HephaFillariElectrobikeGiant
Sivu 90 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40 80 88 89 90 91 92 100 140 190 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.671 - 2.700 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jupe Katso viesti
    Tilattu sunnuntaina ennen puolta päivää.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    itse tilasin 10:35 sunnuntaina myöskin. tilausvahvistus tuli mutta muuta ei ole vielä kuulunut. odotellaan...

Loka-marraskuun vaihteessa tilasin kolmosLäskin lauantai-illalla ja torstaina iltapäivällä oli postissa.

Tuossa loppu syksystä virittelin prätkän loksut, kun ei muitakaan lokasuojia järkirahaan löytynyt, jotka olis olleet tarpeeksi leveet.
    Nuo 20e kpl ja kiinnikeet pajatin itse taakse ja eteen vaan nippareilla kiinni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wiima63 Katso viesti
    Tuossa loppu syksystä virittelin prätkän loksut, kun ei muitakaan lokasuojia järkirahaan löytynyt, jotka olis olleet tarpeeksi leveet.
    Nuo 20e kpl ja kiinnikeet pajatin itse taakse ja eteen vaan nippareilla kiinni.
    Ja nämä ovat siis mitkä ja mistä putiikista ?
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Perskule. Sais litenvihreenä mokomia

Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

Okei, kiitokset
    Puusilmäni en huomannut, että tuossahan on edessä ja takana identtiset loksut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopo81 Katso viesti
    Perskule. Sais litenvihreenä mokomia
    Syytä pitää kiirettä Vihreiden varastosaldo näyttää siltä, että Lite-kuskit ovat jo aloittaneet parveilunsa lokasuojaostoksilla,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Syytä pitää kiirettä Vihreiden varastosaldo näyttää siltä, että Lite-kuskit ovat jo aloittaneet parveilunsa lokasuojaostoksilla,,,
    Ei niitä talvella tartte. Kattotaan keväällä sit

Juu identtiset ovat. Edessä väärinpäin Joutuu hieman lämmitteleen haarukan kohdalta kasaan että mahtuu väliin. Muuten rengas ottaa kiinni.
    Polisportteja saa ihan mopoliikeistä yhtä edullisesti. Eivät pidä hyllyssä kuin pari kappaletta. Lisää saavat kyllä tilaamalla.

Hienot lokarit!

Mahtuuko surlyn bud & lou 4.8" renkaat white 3 litessä pyörimään. Ottaako missään tilanteessa mihinkää kiinni tms?

Bud ja Lou mahtunee kun IsoKnardikin mahtui (ja IsoKnard yleensä vähintään yhtä leveä kuin Bud tai Lou):
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...52#post2434452

Muistelen, että joku foorumilainen ajelee 3FAT Litellä jossa bud + lou alla

Kertookos se nyt sitten ilmasta jarrujärjestelmässä, kun pyörä oli vajaan vuorokauden ns. katollaan ja takajarrukahva painui täysin pohjaan, kun käänsin pyörän oikeinpäin takaisin. Hetken pumppailun jälkeen alkoi ottamaan.

Tehoa vaikea arvioida kun alusta aika liukas ulkona. Kovasti si vaikertaa kun sisätiloissa testailee.

Sopiiko Schwalben Jumbo Jim 4.8'' rengas 2Fat lite/pro runkoon taakse ? Onko kellään ollut testissä ?
    Cold Sweat!

Kertookos se nyt sitten ilmasta jarrujärjestelmässä, kun pyörä oli vajaan vuorokauden ns. katollaan ja takajarrukahva painui täysin pohjaan, kun käänsin pyörän oikeinpäin takaisin. Hetken pumppailun jälkeen alkoi ottamaan.

Tehoa vaikea arvioida kun alusta aika liukas ulkona. Kovasti si vaikertaa kun sisätiloissa testailee.

Vuotihan se. Ja kaiken lisäksi pyörässä poljinkeskiö paksana. Max 400km ajettu
    Uuden saa takuuseen. En ite kyl mitään ihmeellistä siinä huomannut.

Vuotihan se. Ja kaiken lisäksi pyörässä poljinkeskiö paksana. Max 400km ajettu
    Uuden saa takuuseen. En ite kyl mitään ihmeellistä siinä huomannut.

näitä valkojuttuja kun lueskelee niin tulee itselle ajatus (varmaan muille ollutkin jo selviö), että taitaa olla hyviä aihioita nää vehkeet mutta itse pitää rakentaa paremmaksi mikäli haluaa pyörän joka ei koko ajan porsi jostakin.

jännityksellä odotan milloin oma fillari saapuu (3 lite) ja onko maanantai vaiko tiistai kappale. miten lie xxl takuut hoituu korjauksien suhteen kun ei ihan lähellä ole ketjun liikettä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sakkeJKL Katso viesti
    näitä valkojuttuja kun lueskelee niin tulee itselle ajatus (varmaan muille ollutkin jo selviö), että taitaa olla hyviä aihioita nää vehkeet mutta itse pitää rakentaa paremmaksi mikäli haluaa pyörän joka ei koko ajan porsi jostakin.

jännityksellä odotan milloin oma fillari saapuu (3 lite) ja onko maanantai vaiko tiistai kappale. miten lie xxl takuut hoituu korjauksien suhteen kun ei ihan lähellä ole ketjun liikettä...
    Itsekkin joutu Kotkasta Helssinkiin viemään. Onneks kaveri siellä xxl työharjoittelussa ni vei huoltoon kun vaan toimitin sille pyörän.

Olivat jo tänään huoltaneet vaikka vasta huomiselle lupasivat. Jarrussa tiiviste vissiinkin porsinut ja sit toi keskiö paksana.

harmi ettei kaikilla ole noin kätevästi kavereita.
    jyväskylästä en ala fillaria lähetteleen minnekään joten tarpeen vaatiessa korjailtava itse tai sovittava jonkinlainen diili xxl:n ja jonkin paikallisen pyöräverstaan kanssa.

Kaipa täällä jollain on kokemuksia nettiostoksen huollattamisesta jos matkaa satoja kilometrejä liikkeeseen

Täälläkin ilmoittautuu yksi Jyväskylään vihreän tarjoustuotteen ostaja jotan voidaan kai sitten lähetellä niitä kimpassa huoltoon mikäli tarvetta on
    Olikos johonkin kerätty listaa hyväksi havaituista paivtysosista (eturatas,sisurit yms), kun en ole kerennyt kahlaamaan koko ketjua vielä läpi?
    Tulikos näissä muuten polkimia mukana?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti launonen Katso viesti
    Täälläkin ilmoittautuu yksi Jyväskylään vihreän tarjoustuotteen ostaja jotan voidaan kai sitten lähetellä niitä kimpassa huoltoon mikäli tarvetta on
    Olikos johonkin kerätty listaa hyväksi havaituista paivtysosista (eturatas,sisurit yms), kun en ole kerennyt kahlaamaan koko ketjua vielä läpi?
    Ei tarvitse kahlata koko ketjua läpi. Tämän ketjun aloitusviestiin on koottu aika hyvä kattaus.

^^ Ei tule polkimia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teemui Katso viesti
    Laitoin 3Fattiin Bilteman tarakan.. Muita muutoksia en tehnyt, kun että vaihdoin noi tukitangot sisäpuolelta ulkopuolelle niin sai vähän leveyttä lisää (eli nuo kolme kohtaa per puoli, mistä maali lähti kun tarakka oli näköjään maalattu kasaamisen jälkeen). Tuonne pyörän alakiinnikkeisiin kiinnitin tarakan tuet vanteen puolelle, niin ei tarvinnut väännellä niitä, ja mahtuu hyvin noinkin. Kamerakaluston kuskaukseen pitäisi vielä joku laatikko tuohon väsäillä...

Lokasuojakin mahtuu tarvittaessa vielä tuonne väliin. Jos tarakasta veistelis pois takaheijastimen kiinnikkeen, niin mahtuis vielä reilusti paremmin. Toisaalta joku takavalo siihen olis kiva kiinnittää.

Biltemasta löytyy hyvä pehmustettu varustelaukkukin telineeseen. Kun tuosta telineestä irrottaa tuon heijastimen kiinnikkeen niin sen telineen kiinnikkeet muodostava siltakiinnikkeen 1mm muovilevylle jonka voi työntää vain tuon telineen alle lokasuojaksi, minulla on vielä toinen pätkä mukana laukussa jatkokappaleeksi jos on enempi kurakeli. Telineen kiinnityksen tein samalla tavalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti launonen Katso viesti
    onnea vaan ostoksen suhteen. mites onko tietoa paketin sijainnista? itselle tuli seuranta ilmoitus pari päivää sitten mutta ei sen mukaan ole vielä ole löytänyt tietään edes lähtömaansa ulkopuolelle.

Turkusen ja Tambereen välillä on mun White, eikölie huomena kotona.(Kuopio)

onnea vaan ostoksen suhteen. mites onko tietoa paketin sijainnista? itselle tuli seuranta ilmoitus pari päivää sitten mutta ei sen mukaan ole vielä ole löytänyt tietään edes lähtömaansa ulkopuolelle.
    Täällä sama tilanne, paketti on vielä matkalla Norjasta Turkuun. Jännäksi vetää ehtiikö viikonlopuksi perille asti.

Whiten läskipyörät

Oma paketti on lähetyksen seurannan mukaan lajiteltu, ja eilen annettu ennuste arvioidusta toimitusajasta säilynyt ennallaan (22.1 ennen klo 16.00).

Ja tilattu tosiaan sunnuntaina.

Sama täällä postin omilla sivuilla lukee eilen päivitettynä että ei ole saapunut Suomeen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jupe Katso viesti
    Oma paketti on lähetyksen seurannan mukaan lajiteltu, ja eilen annettu ennuste arvioidusta toimitusajasta säilynyt ennallaan (22.1 ennen klo 16.00).

Ja tilattu tosiaan sunnuntaina.

Sama homma täälläkin. Oma pyörä oli turussa jo 19 päivä kello 16.05 mä oisin polkenu nopeemmin lohjalle kun posti liikkuu

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •