GarminElectrobikeGiant
Sivu 45 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45 46 47 55 95 145 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.321 - 1.350 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Lemmyn hymy tuossa valion mainoksessa räjäytti pankin.

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti SvaR Katso viesti
    Lemmyn hymy tuossa valion mainoksessa räjäytti pankin.
    Näin pääs käymään.

Se ääni (korinaa, kohinaa, muutama paukahdus ja sitten lorinaa), kun jäätynyt vesiputki aukeaa.

Pakkasen laihtuminen 😊✌

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

^^Kuin myös: vesiputki ei ollutkaan pahasti jäässä. Aamulla hanan avaamisen tuloksena vain hiljaisuus. Toisen hanan avattuani hetken odotettelun jälkeen hiljaisuus päättyi ihanaan veden kohinaan. Varmuudeksi piti kuitenkin jättää pesuhuoneeseen vesi hiljalleen valumaan päivän ajaksi.

Naapuri on vakuuttunut, että mulla on taikavoimia. Hän kysyi joku päivä miten ihmeessä pääsen takaovesta ulos. Siinä on lukitusjärjestelmä, joka aukaisee (tai pitäsi aukaista), kun näyttää avaimena toimivaa läpyskää). Hän on jumittanut ovella joka päivä. Näytin sitten, että tälleen vaan näytät tätä siihen. Hän koitti perään mutisten, että ei se mulla toimi huomatakseen, että ovi aukesi heti. Koitti vielä toisen kerran ja heti aukesi ja hän oli vähän ihmeissään, että mites se nyt aukeaa, mutta hyvä jos aukeaa.
    Näimme myöhemmin taas ja hän sanoi, että kun oli yksin myöhemmin koittanut ovi ei auennutkaan. Sanoin, että no koita nyt. Hän koitti ja ovi aukesi normaalisti aiempaa paljon suuremman päivittelyn saattelemana. ja myöhemmin taas sama juttu, yksin se ei toiminut. Mitä sä oot tehny tolle? En minä ole tehnyt sille mitään, ehkä näytät vaan hätäsemmin yksin sitä läpyskää. Ei, sul on jotain taikavoimia
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Joillain ihmisillä on magic touch, minulla on ainakin töissä todistetusti "magic presence" kun yleensä kaikki sekoilevat härvelit rupeaa toimimaan kun vaan talsii paikalle. Kai tuo oven avautuminen menee jotenkin samaan kategoriaan.
    Foorumitotuuksia vastaan jo vuodesta 2011

^
    Toi on kyllä totta. Mulla oli yhdellä huoltiksella myös satumainen tuuri arpojen kanssa, kun jokaikinen kerta voitin jotakin, se soti sattumankin sääntöjä vastaan, kun kesti niin kauan. Harmi, että se huoltis on niin kaukana, ettei viitsi vierailla täältäkäsin.
    Se oli kyllä huvittava, kun hän on yrittänyt sitä vaikka miten pitkään joskus yksikseen kuulemma ja sitten minun vieressä seistessä ovi aukesi ensimmäisellä.
    -team Söpöshox

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Muuttui käsitys totaalisesti forssalaisista () ja hyvän mielen sain eilen forssalaisen autoliikkeen/korjaamon palvelusta. Aivan parasta A-ryhmää!
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Kuinka hienosti jäinen puu halkeaa!

Mukava pyörälenkki, koira ja Madagascar 3.
    -team Söpöshox

tempokisu Guest

Hymy lahja luonnolta

Ensinnä ^^ olen ostanut ensimmäisen pikkumazdani juuri Forssasta.

Jäin päivällä katsomaan norjalaista luonto-ohjelmaa ilveksistä. Siinä tämä juontaja-kuvaaja myös painotti miten tavattoman vaikeeta ja harvinaista on nähdä elävä ilves ihan luonnossa. Ja minä olen nähnyt kaksi kertaa lenkillä ilveksen.
    Edelleen tuntui niin kauniilta: "aina kun näkee luonnossa liikkuessaan eläimen, pitää olla kiitollinen sillä on saanut ihanan lahjan" Oli niin kauniisti sanottu, ja on niin totta.
    Eläimen näkeminen lenkillä piristää aina ( siis elävän...) ja ylipäänsä luonnossa oleilu laittaa nöyräksi ja kiitolliseksi. Mieli piristyy aina. Ainakin hetkeksi, mutta ne ovat tärkeitä hetkiä.

Kieltämättä tekisi joskus mieli tehhä radioille näin:

http://brakedrum.kuvat.fi/kuvat/Z+-+...aa!/Tuisku.MOV

Tieto tulevasta lumisateesta. (y)

IHANAA LUNTA!!!
    Still rides with 26er

Nenä rupes työmatkatemmossa vuotaan verta runsaasti. Enkä huomannut sitä heti. Kova tempo päällä ja naama veressä.

perjantai... ja tää wanha, joka oli taas linkattu jossain.

Schwalben RalliRanen mahtava etenemiskyky ja pito sekalaisessa lumessa 1.5bar paineilla
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stumpe Katso viesti
    Nenä rupes työmatkatemmossa vuotaan verta runsaasti. Enkä huomannut sitä heti. Kova tempo päällä ja naama veressä.
    Mulla kävi sama viime viikolla kun pakkasta oli -25...nenän limakalvo varmaan ottaa itseensä.
    Die Kanonen von Kauppi
    |ex 10k-kerho|
    "ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi

Parin tunnin luistelu/höntsälätkähässäkkä. Ekaa kertaa tänä talvena jäällä.

A design for life

Pitkästä aikaa näin paria kaveria. Istuttiin iltaa, käytiin syömässä ja juomassa. Hyvä fiilis

tempokisu Guest

Punapää samaa mieltä

^^ tämä nyt ei ole hyvä asia lain, mutta itellä nenän limakalvot ihan ruvella. Ulkona hyvä, mutta sisällä - kamalaa!

Sitten asiaan. Joo, näköjään "meitä" on muitakin. Hyvää on toki suora puhe.

Palanderin mielestä MM-pronssia keihäässä heittäneen Tero Pitkämäen valinta Vuoden urheilijaksi oli väärä. Hän oli oman kertomansa mukaan ainoa, joka ei noussut viikko sitten järjestetyssä gaalassa taputtamaan voittajalle.
    - Buuasin jopa, Palander kertoo YleX:lle.

Urallaan MM-kultaa vuonna 1999 pujotelleen Palanderin mielestä Pitkämäen olisi pitänyt olla ottamatta palkintoa vastaan.

- Kyllä jätkällä olisi pitänyt olla niin paljon munaa, että lyö sen palkinnon siihen pöytään ja sanoo, että kiitos kunnianosoituksesta, mutta mä en ota tätä vastaan. Tää on ollut niin p*ska vuosi, että jätetään tää palkinto jakamatta tänä vuonna, Palander heittää.
    Palanderin mukaan oikeampi voittaja olisi ollut lumilautailun MM-kultaa sekä -hopeaa viime vuonna napannut Roope Tonteri - siitäkin huolimatta, että Palander "ei voi sietää lumilautailijoita".

^siellä taas jokapaikan lausuntoautomaatti Palander aukoo päätään. Kallella jäänyt teini-ikä päälle, vittupaskamunaaperkele.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest

Nauraa hyvääkin on

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nappulakenka Katso viesti
    IHANAA LUNTA!!!
    Kyllä!

Hienoisista V**sta huolimatta hyviäkin juttuja on.

Kyllä mä olen näistä lumi-pakkaspäivistä tykänny kuvauksen(harjoittelun) kannalta. Ja koska Luonto yllättää aina, niin on yllättänyt nytkin.
    Ne kuvat kun aattelin "ei tästä mitään tuu.." no olisi kansinu jatkaa samassa paikassa, ihan hyviä!
    Ja "minänukkepyöräilykuvat" - niistä tuli tosi hauskoja tosin valmista kuvaa varten tarvii hieman "paikata" ja rajata.

Voisiko viikonloppuna jo päästä Lenkille??

Huh, ulko-ovessani ei törrötä tikkuja!

Ennenkin tätä Pirkanmaan ja Keski-Suomen tikkugatea olen stereotypisoinut Latvian ja Liettuan kilpiset Transitit Suomessa rikollisperäisiksi toimintavälineiksi. [kuvittele tähän kuva R.de Niron roolihahmosta Meet the Fockers]
    | PKK |
    Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)

Sain tilattua Kartellilta uuden katkaisijan kärähtäneen tilalle. Eipähän tarvitse turmella nättiä lamppua millään patenttiratkaisuilla.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Vartin sweetspot-vedoissa 10W korkeampi keskiteho suunnilleen samalla keskisykkeellä verrattuna tasan vuoden takaiseen tilanteeseen.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Hetken aikaa hymyillytti Donaldin Trumppaus

Vapaapäivä. Kohta eväät reppuun ja fillarin kanssa maastoon. Saa nähdä hymyilyttääkö sen jälkeen

tempokisu Guest

Hymy ei näytäkään niin pahalta kun kuvittelin..

^ Lenkin jälkeen hymyilyttää AINA.

Hyvälle tuulelle saa aina mtv3 "Vuosia Nuoremmaksi" -ohjelma. Tuntee itsensä tosi nuorennäköiseksi ( jos toi kerta on 44-vuotias!! tai 52-vuotias!)
    Toimenpide jonka hintaa olen etsiskellyt, ei muuten olekaan niin kallis kun kuvittelin, vaan puolet tai vähempikin! Ehkä ensi vuonna?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •