Huomenna ässkorpi kuusikselta 09:56 alkaen? Semmonen sopiva pehmolenkki? Anyone?
(pehmolenkki = 3-5h, alla pehmoista puuterilunta)
Älämölöä puoleenyöhön mennessä.
PaH muokkasi tätä : 08.01.2016 at 20.12 Syy: tarkenne
Höttöinen puuteri ois ollu mahtava, muttapa onniin työpäivä.
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Huomenna joutuu askartelemaan.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Ajo toteutuu kyllä, hikisenä pakkasessa tulen loimussa yleensä palaa perse ja nenä jäätyy. Tai toistepäin. Mutta jos jossain joku pikkunen syömistauko kuitenkin.
OK, ei notsikärvistelyä,passar bra.Monta tuntia tai kilsaa ajetaan about?
Vaihdoin just takarenkaan kun edellinen alkoi pakkaskeleillä tyhjentymään itekseen,Eipä löytynyt vuotoa mistään sisälämpötiloissa.
Pitäiskö speksata kiekkokokoa orkkis navoille?Tää keksintö tuntu aika hauskalle.
![]()
No eksä nyt sitä 27+\29+:aa kokeillu?
Mä meinasin lähtee tällä...
Nostalgia vehe?
ja ottaa reilusti vaatteita. Zipo pääset kyydillä jos tarviit.
Houkuttelin ja varasin siirtymän Stonesilta jo keskiviikkona.
Onko toi sähikäinen sun vai Janin?
Mä kuulin että koeajolle oli menty heti ysiltä ja venailin paikallisessa.Ajankuluksi veivasin 27+:t alle,en ajanut kuin parkkiksella geo maistiaset.
Kyl noillla 3x27,5.lla voisi yrittää jotain uutta ajotyyliä opetella.Stässiin tuli sellanen deep in the bike fiilis tai confidence builder juttu.Kammet saa varmaan kipeetä aluksi kun bb on 30.5mm pikkukiekoilla.
Kilsoista osaa snaoa mtn, mut valoisaan aikaan tullaan pois.
Voimma tehdä oikean gourmet-retken kun tarkenee istuksia. Pakkasta kuitenkin sen verran että ainakin mun on mukavampi pysyä liikkeessä. Muutama seisoskelupatukanpureskelupaperossipaussi.
JaSa tänään kävi skouttaamassa hoodeja ja hyvältä näyttää *isompi peukalo*
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
^^ testissä vaan.
Sattuiko muuten olemaan teidän porukka, kahden paksukaisen perässä ajelin hetken sipoonkorvessa tässä kohdassa noin puolen päivän aikaan, sitten lähdin seuraamaan oletettavia jälkiänne mosabackantieltä vähän vasemmalta kuusikselle päin?
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...399487&lang=fi
Kunnioitan Karia, mutta tällä kertaa pakkaslukemat ovat liian kovia ja
jätän Karin-päivän ajelut väliin.
Jalkine osasto on heikoin lenkki, jonka takia tämä päätös.
Harmi sikäki, että täällä olisi ollut ilmeisen hyvää ajoseuraa, joihin olisi ollut
mukana tutustua. No toisella kertaa sitten.
Pitäkää itsenne lämpimänä!
- XC-tyylinen kuntoilija -
Kiitos kmw ja muut osalliset! Ihanaa oli <3
Mukavaa oli vaikka aika jäistä. Sai vihdoin monelle nickille ulkonäön. Sauna päällä ja kylmä kalja kädessä. Se on palkinto jäisen reissun jälkeenBässillä näytti olevan hauskaa sähkön kanssa. Pahiksen pyörän keula ei ollukaan niin ruman näkönen, nyt kun livenä näki
Kiitokset vetäjille.
@Petjala: LAAKERIT![]()
Olihan hyisen hubaa, vasta lenkuran lopussa alkoi tunto häviämään varpaista ja peukaloista. Kiitokset ajoseurueelle. Sähkötäpärin liikehdintä oli varsin vinkeää. Lähti kuin hauki rannasta.
Anatole France
Juh kiitoksia kiitos, Piukasta pakkaslenkistä.
näpit jäässä paitti 5min ennen taukoa eli n10min. Ei kannata syväjäädyttää käsiä tai saa yhtä kehnot hermoradat kuin mulla.
Akut lataukseen ja koivet rahille, hauska peli se on mut mut mut.
Sielläpäs sangen kaunis ilma oli. Isonappulaisista kumeista läks älyttömän kauniit jäähilelumisuihkut. Esimerkiksi Kapun perässä ajaessa sai katsella auringonsäteiden luomaa välkettä siinä hilesumussa <3
Jeps, kiitos KMW:lle hauskasta lenkurasta. Paras Karinpäivänlenkki tänävuonna.
Tsori mä ehtinyt tunnistaa 100%:sti jokaista.
IceCream=MattiA?
Kuitu BG=Pastu?
Musta Mukluk,valkoisilla kehillä=????
Loput 10 ovat tuttuja kuskeja viime vuotisilta rehab campeilta.Joojoo ja meikän fillari toimi OK koska rullailtiin hitaasti.
Oikein män Z:n arvailut. Musta Muklukkimies o MaastoÄndi. Eipä juuri täällä pyöriskele, enempi Klaken metiköissä.
Anatole France
Kiitti kmw:lle Karin-päivän ajeluista ja kaikille seurasta. Olihan upee auringonpaiste, kerrassaan mukavaa oli rullailla hyvässä porukassa.
Hyvät oli kiemurat Rajamäelle, mutta kyllä meikäläinen oli taas osastoa laahausankkuri. Olikos muut herrat huomanneet ottaa pakkasen vaikutuksen huomioon. Mä säädin hienosti gummeihin lähtiessä kellarissa 20 lämmössä eteen 0,4 bar ja taakse 0,45 bar.
Saatoi olla mulla hiukan alipaineet tuossa 15 asteen pakkasessa, jos tuo lämmön vaikutus on 10 astetta/0,1 bar. No hyvää harjoitetta reisille, mutta kun pääkopassa tuskailin, että ei mun näin huonossa kunnossa pitänyt olla kaikesta huolimatta.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Sitä pakkasta oli muuten -20, ja tollasilla paineilla fillari ei rullaa edes asfaltilla alamäessä.
Vähäks mietin, minne tää viesti kuuluu, mut muistin, että tännehän nää Munkkikoskijutskat kuuluu. Elikkäs tänks KMW ja Kurapyörä Polereissusta ja ukrainassa vierailu oli aivan huippua. Vahinko, että oli huono munkki, ettei päästy nauttimaan niistä munkkikaffeista. Uusiks otetaan.
Päivät ilman vahinkoa
Waltaisaa tämä aktiviteetti täällä.
Vkl tulossa, pakkanen laskussa - kukaan kinostunu nuukselasta la ja/tai su?
Höttö haittaa flouta, joten tiedossa tönäämistä / kantamista.
Startti/startit nuin 10:00 maissa ja ennen pimeetä pois.
Jos joku, niin lähtöpisteen koordinaatit saa ilmoittautumalla kerhoon.
Arvon päivän vielä. Jompana kumpana haluan taluttaa daamia jossain rytölepikossa. Tooisen päivön voin tunkkaa pyörää.
Jaujau, pääsee viimein testaamaan kierrätysgummit, pakkasrajana yx-numeroiset luvut. Ei nuo taida olla tarpeeksi leveät Nouxnoux-maahan mutta muuten on positiiviset odotukset.
Kiirettä ja aktiviteettia piisaa muuten kyllä vähintäänkin riittävästi![]()
Munkkikselta 1030 lauantaina olis muutamia tyyppejä lähössä vähän ajeleen.
Kirjanmerkit