Tuo tubeles homma ei ihan täysillä aukee meikäläiselle, painonsäästöä ei taida tulla ollenkaan ja sisurit pitää kuitenkin olla mukana, miksei niitä litkuja voi vaan laittaa sisurin sisään ja jättää teipaamiset na retkipatjat muuhun käyttöön. Minulla on enskassa litkut sisurissa
Kokeilin itse fillarissa ja edessä onkin vielä tubeles ja toimii ja ilmat pysyy mutta pysyi ne sisurillakin eikä tarvinnut läärätä litkuilla eikä lisäillä eikä jännittää että milloin matka katkeaa, taakse laitoin sisurin kun litkut ei enää pitäneet ilmaa, oli möykkyina renkaan sisällä ne taika-aineet ja laitan eteenkin sisurin kun vaihdan renkaat kesäksi. On minulle mieluisampi huoleton sisuri jonka hetkessä paikkaa, kuin pelata noiden litkujen kanssa. Tuo yllä oleva ongelma vanteiden ja renkaiden kanssa on aika turhake kun se pelaa ihan hyvin sisureilla jotka on renkaan sisällä eikä työkalupussukassa tai repussa, lisäksi pyörän todetaan ongelmaiseksi kun on tuo "vika"
Jokainen tietenkin tavallaan, mutta mikä etu noilla oikeesti saadaan, keveys ei ihan täysillä mene läpi, saattaa mutulla tuntua keveemmältä mutta ero lienee käytännössä mitätön normi ajossa ja kuitenkin on oltava ne sisurit mukana niin kokonaisuus taitaakin olla painavampi , ei myöskään huolettomuus kun niiden ongelmista saa koko ajan lukea ja on myös omakohtaisia kokemuksiakin. Minulta lipes ilmat takaa ja se hyvä Swalben 3.0 sisuri jonka piti kestää Walkon 4.7 renkaassa ei kestäny vaan halkesi korjaamattomaan kuntoon heti muutaman kilometrin ajon jälkeen joten se siitäkin, hyvä ja kevyt mutta ei toimi isoissa kumeissa. Seuraavaksi menee Walkoon Swalben 4.0 läskin sisurit, painoi ne yli 400g kappale mutta saattaa siksi pelittääkkin.
Kirjanmerkit