GarminGiantElectrobike
Sivu 46 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 36 44 45 46 47 48 56 96 146 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.351 - 1.380 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Ihana(t) ystävä(t).

Ajotuntuma päivitysten jälkeen oli positiivisesti yllättävä. Odotinkin toki, että esim ohjaustangon kevennys ja omaan käteen sopivammat gripit vaikuttaisivat positiivisesti ajoon, mutta varsinaisessa ajossa muutos tuntui vielä paljon selkeämmältä kuin olin odottanut.
    Pyörässä on nyt uusi satula ja tolppa, hiilaritanko, sekä omaan kätöseen istuvat gripit (Odie AG Signature). Ohjaustanko on aavistuksen lyhyempi kuin edellinen, vaikka speksien mukaan samanpituiset, sekä toki kevyempi ja käteen sopivien grippien kanssa ero tuntui jopa hämmentävän selkeältä, ehkä osin psykologista, mutta onhan jo gripeillä toisaalta vaikutusta suuntaan jos toiseenkin riippuen siitä sopiiko ne itselle vai ei.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Kirje verottajalta
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Jokainen meistä tekee virheitä, en minä ainoastaan. Tällä hetkellä Hi5bikesin sivuilla on tuoteryhmä nimeltään taravateline.

Emännän kaupasta tuomat Gran Reserva -punkut. Saas nähdä kuinka hyvälle tuulelle tulen kun ne korkataan

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest

Hymy jotain erittäin hyvääkin

Hyvää on vähän, mutta sitäkin hyvempää hyvää.
    Nimittäin pääsin tänään kuvaamaan! Vitsit että sattui juuri tällainen päivä kun olen odottanut - hohtavaa hankea ja suomensinistä taivasta ja kaikkia mukavia aiheita.

Ja SNL siirtyy klo 21ksi. Sinne vaan iltamyöhään, ei häiritse "normaalia" katseluaikaa. Saisi ne uusinnat kyllä lopettaa. Tai siis koko ohjelma tuottaisi enemmän kun se lopetettaisiin.

Ihan mielettömän upea taivas oli tänään Helsingissä auringonlaskun aikaan. Laittaisin kuvan jos olisin saanut ne ladattua Photobuckettiin, ihan kirkkaan oranssinpunainen koko taivas ja meri myös, sekä kallion jäiset alueet, huikea näky.
    -team Söpöshox

tempokisu Guest

Hymy onnistuminen

Aina se on iso riski leikata nuken nutturahiukset uuteen uskoon. Samoin repaint- eli uusi meikki ei ole mun vahvuuteni.
    Mutta nyt tuli ihan täydellinen onnistuminen. Olen ihan ylpeä, tästä tuli hieno "Scarred"-nukke. Asukin onnistui "aika hyvin" shifongista on todella vaikea tehdä ylipäänsä mitään.

Ja kaikki ne tiistain talviaurinkopäivän kuvat onnistuivat tosi hyvin, tuli suloisia, selkeitä ja kauniita kuvia.

ei edes lenkille malttanu, kun on ^ noita tehny ja laitellu.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

^ + 1

Multaa, havua, nirhamia. One+¹|Tapatalk
    multaa, havua, nirhamia

2 neitoa, 11 mulkeroa ja Mörkö.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

^Sama, vaikka sieltä täyty äkkiä pois tullakin.

Pyykkikonetta täyttäessä huomasin tehneeni eilisen juoksulenkin kamppeissa joista vain sukat oli hankittu tällä vuosikymmenellä. Joskus nuorempana minua huvittivat lenkillä tavatut veteraanikuntoililijat ha heidän ikivanhat (lue: >10v vanhoihin) kamansa ja jo lopetetut tuotemerkkinsä. Nyt tajusin olevani itse nuorempien silmissä aivan samanlainen TT-Futureineni ja (vanhoine oikeine) Karhuineni.

Sain Ptlle varattua ajan saliohjelman laadintaa varten, tai sitä alustavaa keskustelua.
    -team Söpöshox

Se, että sain pyöräillä töihin. Tarttis vaan aina muistaa arvostaa sitäkin.

tempokisu Guest

Hymy projekteja pukkaa

Ihan yllättäen tulikin aurinkoinen kuvaushetki! samoin tuli postissa paljon "projektitavaraa" ja nyt on sitten vaikka mitä tekemistä, kuvien laittoa ja uusien fantasia-nukkeitten laittoa.

vastaantulleen Hyvänolon treenipalvelun nimi http://www.nanafit.fi/
    Ei muuten ole minun pitämäni, mutta hauska nimi palvelulla
    -team Söpöshox

Hopen asiakaspalvelu. Kyselin sähköpostilla vinkkiä mistä hankkia satulatolpan kiristimen pultti mikä oli juminut kiinni ja ähräsin pään pyöreäksi, vastaus tuli seuraavana päivänä ja pultti+vastakappale olivat jo matkalla postilooraan.

Lapset! Ne ihanat räkänaamat. Niiden ansiosta on tällä viikolla ollut ihanan tyhjät tiet ajella autolla töihin!

*yeah baby kuvake tähänkin*

Ilkka Mattilan juttu Hesarissa vinyylin uudesta tulemisesta. Tai ei itse juttu, vaan Mattila.

Olin joskus muinoin kesätoimittajana Etelä-Suomen Sanomissa ja Mattila oli samassa lehdessä harjoittelijana. Lahden seudun toimittajilla oli kesäpaikka Vesijärven rannalla ja siellä oli joku illanvietto, johon me molemmat osallistuimme.

