Fasterkatteja mulla on toiset menossa nyt. Sen orkkismallin vetoketju oli istutettu siten et se ei kestäny kiinni kun jalka taipu eteen,
sain ekana uuden järeemmän vetskarin "takuuseen" ja koska sille kävi samoin, uuden mallin parin sit kun ne tuli saataville. Toi on kestäny.
Lesti sopii mulle, hyvinnii paljon samanlainen lesti kun mx140/145.ssa. Fasterkat ehken jalkarinnan päältä hiukan matalampi.
Käy talvikengästä mulla yhdellä paksulla sukalla, kylmimmät ajot noilla >30cdeg/>4h. Vedenpitävin kenkä mitä oon käyttäny,
fasterkat + siilskinssin sukka + PI:n amfib tight-pöksy- yhdistelmällä oon käyny useemman kerran polveen / puolireiteen vedessä jään
pettäessä ja varasukkia ei tarvinnu käyttää kertaakaan. Pohja noissa on korkea, penkkiä pitää nostaa sentti kun flätit vaihtaa lukkoihin.
MXt on vesikelin kenkiä, Fasterkatilla pärjää talvellakin. Mullon ollu pari vuotta pari laken 303:sia, kerran tainnu käyttää kun fasterkateilla
on pärjänny sikäli kun lukoilla on ajanu. Vuosi vuodelta enempi talviajoista(kin) on menny fläteillä.
Kirjanmerkit