Melkosen raskas lenkki. Mut pitoa riitti vaikka kuinka![]()
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Melkosen raskas lenkki. Mut pitoa riitti vaikka kuinka![]()
Mörkömäinen meno..
Tänään korkkasin elämäni ensimmäisen fätbaikin, tosin kaverilta lainassa. Feltin se sininen malli. Tuntui oikein hyvältä ja hauskalta, mutta kyllä sen pitää kulkea kesälläkin yhtä mukavasti kuin tuolla hangessakin. Se jää vielä nähtäväksi.
Fiilistely lenkki katkesi, ketjujen hypättyä pakan ja pinnojen väliin. Kun olin aikani siinä repinyt ja riuhtonut.
Paikalle osui MikaK ja hänen neuvoilla, lethermanilla ja käsiparilla. Ketjut nousi sen niitinkannan takaa.
Ei kun iso KIITOS Mikalle.
Sähköläskit baanaa aukomaan niin jaksaa helpommin lihasvoimin sitkuttaa perässä.
![]()
En ehtinyt viedä viralliseen punnitukseen ennenkuin kiekkojen omistaja haki omansa pois.Nämä on uusimmat versiot 65mm kehistä jotka ovat vahvistettu kauttaaltaan sekä nippareiätkin ovat priima kulmassa.
Huomattava parannus laadussa verratuna niihin 100kpl:seen jotka sai ostaa silloin kun Nextie toi ensimmäiset asiakasversiot markkinoille.Tosin nekin on vielä ajossa.
Lisukkeista valittiin Kirkkaat 16mm Dt messinkinipat.Mustat1.8/2.0 Dt Comp pinnat eli hyviksi todetut peruskomponetit .Mä en suosi alunippoja varsinkaan kuitukehien kanssa,mulla ei vaan ole niistä mitään hyvää sanottavaa.
@PK,Aika hienoja 40v päivänsankarille kustomoidut jutut.
Tämän illan fiilistelyt... polut huippukunnossa. 😊
Sent from my Sony Xperia using Tapatalk
"Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"![]()
Itse fiilistelin tänään about 5h mukavaa singletrackia ja kelkkabaanoja pohjoisen puolella Oulua. Aurinko kun olis vielä paistanut olisi ollut aika makiaa..
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Tänään syöte, huomenna taas parhaita kotipolkuja :-)
Vaan oha tuolla Syötteellä paljon lunta!
![]()
^parhaat maisemat mitä voi talvipyöräilyyn toivoakäykääkän muutkin ajamassa reitit aina rytivaaraan saakka, toki muitakin uriakannattaa kokeilla kuin merkittyä reittiä. Oma eilisiltainen täsmä vuorokausi takana nuissa maisemissa. Ja 110km sinä aikana. Keskiviikko aamusta uudestaan reiteille...
Varsin kelpo läskikeli. Oli myös niin valoisaa että lamppua ei tarvinnut käytännössä lainkaan.
Tuhnuista matalapainetta ja korkeita fiiliksiä
![]()
Mikäs ajotakki ja mistä? Juuri tuon tyylistä oon itselleni ettiny.
Läskifiiliksiä tohlpinrannoilta tänään.
Kauppareissulla piti vähän "viilistellä".
![]()
One Way Sisu Softshell hiihtopuku
https://www.prisma.fi/fi/prisma/one-...ell-hiihtopuku
Oon tykänny...
Tällasta settiä tänään Oulussa. Polut taas mainiossa kunnossa vaikka uutta lunta olikin yön aikana tullut.
Sent from my Sony Xperia using Tapatalk
"Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"![]()
https://www.sram.com/truvativ/produc...-t20-riser-bar
Noi muistaakseni. Fillari tällä hetkellä menossa helsinkiin kaverin kyydillä ni en saa tarkistettua.
Eteläänkiin saatiin vähän lunta. Välillä tuli aurattua umpihankeen polkua ja raskastahan se oli. Hyvä pito tosin. Pääsi jopa noilla kapeilla 3.8" eteenpäin
![]()
Kabulin tuiskut parhaimmillaan. Vesisateesta 10 cm lumihangeksi 3,5 h lenkin aikana.
Pari kuvaa tän päiväselt ajelulta. Nyt takana uudella fätillä vajaa 50km, aivan mahtavaa hommaa kylläPolut kyl Vaasassa ollu nyt viikonloppuna loistavassa kunnossa, vaikka tänään jo vähän liukkautta poluilla esiintyikin.
Ei lopu Oulun polut ajamalla, max 7km kotiovelta löytyi 70km polkua ja ei en ajanut läheskään kaikkia polkuja.
![]()
Vähän meni tunkkaamiseksi Syötteen maastoissa mutta maisemat oli kohillaan.
![]()
Kirjanmerkit