FillariGiantHephaElectrobike
Sivu 89 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 79 87 88 89 90 91 99 139 189 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.641 - 2.670 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Buny Katso viesti
    Minulla on ollut alusta saakka rengastuksena Bud edessä ja takana (3Fat Pro). Alussa koitin ajella 0,45bar(6,5psi) edessä ja 0,55(8psi) takana. Olen siitä pikkuhiljaa kokeillut tiputella paineita ja nyt on menty noin 0,27-0,3bar(4-4,3psi) edessä ja 0,35-0,4bar(5-5,8psi) takana ilman ongelmia.
    Ilmeneekö noilla kumeilla ja paineilla pompotusta kovalla alustalla ajaessa? Itellä (vielä toistaiseksi) Snowshoet, ja 0,4 barin (tai alle) paineilla kevlillä ajo on kauheeta hytkymistä polkemisen tahtiin, voi tietty johtua meikän polkutekniikastakin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Siemenlinko Katso viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Buny Katso viesti
    Minulla on ollut alusta saakka rengastuksena Bud edessä ja takana (3Fat Pro). Alussa koitin ajella 0,45bar(6,5psi) edessä ja 0,55(8psi) takana. Olen siitä pikkuhiljaa kokeillut tiputella paineita ja nyt on menty noin 0,27-0,3bar(4-4,3psi) edessä ja 0,35-0,4bar(5-5,8psi) takana ilman ongelmia.

Hyvin ilmeisesti mahtuu Bud pyörimään takana tubelessina? Ei ota kiinni mihinkään?
    Joo hyvin mahtuu pyörimään. Kyllä siellä muistaakseni ainakin sen 5mm taisi jäädä puolelleen nappulan ja haarukan väliin tilaa. En ole mielestäni saanut edes ylämäessä runtattua rengasta haarukkaan.
    Ainut milloin hieman epäilytti tuon mahtumisen kanssa oli, kun kokeilin heti litkutuksen jälkeen rengasta paikalleen, renkaassa taisi olla hieman reilu 1bar painetta silloin. Taisi jäädä renkaan ja haarukan väliin keskimäärin 1-2 mm väliä. Ajopaineisiin tiputuksen jälkeen rakoa onneksi tuli kuitenkin sopivasti lisää

Voin vaikka illemmalla napata vielä kuvan renkaan ja haarukan välistä, niin näkyy se väli selkeämmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teemui Katso viesti
    Ilmeneekö noilla kumeilla ja paineilla pompotusta kovalla alustalla ajaessa? Itellä (vielä toistaiseksi) Snowshoet, ja 0,4 barin (tai alle) paineilla kevlillä ajo on kauheeta hytkymistä polkemisen tahtiin, voi tietty johtua meikän polkutekniikastakin...
    Kyllähän ne pompotusherkällä kadenssilla alkaa hytkymään. Kadenssin muuttamisella (isompaa tai pienempää pykälää) ja pyörittämiseen keskittymisellä tuon pompotuksen on kuitenkin yleensä saanut vähenemään sellaiselle tasolle, ettei se ainakaan vielä ole itseäni alkanut häiritsemään.

Voisikohan joku linkata 2fat pro:hon sopivaa keskiötä? Olen koittanut katsella netistä mutta kun en kovin hyvin osien päälle vielä ymmärrä niin en ole saanut varmuutta asialle.
    Vanha keskiö lakkasi liikkumasta ja on vissiinkin ruostunut sisältä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarkou Katso viesti
    Voisikohan joku linkata 2fat pro:hon sopivaa keskiötä? Olen koittanut katsella netistä mutta kun en kovin hyvin osien päälle vielä ymmärrä niin en ole saanut varmuutta asialle.
    Vanha keskiö lakkasi liikkumasta ja on vissiinkin ruostunut sisältä..
    Minä voin linkata:
    http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...4skipy%F6r%E4t

Tuossa myös toinen linkki:
    http://www.bike24.de/1.php?content=8...menu=1000,2,81

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Käykö sama keskiö white 3 liteen?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    Käykö sama keskiö white 3 liteen?
    Käy.

Tähän ketjuun piti laittaa, että 3fat Lite 599€ tänään. 😉

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lanssi Katso viesti
    Tähän ketjuun piti laittaa, että 3fat Lite 599€ tänään. 
    Kävi jo ostoskorissa, mutta järki voitti. Perustelin itselleni etten ole läskimiehiä.

Kiitos tiedosta! Nyt YönTimolle tulee pirteemmän värinnen kaveri.

Meni itsellänikin ostoskoriin ja lopulta tilaukseen. Oli sopiva hinta koittaa isojen renkaiden tuntumaa vs. 29er. Jos nyt pääsisi hetkeksi eroon foorumin fatbike-ketjuista

Sent from my iPhone using Tapatalk

On kyllä todella hyvän hintainen tuo läski jo tuolla rahalla. Eipä tuosta kyllä paljon katetta kostu!
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

Pakkohan se oli ostaa kun halvalla sai ☺

Täytyy varmaan tulevana keväänä plastidipata tuo Pro1 uusiksi kun kohta noita pieniä vihreitä tulee joka mutkassa vastaan 😉
    Jaa, no onneksi ei täällä böndellä sentään kun ei täällä näy muitakaan fillareita. Maalla vain köyhät kävelee ja/tai pyöräilee 😂

Terve

Tyhmä kysymys: Onko white 3 lite:ssä presta venttiili?
    Ja onko nämä käypäset "kevennys" sisurit originaalien tilalle? http://www.bikester.fi/schwalbe-nr-1...sta-16118.html

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sapetako Katso viesti
    Terve

Tyhmä kysymys: Onko white 3 lite:ssä presta venttiili?
    Ja onko nämä käypäset "kevennys" sisurit originaalien tilalle?
    http://www.bikester.fi/schwalbe-nr-1...sta-16118.html
    EDIT: mahtuuko surly bud & lou liten haarukoihin.
    Pahoittelut tyhmistä kysymyksistä. 👍

On presta ja linkin sisurit käy (kannattanee hommata ainakin 3kpl että on myös varalle ja/tai jos sattuu huono yksilö)

Jos joku osti m-kokoisen tarjousfatin ja tuli kaamee ostokrapula niin voin auttaa ja lunastaa samalla hinnalla pois

Heti aamusta kaivamaan kuittia josko saisi vähän omiaan takaisin hintatakuulla. No 36 päivää ostosta, ei voittoa

Miten toi hintatakuu tomii xxl?
    Ostin 16.12.15 white lite 800e ku oli tarjouksessa ja nyt on 599e??.
    Katoin väärin päivän,eli oli tilattu 16.12.15 ja lähetetty mulle 23.12.15...
    No kokeilen kepillä jäätä ku on 3päivää yli tosta 30pv

Tais just mennä se 30pv, mutta kokeile onneas ja laita s-posti asiakaspalveluun.

Sent from my GT-P5110 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tonza85 Katso viesti
    tilattu 16.12.15
    Ei voittoa. Ainakin mulla oli päivän päälle tarkkaa.

"Hintalupaus on voimassa 30 päivää alkaen siitä päivästä, kun asiakas on suorittanut tilauksen XXL:n verkkokaupassa."
    https://www.xxl.fi/Asiakaslupaukset

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mattim Katso viesti
    Jos joku osti m-kokoisen tarjousfatin ja tuli kaamee ostokrapula niin voin auttaa ja lunastaa samalla hinnalla pois

Itse painoin tilausnappia heräteostoksena, vaikka onhan fat bikea tullut monta vuotta kuolattua. 599e on jo niin sopu hinta, että ei voinut vastustaa kiusausta. Kun fillari oli saatu koriin ja maksettu, olikin ne pian loppu (M) nettisivujen mukaan. No, toivottavasti ERP pitää paikkaansa ja saan omani, ainakin rahat oli kelvannut

Mietin M ja L koon välillä (pituus 181cm). Otin M:n. Jos on pieni tai ei tunnu omalta niin voin myydä sulle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti vakaup Katso viesti
    Itse painoin tilausnappia heräteostoksena, vaikka onhan fat bikea tullut monta vuotta kuolattua. 599e on jo niin sopu hinta, että ei voinut vastustaa kiusausta. Kun fillari oli saatu koriin ja maksettu, olikin ne pian loppu (M) nettisivujen mukaan. No, toivottavasti ERP pitää paikkaansa ja saan omani, ainakin rahat oli kelvannut

Mietin M ja L koon välillä (pituus 181cm). Otin M:n. Jos on pieni tai ei tunnu omalta niin voin myydä sulle.
    Ok. Laita viestiä jos alkaa näyttää siltä että haluat luopua siitä. Itse olen n. 175 joten koon puolesta M olisi varmasti oikea.

Millaset toimitus ajat muilla on ollu noissa pyörissä?
    Nimimerkki: odottavan aika on pitkä

Mulle tuli hieman vajaassa viikossa, keskivikko aamuna tilasin, tiistaina oli paketti kotona.

Keskiöstä vielä...
    Ihan normi shimanon deoren laakerit menee heittämällä, jättää entisestä sisäputken...tais jäädä millin rako speiceriin, mutta ei vaikuta toimintaan.

Eli tällä viikolla voi vielä päästä ajelemaan

onkos joku jo saanut vahvistuksen että tilaus on lähetetty?

Noin tunti sitten tuli sähköpostiin ilmoitus että on lähetetty.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jupe Katso viesti
    Noin tunti sitten tuli sähköpostiin ilmoitus että on lähetetty.

Tilattu sunnuntaina ennen puolta päivää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •