. Muuten pyörä on kuul.
Roots, bloody roots
^ Tasapainoisen näköinen kokonaisuus.
Onko kokemusta noista gumeista toimiiko pistosuojaus. Luulisi olemattoman kuvion ja ison pinta-alan aiheuttavan melkoiset vaatimukset pistosuojaukselle.
edit. olikin oma ketju gumeksille niin jatkot siellä.
Silmiin sattuu noi lokarit.
Kesäpeli:
Talvipeli:
P.S. Tässähän tuli muuten se muutama viesti sitten kyselty Bianchikin kuvaan :-)
cokekola muokkasi tätä : 29.02.2016 at 21.59
^Hienot menopelit! Mikäs rengas sulla on tossa talvikonkelissa? Näyttäis ainakin ihan rapsakoilta nastoilta, joten pitoa vissiin on?
^ Kiitos Vaan! Talvipeli on uusi hankinta, eilen ekalla lenkillä. Se on rospuuttokäyttöön, mm. satunnaiseen työmatkapyöräilyyn keväällä ja syksyllä sekä talvirientoihin muuten vaan. Osasarjaa on moitittu, mutta eilisen teztilenkin perusteella kelpaa itselle hyvin, kun oli varsin edullinen hankinta alennuksessa.
Renkaat on Schwalben Winter Marathonit, nastoja lienee riittävästi (240 :-)) ja pistosuojauskin pitäisi olla, joten voi ehkä kestää hiekoitussepelinkin...
Grand Canyon AL 6.9
Tapatalk testaus.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Maastoon cannondale trigger 29
Maantielle Cannondale supex six hi-mod.
Työmatkalla Cannondale caadx.
Lisäksi varastosta löytyy:
Cannondale Caad 10 naisten malli
Cannondale f 700
Cannondale caad girls 16 singlespeed.
Laitan perhepotrettia myöhemmin.
Kirjanmerkit