Minä kyllä myös tajusin sen ihan hyvin. Ehdotan, että jatketaan ensin oikean vastauksen antaneella skithundin viestillä, joka toimi samana siis uutena arvuuteltavana rastipaikkana.
Minä kyllä myös tajusin sen ihan hyvin. Ehdotan, että jatketaan ensin oikean vastauksen antaneella skithundin viestillä, joka toimi samana siis uutena arvuuteltavana rastipaikkana.
Vanha: Lepuskin range
Tehdään tällainen ratkaisu ja laitetaan tuo Pylöriksen laittama hissirasti nyt uudeksi kuvaksi. Eli minä tai Pylöris ei olla oikeutettuja hakemaan tuota.
Karttalinkki vanhaan tulee huomenna kun koneelle pääsen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Huti. Jatkakaa.
skithund muokkasi tätä : 18.02.2016 at 17.37
itse olisin veikannut edellisen rastin takia Leppävaaran aseman hissiä. Näkyykö tuosta espoon aseman hissistä niitä portaita, jotka rastissa hissin sisältä kuvatusta katsottuna näkyi? Espoon keskustassa Espoontorin edustallahan tuon tapaiset portaat on mutta asemalaiturien hisseistä ei samaan suuntaan voi portaita nähdä. Entressen edessä taitais olla kanssa hissi, siitä portaat näkyisi...
Veikkasin kans ite ensin Lepuskia, mutta Google Mapsista kun vilkaisin, niin hissin ovet näytti sellaisilta jotka aukeavat "limittäin" toiseen reunaan. Espoon keskuksessa ovi aukeaa keskeltä molempiin reunoihin.
Vastavalossa on kans kuva Lepuskin hissistä.
http://www.vastavalo.fi/hissi-hissin...la-398417.html
Kyseessä oleva hissi taitaa olla Entressen hissi ja siitä näkymä espoontorin portaille
Poistin kuvani, joku voi käydä nappaamassa oikean paikan.
Katsomalla videot tältä kanavalta voi löytää vihiä oikeasta paikasta:
https://www.youtube.com/user/Windeelv20/featured
Työmatkamotivaattorina toimi entressen hissi
Uusi voi olla haastava tavoittaa, likiosumatkin lasketaan
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Vinkkinä voisi väittää kuvan paikan löytyvän pyöräilijöiden kannalta kauheimman Espoolaisympäristön keskeltä. Helpotusta olosuhteisiin on kuitenkin odotettavissa ensi syksynä.
Lähetetty minun SM-P605 laitteesta Tapatalkilla
Sama paikka yläviistosta kuvattuna
Nyt ei kyllä raksuta yhtään, mutta toi metsä näyttää siltä, että siellä vois olla mukava ajella
Danny MacAskill voisi ajatella samoin ^^tuosta sillasta.
Paikka ei hahmotu edelleenkään![]()
Onkohan tuo eräs remontissa oleva koulu ja tuolla metsässä tosiaan menee polku, hmmm.
Tämäniltainen lenkki ei suuntaudu sinne vaan EKP:n suuntaan eli tsekatkaapa joku toinen tuo rasti.
Viimeisin vieressä kuvatuista rasteista taisi olla aiheeltaan valaistu kuusi, saattaapi olla jopa sama kuusi tuossa jälkimmäisessä taustalla
Edellinen oli uudelta sairaalalta
Seuraava
![]()
Löytyy Kehä-III:selta pohjoiseen, mutta edellistä rastia etelämpää. Googlen kartassa tiellä menee hevonen. Nyt tuolla päin on parhaat metsäreitit helposti ajettavissa ja löydettävissä.
Sähköaseman lähellä hevosoikotie pellon halki Peringissä
Uusi
![]()
Edellinen oli Karhusuon koululta
Seuraavaksi maalaus (Hirvi satulan yläpuolella)
Paikan järvi on sulaa etelä päästään, joten jos se rassaa niin tässä sinulle vaihtoehtoinen rasti:
![]()
Vanhassa hörpättiin teetä Pitkäjärvellä. Tarkemmin kyseessä on Jäniskallion kalliomaalaus.
Uusi
![]()
skithund muokkasi tätä : 29.02.2016 at 21.27
OT: Onko kenelläkään tietoa kuinka syvää tuossa edellisen rastin kallion kohdalla on? Eli suomeksi voiko siitä hyppiä kesällä veteen?
Kartan mukaan olisi noin 3–6 metriä.
Tuosta löytyy asuntoesittelyvideo helposti netistä, josta sijaintikin selviää. Itse en taida tänään keritä hakemaan.
Kyseinen arvokiinteistö on tosiaan hieman iäkkäämmän tien varressa.
No tolla vinkillähän se löyty. Empä kyllä itekkään tuonne jaksa ajella ku pitäis yli 10 km ajella asfalttia per suunta. Joku muu hakekoot ja samalla vois tuoda uuden rastin vähän keskemmälle espoota
Höpöhöpö. Mullakin oli edelliselle ehkä 20km ja ikäkin alkaa pian nelosellaSitäpaitsi täällähän on hieno ilma
![]()
Nykysijainnista näkyy olevan ajomatkat Espoon rastille 28km, Helsingin kuvarastille 13km ja Vantaan kuvarastille alle 3km. Nuo pari lähempää vielä menisi kohtuudella kotimatkalla koukaten.
edit: Vantaalle menin helpoimman kautta
Marsusram muokkasi tätä : 02.03.2016 at 19.42
Kirjanmerkit