Mattila oli nuorena miehenä laiha ja aika pienikokoinen, mikä merkitsi sitä, ettei hän kestänyt alkoholia kovinkaan hyvin. Jossain vaiheessa iltaa porukka huomasi, että "missäs Mattila on?" "Ei kai se vain ole mennyt laiturille, pudonnut järveen ja hukkunut?" Kauhea huoli valtasi porukan ja aloitimme pikaiset etsinnät.

Ei löytynyt Mattilaa kellumasta laiturin kupeelta eikä näkynyt olevan pohjassakaan. Etsintöjä laajennettiin.

Eipä aikaakaan, kun kuului huuto: "Täällä se on!" Kadonnut makasi läheisessä lepikossa ja nukkui autuaan unta hymy huulillaan. Heräteltiin mies ja ohjattiin takaisin sisätiloihin. Kaikki oli taas hyvin.

Aina kun näen jonkun musiikkijutun alla Ilkka Mattilan nimen tai miehen naaman lehdessä, tulen hyvälle tuulelle.

Kävin pitkästä aikaa kirppiksellä ja löysin kivan paidan.

Muoks. Väärä foorumi, ihmettelinkin miksei kuva näy vaikka onnistuneesti linkitin, näköjään vain väärään paikkaan.
    Nana muokkasi tätä : 27.02.2016 at 19.33
    -team Söpöshox

... että 2040 olen puolet vanhempi kuin tänään.
    Siis tämän aritmetiikan kaavan sopivuus, ikääntyminen on mätätylsää.
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

tempokisu Guest

Peukalo ylös mahtava esitys!

^ ikääntyminen ei ole tylsää, se on asenteesta kiinni. Itse olen ylpeä että voin sanoa " näin viiskymppisenä..." Tosin, olin olettanut että tämän ikäisenä saisi hivenen enempi arvostusta myös työpaikalla.
    Ei stna kun parikymppiset tytöt päättää siitä, onko minulla töitä vai ei.

Mutta asiaan.
    Tuli niin hyvä mieli, kun Cristalin euroviisuesitys hankalimmassa paikassa ekana, onnistui ihan täydellisesti. Niin upea esitys ja tunteella, että itku tuli. Kiitos.
    Hyvä asia on sekin, että juuri Cristalin takia, taidan suhtautua nyt suvaitsevammin tiettyihin asioihin, kyllä.

Lisäys: no se siittä sitten, mutta joka tapauksessa, esitys ei olisi paremmin voinu mennä.
    tempokisu muokkasi tätä : 27.02.2016 at 23.35

Vanhempi poika yllätti meidät vaimon syntymäpäivän aattona. Ajoimme parkkiin Lahti Cityn keskustaan ja kävelimme kohti tuntematonta päämäärää: pöytä oli varattu vuoden ravintolasta, Rouxista. Upea paikka, hienoa seuraa ja pettämätön menu!
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Leonardo DiCapriolle vihdoin Oscar.

Viikon loma.

tempokisu Guest

Hymy oikea valinta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kampinalle Katso viesti

Kyllä, minäkin toivoin että vihdoin! kova ja hyvä työ palkittaisiin.

Samoilla linjoilla muutenkin. Olen koko ajan tiennyt olevani oikeassa, ja laitoin pomolle lauantaina asiasta selventävän sähköpostin, kun tapaaminen kerta ei sitten onnistunutkaan vaikka...samoin tänään odotin, mutta työvuorot tuli kirjekuoressa. No, on sentään työvuoroja. Päättelen tästä toimintatavasta kuitenkin aika paljon.
    Jos olisin toiminut väärin, noita työvuoroja ei ehkä olisi ollut. Ja olisin varmastikin saanut henkilökohtaista palautetta.

Joka tapauksessa hyvää on se että on nyt hiukan helpompi olla, ehkä jaksaa taas lenkillekin.

Jep, loistava valinta Oscarin saajaksi, ehdottomasti meni oikealle miehelle.
    -team Söpöshox

Henk.koht en ole tätä Revenantia nähnyt, joten kiinnostaa tietää että ansaitsiko hän teidän mielestä Oscarin juuri tästä roolista vai tuliko siitä syystä ettei aiemmin ole saanut vaikkia olisi syytä ollut. Itse en ole ollut jostain syystä hänen suuria ihailijoitaan, mutta myönnän että hänellä on monta kovatasoista roolisuoritusta (joista olisi Oscarin ansainnut) aina Gilbert Grapesta alkaen.
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

^
    Minusta hän ansaitsi Oscarin useista huikeista roolisuorituksistaan, ei missään nimessä vain yhdestä. Olen nähnyt hänet Titanicissä (tietysti), narkomaanina en-enää-muista-missä leffassa, Inceptionissa, Suljetussa Saaressa jne jne, loistavaa työtä!
    ja erityisen paljon mieltä lämmitti hänen Oscar puheensa, joka keskittyi ilmastonmuutokseen. http://variety.com/2016/film/news/le...ge-1201717970/
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti haedon Katso viesti
    Henk.koht en ole tätä Revenantia nähnyt, joten kiinnostaa tietää että ansaitsiko hän teidän mielestä Oscarin juuri tästä roolista vai tuliko siitä syystä ettei aiemmin ole saanut vaikkia olisi syytä ollut....
    Se on varmaankin sellainen "elämäntyö"-oscar lohduksi. Tuo uusin suoritus ei kovin kummoinen ole.

The Departed olisi ollut parempi syy aikoinaan.
    JackOja muokkasi tätä : 29.02.2016 at 23.32

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •