FillariElectrobikeGiantHepha
Sivu 91 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 81 89 90 91 92 93 101 141 191 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

liekö tuuristavai mistä kiinni kuka saa fillarinsa milloin.. ei ainakaan tilausjärjestyksessä mutta sama se, pääasia et tulee joskus. jupe ja sävynsäätäjä, heittäkäähän fiiliksiä kun paketit kotiutuu

White 3 mallin runkolaukku istuu myös 2 malliin, alla kuva M kokoisesta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppony Katso viesti
    White 3 mallin runkolaukku istuu myös 2 malliin, alla kuva M kokoisesta.
    Äläkä unohda mallia 1, sopii luonnollisesti siihenkin.
    Onkos niitä muuten foorumilaisilla monta ? Myytiin taatusti vähemmän kuin näitä seuraavia mallisarjoja 😉

Mä tilasin sunnuntaina heräteostoksena tuollaisen M-kokoisen vihreän tarjousläskin. Eilen illalla olisivat halunneet jo toimittaa sen, mutta en ollut kotona. Sovittiin, että toimitus tänään aamupäivästä ja lähetti soittelikin juuri, että tuo puolen tunnin sisällä paketin. Pääsee viikonloppuna kokeilemaan onko tuosta mihinkään.

EDIT: Pyörä saapunut.
    "Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti elasto Katso viesti
    Mä tilasin sunnuntaina heräteostoksena tuollaisen M-kokoisen vihreän tarjousläskin. Eilen illalla olisivat halunneet jo toimittaa sen, mutta en ollut kotona. Sovittiin, että toimitus tänään aamupäivästä ja lähetti soittelikin juuri, että tuo puolen tunnin sisällä paketin. Pääsee viikonloppuna kokeilemaan onko tuosta mihinkään.

EDIT: Pyörä saapunut.
    hieno homma että lelut löytää tiensä perille. kokemuksia vaan tulemaan kunhan niitä kertyy.
    itse sain vastauksena tiedusteluun että tänään olisi kirjautunut turkuun tulleeksi oma pyörä (seuranta ei kylläkään tätä näytä) ja että toimitus tänne sivistyksen ulkopuolelle menee ensi viikkoon. pyörät kuulemma kasataan ja saadätään tehtaalla ennen lähetystä jotta kuluttaja saa kuranttia tavaraa. hienoa jos näin on mutta hiukan epäilyttää tuo säätäminen tätä ketjua lukeneena.. silti, asiallista toimntaa asiakaspalvelun suunnalta.

Sanokaas miten noi kammet lähtee irti tost white 3,pitääkö olla jotain erikois työkaluja?
    Ei oo koskaan tarvinnu mistään irrotella kampia..

Kiva että oma pyörä ei sitten tullutkaan koti ovelle. Äskön tuli viesti että paketti on noudettavissa postista. No eipä mulla ois ollukkaan muuta tekemistä ku odottaa koko päivä kotona

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakkeJKL Katso viesti
    pyörät kuulemma kasataan ja saadätään tehtaalla ennen lähetystä jotta kuluttaja saa kuranttia tavaraa. hienoa jos näin on mutta hiukan epäilyttää tuo säätäminen tätä ketjua lukeneena.. silti, asiallista toimntaa asiakaspalvelun suunnalta.
    Olet lukenut ketjua väärin tai siis huolimattomasti
    Hommahan on ollut niin, että nimenomaan niissä postimyyntipyörissä jotka tulevat "säädettynä" Ruotsin varastolta (ei siis tehtaalta koska mitään White-tehdasta ei ole olemassakaan) on niitä ongelmia ollut joita sitten esim. Tammiston pyörähuollossa on jouduttu parsimaan ensihuollossa. Sen sijaan myymälässä paketista puretut ja kasatut ovat olleet kunnossa.
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppony Katso viesti
    Biltemasta löytyy hyvä pehmustettu varustelaukkukin telineeseen. Kun tuosta telineestä irrottaa tuon heijastimen kiinnikkeen niin sen telineen kiinnikkeet muodostava siltakiinnikkeen 1mm muovilevylle jonka voi työntää vain tuon telineen alle lokasuojaksi, minulla on vielä toinen pätkä mukana laukussa jatkokappaleeksi jos on enempi kurakeli. Telineen kiinnityksen tein samalla tavalla.
    Saiskos linkkiä tuohon laukkuun. Äkkiseltään en löytäny bilteman haulla sitä? Kiitos.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kotirotta Katso viesti
    Kiva että oma pyörä ei sitten tullutkaan koti ovelle. Äskön tuli viesti että paketti on noudettavissa postista. No eipä mulla ois ollukkaan muuta tekemistä ku odottaa koko päivä kotona
    Kannattais asua landella. Mulle ainakin kuriirifirma toi paksun suoraan kotiportaille, vaikka siis oikeesti asun niin sanotusti skutsissa 60 kilsaa Helsingistä Turun suuntaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MrValdemar Katso viesti
    Saiskos linkkiä tuohon laukkuun. Äkkiseltään en löytäny bilteman haulla sitä? Kiitos.
    Mun silmään näyttää ainakin siltä termoslaukulta. Ei näy webbisivuilla suoraan, vain siinä paperisessa tai sivuilta ladattavissa olevassa kuvastossa.

EDIT: Joo, on tuotenumero 27-0427 eli "kylmälaukku tavaratelineelle" hinta 24.90 €

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Hommahan on ollut niin, että nimenomaan niissä postimyyntipyörissä jotka tulevat "säädettynä" Ruotsin varastolta (ei siis tehtaalta koska mitään White-tehdasta ei ole olemassakaan) on niitä ongelmia ollut joita sitten esim. Tammiston pyörähuollossa on jouduttu parsimaan ensihuollossa. Sen sijaan myymälässä paketista puretut ja kasatut ovat olleet kunnossa.
    juu en joka sivua ole lukenut. tosin tuo oli suora lainaus spostista jonka sain. henkisesti olen valmistunut että ropaamaan pääsee mutta ainahan sitä voi huijata itseään että ehkä se mun yksilö on saanut rakkautta eikä vasaraa

Väärän kokoisen päättivät lähettää Tilasin L:n ja M tuli. Huomasin asian tietysti vasta kun oli purkanut pyörän laatikosta autoon. Saas nähdä voiko palauttaa ilman laatikkoa.

Olen kyllä tottunut aina ajamaan hieman alikokoisella rungolla, joten kyllä tuollakin varmasti pärjäisi. Ajattelin vaan kerrankin tilata teoriassa oikean kokoisen rungon (pituus 185, inseamia en nyt muista)

Toisaalta vaihtokauppakin voi olla mahdollisuus, kun näitä melkoinen määrä on ilmaantunut kaduille...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Väärän kokoisen päättivät lähettää Tilasin L:n ja M tuli. Huomasin asian tietysti vasta kun oli purkanut pyörän laatikosta autoon. Saas nähdä voiko palauttaa ilman laatikkoa.

Olen kyllä tottunut aina ajamaan hieman alikokoisella rungolla, joten kyllä tuollakin varmasti pärjäisi. Ajattelin vaan kerrankin tilata teoriassa oikean kokoisen rungon (pituus 185, inseamia en nyt muista)

Toisaalta vaihtokauppakin voi olla mahdollisuus, kun näitä melkoinen määrä on ilmaantunut kaduille...

Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut vaihtamaan, kunhan pääsen huomenna kokeilemaan omaa L kokoista. Olisin tilannut pienemmän mutta ei ollut enää tarjolla. Katsotaan miltä tuo tuntuu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ripaldi Katso viesti
    Voisin mahdollisesti olla kiinnostunut vaihtamaan, kunhan pääsen huomenna kokeilemaan omaa L kokoista. Olisin tilannut pienemmän mutta ei ollut enää tarjolla. Katsotaan miltä tuo tuntuu.
    Ok, pidetään mielessä. Menen heittämään testiä nyt tuolla ja katson kanssa sitten.

Paljon on kirjoitettu tuosta pyörien huonosta kasaamisesta/säätämisestä xxl:n toimesta mutta oma proo oli kyllä ihan ok. Vaihteet just säädöissään ja jarrut ilmattomat. Muistanko väärin vai esikasataanko/säädetäänkö pyörät Suomessa ja sitten lähetetään vastaanottajalle?

Nyt vähän paluuta ketjussa taaksepäin. Tunnustaako joku laittaneensa onnistuneesti kolmosProohon 28-hampaisen eturattaan orkkiskampiin? Muistaakseni joku olisi mutta en nyt äkkiseltään tästä ketjusta juttua löytänyt...

Minulle tulee postimyyntitavarat kaikki aina Norjasta, myös molemmat pyörät on sieltä tulleet. Ei ole moittimista kasauksesta ja laatuunkin olen tyytyväinen, vielä kun saadaan se liike tänne niin ehtii ne ilmaiset huollotkin käyttää.
    XXL myymät Whitet saattaa poiketa hieman Whiten omista pyöristä varusteiltaan ja osasarjoiltaan joten ilmeisesti ne varustellaan erikseen tuolle liikeketjulle.

Vihree white tuli. Kävin koeajolla ja hyväksi totesin. Vaihdoin iltapuhteena satulan ja tolpan(ja klampin). Sitten tangon ja stemmin. Taakse laitoin XT 11-36 pakan, 105 ketjun, ja sram X9 vaihteiston(valkoisen) etuhässäkät otin pois(400g) tilalle tuli N/V 30 pikkurataksen jätin varuiksi (manuaali vaihteisto) jos eksyn joskus metsään. Vanteiksi Mulefutit ja navat chosen, jarrulevyt Achima. Renkuleita pitänee vielä miettiä eli nastat? Huomena laitan avid BB7 jarrut.
    Vihreessä Whitesä oli teräksinen vapaaratas(hyvä,hyvä) se käy vanhoihin chosen napoihin kun vaihtaa myös sen holkin mikä siellä vaparin sisällä on(12 ja 13mm)
    Paino oli alkuun 15,9kg ja nyt 13,8kg. Suattaapiollataiollaolemati alanko tuota asiakseni keventämään.
    Keskiölaakeri kestää luultavasti alle kuukauden, jotku osat oli holtitoman tiukassa, ei näillä kasaajilla ole momenttiavainta.
    Meniköhän takuu? Saisivat kyllä nuo tiedot peksata oikein, täsäkin oli 135mm etuhaarukka. Tuon kun olisin tienny, niin olisin ostanut jos syssyllä 200€ kalliimmalla.

Mun silmään näyttää ainakin siltä termoslaukulta. Ei näy webbisivuilla suoraan, vain siinä paperisessa tai sivuilta ladattavissa olevassa kuvastossa.

EDIT: Joo, on tuotenumero 27-0427 eli "kylmälaukku tavaratelineelle" hinta 24.90 €
    Sama laukku on. Hassua että on nimetty termoslaukuksi, ihan tavallinen hyvin topattu laukku tuo on, sisällä on hyviä taskuja sivussa ja lisäksi ulkopuolella molemmilla puolilla vetoketjulliset taskut. Hyvin ja tukevasti kiinnittyy telineeseen, minulla tuo on aina paikalaan ja lisävaatteet, työkalut ym tavarat siinä kuljetan. Hyvä ostos on ollut.

Jessiä. Pitää hommata laukku ja ritsi tuolta.

No niin... Ensimmäinen kosketus lihavaan saatu. Pari vuotta foorumin läskiketjuja lukeneena voin allekirjoittaa, että fun-factor umpihangessa rypemisessä on täysi 100! Meni kyllä niin uskomattomista paikoista, ettei vieläkään meinaa uskoa. Tuli tosin laskettua paineet melko alas, joten kelvillä ajelu oli täyttä tuskaa. Ainakin kun vertaa 29er Rocket Roneilla varustettuna. Osaltaan voi myös vaikuttaa polkimet. (29:ssä lukot ja läskiin laitoin flätit)

Mutta kyllä tuo M on liian pieni. Eli jos jollakin tarvetta vaihtaa L-->M, niin laittakaa viestiä. Turun lähistöllä olisi tietty kiva nuo vaihtokaupat tehdä.

Ja noihin säätöihin liittyen... Vaihteet oli säädetty hyvin, enkä löytänyt muuta vikaa, kuin että rengas ei ollut asettunut kunnolla (vika vai ominaisuus). Heitti sivusuunnassa melkoisen paljon.

Ja pieneltä 3 pro hankilenkiltä. 0.33 bar@85 kg takapaineella alkoi kulkee 10-15cm umpihangessa polkuja raivatessa ja pitoa oli aika hyvin. Paikaltaan lähtö loivassa mäessä pöpperössä hieman haastavaa, mutta eiköhän tuon taktiikan opi, kun treenailee. Oikein tyytyväinen olen kyllä sijoitukseen, kun paremmasta tiedä

Nyt paukahti paksusta sitten jo toinen keskiö. Eka kesti tuossa Fat 1 Prossa about 600 kilsaa eikä sinä aikana ryvetty edes missään rutakoissa nivusia myöten. Puuttuva kondenssivesireikä keskiön alapinnalla ja olemattomat (=puuttuvat) tehdasrasvat syynä. Toinen keskiö kesti sitten huomattavasti pidempään eli noin puoltoista tonnia ilmeisesti koska nyt oli kondenssivesireikä ja itse annostelin vaseniilia laakeriin asennuksen yhteydessä.

Tapatalkista iKälättimellä

Miten pitkä stemmi ja millä kulmalla tossa white 3 litessä on?
    Tuntuu että valuu satulalta eteenpäin ajaessa,joten voiko tota stemmillä muuttaa?
    Satula on siirretty mahdollisimman eteen mitä pystyy vai pitäisikö satulatanko vaihtaa erillaiseen että saisi satulaa vielä eteenpäin?

Pitääkö ton ohjaustangon taivutuksen jatkua niin sanotusti käsiin päi vai vaaka asentoon?

Sori ku pitää kysellä mut niin hakusessa kaikki pyöräily jutut.

Jos et ole stemmiin ja / tai tankoon vielä koskenut niin stemmin voi kääntää toisinpäin (muistelen että vakioasennuksella stemmin kulma on alaspäin) ja tankoa saa myös eri asennolla hieman ylöspäin. Lisäksi stemmiä taisi olla varaa nostaa hieman siirtämällä spacereitä stemmin päältä stemmin alle.
    Ylläoleva voi siis auttaa jos tuntuu että tanko on liian alhaalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti macci Katso viesti
    Jos et ole stemmiin ja / tai tankoon vielä koskenut niin stemmin voi kääntää toisinpäin (muistelen että vakioasennuksella stemmin kulma on alaspäin) ja tankoa saa myös eri asennolla hieman ylöspäin. Lisäksi stemmiä taisi olla varaa nostaa hieman siirtämällä spacereitä stemmin päältä stemmin alle.
    Ylläoleva voi siis auttaa jos tuntuu että tanko on liian alhaalla.
    Joo oon laittanu spacerit kaikki melkein alas (1kpl ylhäällä) en kyl tiiä voiko sitä enää laittaa tonne alas.
    Stemmiä en oo vielä kääntänyt.

Ja valinnut sopivan kokoisen rungon ?
    Mulle ainakin 178 senttisenä Fat1:n M-runko sopiva ilman mitään stemmin ja satulatolpan viilausta. Ei valu kuski eteen eikä taa kun geometria on ainakin mulle just eikä melkein sopiva ja kohdallaan 😀

Ja valinnut sopivan kokoisen rungon ?
    Mulle ainakin 178 senttisenä Fat1:n M-runko sopiva ilman mitään stemmin ja satulatolpan viilausta. Ei valu kuski eteen eikä taa kun geometria on ainakin mulle just eikä melkein sopiva ja kohdallaan 
    Itellä pituutta tais olla 175 noin ja M-koon runko.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •