liekö tuuristavai mistä kiinni kuka saa fillarinsa milloin.. ei ainakaan tilausjärjestyksessä mutta sama se, pääasia et tulee joskus. jupe ja sävynsäätäjä, heittäkäähän fiiliksiä kun paketit kotiutuu![]()
liekö tuuristavai mistä kiinni kuka saa fillarinsa milloin.. ei ainakaan tilausjärjestyksessä mutta sama se, pääasia et tulee joskus. jupe ja sävynsäätäjä, heittäkäähän fiiliksiä kun paketit kotiutuu![]()
White 3 mallin runkolaukku istuu myös 2 malliin, alla kuva M kokoisesta.
![]()
Mä tilasin sunnuntaina heräteostoksena tuollaisen M-kokoisen vihreän tarjousläskin. Eilen illalla olisivat halunneet jo toimittaa sen, mutta en ollut kotona. Sovittiin, että toimitus tänään aamupäivästä ja lähetti soittelikin juuri, että tuo puolen tunnin sisällä paketin. Pääsee viikonloppuna kokeilemaan onko tuosta mihinkään.
EDIT: Pyörä saapunut.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
hieno homma että lelut löytää tiensä perille. kokemuksia vaan tulemaan kunhan niitä kertyy.
itse sain vastauksena tiedusteluun että tänään olisi kirjautunut turkuun tulleeksi oma pyörä (seuranta ei kylläkään tätä näytä) ja että toimitus tänne sivistyksen ulkopuolelle menee ensi viikkoon. pyörät kuulemma kasataan ja saadätään tehtaalla ennen lähetystä jotta kuluttaja saa kuranttia tavaraa. hienoa jos näin on mutta hiukan epäilyttää tuo säätäminen tätä ketjua lukeneena.. silti, asiallista toimntaa asiakaspalvelun suunnalta.
Sanokaas miten noi kammet lähtee irti tost white 3,pitääkö olla jotain erikois työkaluja?
Ei oo koskaan tarvinnu mistään irrotella kampia..
Kiva että oma pyörä ei sitten tullutkaan koti ovelle. Äskön tuli viesti että paketti on noudettavissa postista. No eipä mulla ois ollukkaan muuta tekemistä ku odottaa koko päivä kotona
Olet lukenut ketjua väärin tai siis huolimattomasti
Hommahan on ollut niin, että nimenomaan niissä postimyyntipyörissä jotka tulevat "säädettynä" Ruotsin varastolta (ei siis tehtaalta koska mitään White-tehdasta ei ole olemassakaan) on niitä ongelmia ollut joita sitten esim. Tammiston pyörähuollossa on jouduttu parsimaan ensihuollossa. Sen sijaan myymälässä paketista puretut ja kasatut ovat olleet kunnossa.
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Väärän kokoisen päättivät lähettääTilasin L:n ja M tuli. Huomasin asian tietysti vasta kun oli purkanut pyörän laatikosta autoon. Saas nähdä voiko palauttaa ilman laatikkoa.
Olen kyllä tottunut aina ajamaan hieman alikokoisella rungolla, joten kyllä tuollakin varmasti pärjäisi. Ajattelin vaan kerrankin tilata teoriassa oikean kokoisen rungon (pituus 185, inseamia en nyt muista)
Toisaalta vaihtokauppakin voi olla mahdollisuus, kun näitä melkoinen määrä on ilmaantunut kaduille...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Väärän kokoisen päättivät lähettääTilasin L:n ja M tuli. Huomasin asian tietysti vasta kun oli purkanut pyörän laatikosta autoon. Saas nähdä voiko palauttaa ilman laatikkoa.
Olen kyllä tottunut aina ajamaan hieman alikokoisella rungolla, joten kyllä tuollakin varmasti pärjäisi. Ajattelin vaan kerrankin tilata teoriassa oikean kokoisen rungon (pituus 185, inseamia en nyt muista)
Toisaalta vaihtokauppakin voi olla mahdollisuus, kun näitä melkoinen määrä on ilmaantunut kaduille...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut vaihtamaan, kunhan pääsen huomenna kokeilemaan omaa L kokoista. Olisin tilannut pienemmän mutta ei ollut enää tarjolla. Katsotaan miltä tuo tuntuu.
Paljon on kirjoitettu tuosta pyörien huonosta kasaamisesta/säätämisestä xxl:n toimesta mutta oma proo oli kyllä ihan ok. Vaihteet just säädöissään ja jarrut ilmattomat. Muistanko väärin vai esikasataanko/säädetäänkö pyörät Suomessa ja sitten lähetetään vastaanottajalle?
Nyt vähän paluuta ketjussa taaksepäin. Tunnustaako joku laittaneensa onnistuneesti kolmosProohon 28-hampaisen eturattaan orkkiskampiin? Muistaakseni joku olisi mutta en nyt äkkiseltään tästä ketjusta juttua löytänyt...
Minulle tulee postimyyntitavarat kaikki aina Norjasta, myös molemmat pyörät on sieltä tulleet. Ei ole moittimista kasauksesta ja laatuunkin olen tyytyväinen, vielä kun saadaan se liike tänne niin ehtii ne ilmaiset huollotkin käyttää.
XXL myymät Whitet saattaa poiketa hieman Whiten omista pyöristä varusteiltaan ja osasarjoiltaan joten ilmeisesti ne varustellaan erikseen tuolle liikeketjulle.
Vihree white tuli. Kävin koeajolla ja hyväksi totesin. Vaihdoin iltapuhteena satulan ja tolpan(ja klampin). Sitten tangon ja stemmin. Taakse laitoin XT 11-36 pakan, 105 ketjun, ja sram X9 vaihteiston(valkoisen) etuhässäkät otin pois(400g) tilalle tuli N/V 30 pikkurataksen jätin varuiksi (manuaali vaihteisto) jos eksyn joskus metsään. Vanteiksi Mulefutit ja navat chosen, jarrulevyt Achima. Renkuleita pitänee vielä miettiä eli nastat? Huomena laitan avid BB7 jarrut.
Vihreessä Whitesä oli teräksinen vapaaratas(hyvä,hyvä) se käy vanhoihin chosen napoihin kun vaihtaa myös sen holkin mikä siellä vaparin sisällä on(12 ja 13mm)
Paino oli alkuun 15,9kg ja nyt 13,8kg. Suattaapiollataiollaolemati alanko tuota asiakseni keventämään.
Keskiölaakeri kestää luultavasti alle kuukauden, jotku osat oli holtitoman tiukassa, ei näillä kasaajilla ole momenttiavainta.
Meniköhän takuu? Saisivat kyllä nuo tiedot peksata oikein, täsäkin oli 135mm etuhaarukka. Tuon kun olisin tienny, niin olisin ostanut jos syssyllä 200€ kalliimmalla.
Sama laukku on. Hassua että on nimetty termoslaukuksi, ihan tavallinen hyvin topattu laukku tuo on, sisällä on hyviä taskuja sivussa ja lisäksi ulkopuolella molemmilla puolilla vetoketjulliset taskut. Hyvin ja tukevasti kiinnittyy telineeseen, minulla tuo on aina paikalaan ja lisävaatteet, työkalut ym tavarat siinä kuljetan. Hyvä ostos on ollut.
Jessiä. Pitää hommata laukku ja ritsi tuolta.
No niin... Ensimmäinen kosketus lihavaan saatu. Pari vuotta foorumin läskiketjuja lukeneena voin allekirjoittaa, että fun-factor umpihangessa rypemisessä on täysi 100! Meni kyllä niin uskomattomista paikoista, ettei vieläkään meinaa uskoa. Tuli tosin laskettua paineet melko alas, joten kelvillä ajelu oli täyttä tuskaa. Ainakin kun vertaa 29er Rocket Roneilla varustettuna. Osaltaan voi myös vaikuttaa polkimet. (29:ssä lukot ja läskiin laitoin flätit)
Mutta kyllä tuo M on liian pieni. Eli jos jollakin tarvetta vaihtaa L-->M, niin laittakaa viestiä. Turun lähistöllä olisi tietty kiva nuo vaihtokaupat tehdä.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja noihin säätöihin liittyen... Vaihteet oli säädetty hyvin, enkä löytänyt muuta vikaa, kuin että rengas ei ollut asettunut kunnolla (vika vai ominaisuus). Heitti sivusuunnassa melkoisen paljon.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja pieneltä 3 pro hankilenkiltä. 0.33 bar@85 kg takapaineella alkoi kulkee 10-15cm umpihangessa polkuja raivatessa ja pitoa oli aika hyvin. Paikaltaan lähtö loivassa mäessä pöpperössä hieman haastavaa, mutta eiköhän tuon taktiikan opi, kun treenailee. Oikein tyytyväinen olen kyllä sijoitukseen, kun paremmasta tiedä![]()
Nyt paukahti paksusta sitten jo toinen keskiö. Eka kesti tuossa Fat 1 Prossa about 600 kilsaa eikä sinä aikana ryvetty edes missään rutakoissa nivusia myöten. Puuttuva kondenssivesireikä keskiön alapinnalla ja olemattomat (=puuttuvat) tehdasrasvat syynä. Toinen keskiö kesti sitten huomattavastipidempään eli noin puoltoista tonnia ilmeisesti koska nyt oli kondenssivesireikä ja itse annostelin vaseniilia laakeriin asennuksen yhteydessä.
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Miten pitkä stemmi ja millä kulmalla tossa white 3 litessä on?
Tuntuu että valuu satulalta eteenpäin ajaessa,joten voiko tota stemmillä muuttaa?
Satula on siirretty mahdollisimman eteen mitä pystyy vai pitäisikö satulatanko vaihtaa erillaiseen että saisi satulaa vielä eteenpäin?
Pitääkö ton ohjaustangon taivutuksen jatkua niin sanotusti käsiin päi vai vaaka asentoon?
Sori ku pitää kysellä mut niin hakusessa kaikki pyöräily jutut.
Jos et ole stemmiin ja / tai tankoon vielä koskenut niin stemmin voi kääntää toisinpäin (muistelen että vakioasennuksella stemmin kulma on alaspäin) ja tankoa saa myös eri asennolla hieman ylöspäin. Lisäksi stemmiä taisi olla varaa nostaa hieman siirtämällä spacereitä stemmin päältä stemmin alle.
Ylläoleva voi siis auttaa jos tuntuu että tanko on liian alhaalla.
Ja valinnut sopivan kokoisen rungon ?
Mulle ainakin 178 senttisenä Fat1:n M-runko sopiva ilman mitään stemmin ja satulatolpan viilausta. Ei valu kuski eteen eikä taa kun geometria on ainakin mulle just eikä melkein sopiva ja kohdallaan 😀
Kirjanmerkit