Tänään alkoi kyllä jo -34C huomaamaan, että on hieman viileätä. Silmät alkaa kylmettymään ilman laseja, eikä enää sormet meinaa pysyä tankosuojien kanssakaan lämpösinä, vaikka käyttäisi rukkasiakin.
![]()
Tänään alkoi kyllä jo -34C huomaamaan, että on hieman viileätä. Silmät alkaa kylmettymään ilman laseja, eikä enää sormet meinaa pysyä tankosuojien kanssakaan lämpösinä, vaikka käyttäisi rukkasiakin.
![]()
Mikä ei ole erikseen sallittu, on kiellettyä.
Kuinkas jos mielii fiilistellä Katinkullan ympäristössä Vuokatissa, onko siihen millaiset mahdollisuudet talvisaikaan?
Äsken fiilisteltiin tuolla puuterissa jokunen kilometri ja hyvin liikkui läski, kun oli alaskalainen neliveto keulilla
Vain kamera puuttui....
Pari viikonlopun fiilistelykuvaa Syötteeltä:
Iltapäivän kuutamo klo 16 Ylpiätuvalla:
Auringonnousu Hotelli Iso-Syötteen nurkalla klo 10:30, hotellin vuokrapyörällä
![]()
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Minkäs pyörän sulle antoivat vuokraamossa? Hieno tuo auringonnousu-otos![]()
Vaikka oli viileähköä, fiilis ihan kohdillaan..!!
![]()
Kemizti muokkasi tätä : 20.01.2016 at 11.44 Syy: kuva saattaa sisältää tuotesijoittelua :P
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Eilen tuli käytyä tunnin verran läskeileen 27asteen pakkasessa. Ihan rapsakka keli.
Kiitos! Pyörät on mallia Felt DD 70, elikkä tällasia.
px / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi
Eiliseltä vielä yks fiiliksennostattaja![]()
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
On kyllä fiiistelyt kaukana, kun mittari näyttää -41. Tiedä häntä tottuisiko tällaiseen, jos asuisi pohjoisemmassa ja olisi "joka päiväistä".
Missä noin kylmää on?^
Eiliseltä aamupäivä ajelulta vielä muutama fiilistelykuva:
![]()
Parin tunnin lenkki 27 c pakkasessa. Kuski kävi silti ylilämmöillä metsässä möyriessä.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Käyttäytyypä eroottisesti tuo purppura tuon valon kans
Tänään tarkeni sentään mennä jo ulos kun mittari näytti enää vain -23C. Hieman tunkkausta Levin rinteillä lumikenkäreittiä pitkin...
![]()
makton muokkasi tätä : 22.01.2016 at 21.49
Päivän lenkillä oli täällä Turun kulmillakin mukavan talviset maisemat
![]()
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Pakkasta parikymppiä mut ei vaan hyydy.
Nyt enää noin kymmenen
![]()
Onko Levin polut hyvässä kunnossa?
Onko lastenmaan takaa tunturiin nousevan talvikävely ja fatbikereitin nousuja ajettu tänä talvena yhtään loivempaan kulmaan? Ovat aiempina vuosina olleet varsin jyrkällä linjalla ajettuja.
Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
Termospullo kätevästi mukana ilman erillistä reppua yms.
![]()
Tunturiin nouseva lumikenkäreitti on kyllä käytännössä tunkattava, pyörän kanssa ongelmallinen kun on paikka paikoin niin jyrkkä. Kuvittelisin olevan jyrkkyyden takia hankala ilman pyörääkin.
Eteläpuolelle menevä lumikenkäreitti oli käytännössä tukossa. Aika vähän sinne tuntui ihmiset kävelevän, joten aikamoista puskemista pyörän kanssa. Tunkkaamiseksi meni sielläkin.
Varsinainen fatbike reitti on kyllä lyhyt, ja vähän käytettynä aika pehmeä. Fatbike reitillä yksi nousu on sellainen, että joutui tunkkaamaan, kun puuterissa ei pito riitä. Muuten siinä ei mitään pahempia mäkiä ole.
Eilen -15 ja sumua. Nyt enää kesäiset -5.
-3 astetta ja on mukavaa (eka lenkki tuolla pyörällä)
Tuonne menossa:
Tuolta tulin:
![]()
Pitihän se lenkillä käydä Siilinkarin majakallakin fiilistelemässä.
Sent from my iPad using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Kävin luomassa uraa metsässä. Hyvä hiki tuli.
![]()
Fiilistelyjä tänään...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^törkeää kuvamanipulaatiota ja elämän hyvyysasteessa huijaamista!
*tähän kolossaalisen peukalon kuva*
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Kirjanmerkit