Tuli käytyä käärmelahdessa ja jiällä, ei ensimmäistäkään immeistä metsässä mutta jälkiä reilusti. Nyt ois fortesportissa edullinen 27,5 täpäri, melkein kiinnostas mut mitäpäsitäsemmosella. Mukavampi ois toki pitkää siivua ajaa
Tuli käytyä käärmelahdessa ja jiällä, ei ensimmäistäkään immeistä metsässä mutta jälkiä reilusti. Nyt ois fortesportissa edullinen 27,5 täpäri, melkein kiinnostas mut mitäpäsitäsemmosella. Mukavampi ois toki pitkää siivua ajaa
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Minä tulin justiinsa toisesta suunnasta. Kävin Kalettoman jäällä katsomassa kun hiihtäjät menivät nätisti jonossa lampea ympäri. Sitten kävin Kyrdiksen jälkiä seuraamassa uimarannalle asti Käärmelahdessa. Hiljaista oli poluilla. Ei lenkkeilijöitä eikä muita kulkijoita. Sai lauleskella ihan rauhassa![]()
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Oli vielä tänäänkin aika tuskaista poluilla, kyllä niitä saapi aukoa nyt ihan tosissaan. Eiköhän vkonlopun jälkeen ole taas polkuja ristiin rastiin kun hurjapäät poljeksii.
Taisin seurailla Kyrdiksen jälkiä kun kävin illasta mönkimässä hangessa. Ei hirveesti pitoja löytynyt.
Eilen kävin kaatuilemassa siellä. Tänään ei jaksanut.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Juu, mie en osaa ja tuo toinen ei pysy pystyssä... Vähän väliä humahti valot kohti taivasta ja äijä köllötteli polun vieressä makoilemassa. Tänään pitänee taas uhrautua ja mennä hikoilemaan sinne hankeen.
mie kattelinkin kun kävin illalla siellä hiihtään, että pyörämiehet on ottanet enempi lepoa lenkillä kun oli "köllöttelyjälkiä"
Nyt tohkee pakkanen -24C. sisäpyöräily keli sopiva +10C.![]()
Köyttä työntäen..
Jahas, jospa sitä lähtöä pienen rauhallisen lenkin. Josko sitä tänään pysyisi pystyssä paremmin...
Sent from my XT1039 using Tapatalk
No se oli sitten lyhkänen lenkki se. Vapaaratas päätti alkaa pyörimään tyhjää satunnaisesti aina välillä kesken polokusemisen ja vielä ihan ennalta ilmoittamatta. Nilkuttaen takas kotio piti sitten tulla. Pitää nyt sitten sulatella hetko ja purkasta se... Samalla voikin sitten asennella uuden stemmin ja polokusimettimet.
Kuulostaa päivityksiltä pyöriin. Mulla vielä pitänyt 0e budjetti pyöräosille tälle vuotta. Kovin sälli tuhlaa vähiten rahaa , tai sit nuo saamarin lastentarvikkeet syö harrastuksesta rahat.
Joko siellä on polut ajettu tasaiseksi että pääsisin miekkn etenemään mettässä
Se meinaa uudistaa pyörän sadetinlaitteistoa???
oli siellä jonkun muunkin jälkiä, ketään ei nähty. Melko yhteislenkki taas![]()
Meikä veti kyllä päivän lyhimmän lenkin. Sain takkahuoneen sohvalla pyöräilyhousut jalkaan ja ajattelin, jotta mitä v... minä tuonne kylmään väsyneenä lähden. Tulen vai kipeäksi sillä reutoessa.
Muklukista Vapari paskana, menee uusiin. Ois pitäny huoltaa ajoissa. No aina ei voi voittaa.
P.s Devonilla oli keskiviikkona suorimmat jäljet. Tirsintarsin, Kyrdis ja minä ei läpäisty inssiä.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Mulla ois siihen vapari tai vaikka koko napanen. Mie kuitenkaan mitään toisia kirkkoja jaksa ostaa. Ostan täysjöykän sinkulan mehtöön ja polen sillä auringonlaskuun
Minäpä kerkesin tilata jo siihen vaparin.
Tänään oli tarkoitus lähteä polkuja availemaan, mutta kun katsoi lämpömittari niin rupesin puuhastelemaan muuta.
Katotaan huomenna uudestaan kunhan ruisleivät on paistettu.
Huomenna sitten pitää vielä purkasta vapaaratasta.
Joo, tänään jo vähän lämmitinTirsintarsilla kaikki nätisti samaan värisävyyn...
Kolmekymppinen tuli ajeltua, ja paluumatkalla näkyi mukluttimen & ramppaksen jäljet mutta missä lie ohjastajat. Siinä kohin missä kesämmällä kiekko hajosi tuli lipat vedettyä kiven päälle ja eikun puhelin käteen ja .. Akku hyyty pakkasessa, ei se auttanut kun sitkuttaa kipeällä koivella kelviä ja metsää pitkin kotio nuolemaan haavoja.
PS sääennusteet sucks.
Kävin Hamulassa kääntymässä. Kyrdiksen jäljet näkyi ja Hamulassa enempikin oli jälkiä. Laskin renkaista paineita ja rupesi jo hieman pitoja löytymään. Saa näköjään talveksi laskea aika minimiin.
Raportteja polkujen avauksista tänne sitten, en mie ainakaan töiden ohella arkena jaksa umpiseen aukomaan lähteä![]()
Eijjoo jaksana...
Tänään kotia tullessa ainakin Toivalasta keskustaan tuli läskin jäljet... Samoin Jälän tieltä tuli läskin ja ehkäpä puoliläskin jäljet, jotka nekin tulivat vähintään keskustan tuntumaan. Jälän läskin jäljet lienevät Kyrdiksen.
Ei muuta raportoitavaa
Minä oon vuorotta töissä ei kerkee.
Suattaa olla minun jäljet ne toiset mitkä tulee Kyrdiksen perässä Jälän tiellä...![]()
Minun jäljet tuli toivalasta. Minäkin kaksia jälkiä jälältä päin seurailin melkeinpä kotiovelle asti. :P
No pitihän se käydä, kun aurinko paisto noin komeasti ja neulaspolku oli nopeassa kunnossa. Kastuhan siellä ainakin paita, tai oikeastaan kaikki vaatteet!
KumpunenGatanilta jälki lähtee.....
Ei se mee kun vähän yli hamulaan. Jos ois ajana Käärmekseen asti, ois pitäny olla aikaa 6h ja kunnon eväät. Tai sellaset paksut reidet ku sulla!
Mun reidet on vieläkin ihan loppu kun alkuviikon ajoin Kyrdiksen mukana![]()
Kirjanmerkit