Joo, tuo oli hyvä vinkki, tänks!
Joo, tuo oli hyvä vinkki, tänks!
Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.
Minä ostin prismasta sekä pullotelineen sekä retki merkkisen termarin. Kaupassa sovittaessa pulloon tuli mustasta metallisesta telineestä jälkiä, niin pakkohan se oli ostaa. Ihan hyvin kuitenkin toiminut, sopivan jämäkkä muttei liian tiukka. Ei ole enää jälkiäkään jäänyt pulloon, varmaan kaupassa irroitin väärässä kulmassa.
Paljonko tilavuutta? Ja kiitos lukuisista vinkeistä!![]()
Olipa mageet fiilikset ajella Saimaan jäällä, pimeys vaan meinasi yllättää eikä valojakaan ollu mukana, kun ihan yllättäen päätin ulkona ollessa lähteä.
Ja tämän päivän ajokenkä valinta ja hyvin tarkeni
![]()
On tyylikkäät. Enää ei puutu kuin pussihousut. Tai mistäs minä sen tiiän.
Kyllä hörysi Kymijoen vesi... -23 astetta ja polulla vettä![]()
A design for life
Kolmisen tuntia tuli päivällä ajeltua. Parin tunnin kohdalla alkoi varvasosasto kylmetä (Freerider + tuplasukat + Goren thermosuojat jalassa). No, nyt on sen verran pakkanen jo laskenut että huomenna tuskin on enää ongelmaa. =)
![]()
macci muokkasi tätä : 08.01.2016 at 23.23
Olikohan sitten sun jälkeä mitä kävin jatkamassa ylästö/silvola akselilla töiden jälkeen joskus kolmen aikaan ? Melkein kaksi tuntia kesti ajella tammistosta viikinmäkeen kotiinOnneksi on koira mikä pitää tulla ulkoiluttamaan, muuten olisin varmaan ajanut jalat kuolioon, kun oli niin hauskaa.
Olipahan raikas keli ajella.
![]()
Pitihän se Merenneidossa käydä paussilla
![]()
Farley sai pientä päivitystä.Kammet vaihtui Nexteihin ja voimansiirto XTR:ään. Hyvin toimii XTR:n vaihtaja Sramin pakan kanssa. Tuommonen -19C keli on ihan mukava vs alkuviikon pakkasiin.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Järvellä puuterissa, sika hauskaa ja aurinkoa!
^^^Komia on, omaan Farleyhin kanssa miettinyt noita rf next kampia. Kertoisitko kampien mallin 190 vai 197 perälle?
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Komia keli oli Keuruulla.![]()
Savierk, onko srammi takana 40 vai 42 rieskaltaan... Kun ainaki mun xtr takavaihtaja koittaa väittää et 40 on suurin sille... Mutta hyvä tietää että toimiikun toisissa kiekoissa on juurikin sram 11.
Keinukallio Kerava tänään.
Kirjanmerkit