FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 208 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 108 158 198 206 207 208 209 210 218 258 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.211 - 6.240 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Lumikenkälenkit mulla alkaa usein ko. P-paikalta. Olen ollut monesti puheissa hoodeja auraavan traktorikuskin (asuu alueella) kaa eikä hää ole koskaan kieltänyt pysäköintiä.

Onko joku ajanut Ruuhijärven pohjoisrantaa viime aikoina? Mun edellisestä kerrasta on jo muutama vuosi ja silloin matkalla oli 1 hankalan märkä paikka jossa mädät pitkokset. Mikähän lie tilanne nyt? Se eteläpuoli on muistoni mukan inasen teknisempi.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Taappaninajoissa lysti keli. Tnx kapu.
    Ennätyshidasta pungerrusta sinne ja takasin. Muumi-limppari jäi tänään juomatta. Keli kylmeni session aikana niin et osa poluista jopa kantoi,
    fläteistä sai vuolla jäitä irti ja pyörän esiinsaaminen sen jääkaakan sisältä takapihalla vaati lämmintä vettä.

Ryytynyt ilme on feikki. Ettäs tiedätte.

@kmw - r-järven pohjoispuolen polku on aikas p*ska, siinä on kolme suopätkää joissa pitkokset imperfektejä. Etelärannassa ei oo ajettavaa polkua,
    reitti / reitit kiertää kauempaa kallioiden päällä

Kiitokset vaa PaH. On noi yksvaihteiset kyl hurjii menee, ei tahdo peräs pysyy

^Perässä pysyy aina, välimatka vaihtelee
    Mää kävin ihastelemassa kuun nousua Puksutellen ja samalla tuli nuuhisteltua mukavasti jäätyneet polut huomisaamuna reilusti ennen auringonnousua suoritettavaa rekkufillarointia varten.
    Keskipäivästä alkaa hakuhaukkutouhu ja siihen menee sit loppupäivä.

Muok: aika hyvä pikkupakkasaamulenkki - takana kuu ja edessä hiljalleen kirkastuva taivas jäisten polkujen yllä. Paluumatkalla sit toisin päin.
    Taivas oli upea vaikka ne planeetat ei ollutkaan enää konvehdissa.
    Shimaani muokkasi tätä : 27.12.2015 at 10.18

Taas yks aamunkoitto njuukselassa.

Uusien polkusten hakua vaihtelevalla menestyksellä vajaa 5h. Hirmuisa lumimäärä teki ajon paikoin mielenkiintoiseks,
    valumajäätkin oli pinnoitettu piiloon. Paras sivusladdi ~5m off-camber-kalliolla, onneks tuli katajapuska vastaan - pelasti uintireissulta.
    Popot oli unpijäässä, samoin rotsi kun autolle palasin.

Hyvät oli setit Räyskälässä, kmw:lle, MattiG:lle ja Iglulle kiitos aamun ajoseurasta. Iglulle iso kiitos kahvipuruista ja leivonnaisista, meidän Capotykkäs kovasti.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

^^se hirmuisa lumimäärä helpotti kaffetauon jälkeen paluumatkaa Solvallasta. Vaik reitti eiliset oli melkeen ristallikirkkaan mieles, ni nyt ei tarttenu muut ku seurat läskijälkee. Ihan näytti niiku olis Budi kiemurrellu eessä ja joku pikkunappulaisempi niin ku vaik Knardi takan.

^ kävittekö sen suonpinnan kantavuuskokeilunkin ajamassa?
    Jälkitunnistus 50% - budi oli edelleen eessä mut taakke vaihdoin fatbnimblen knardin tilalle, kepeemmin toi kulki.

^juu ihan joka metri ajettiin 😈.

Mut oli aika hapokas lenkki. Olis ollu viisaampaa lähtee Velskolast, ni olis ehtiny kiiruhtas hitaammi. Tai sit jättää Haltia väliin ja kiertää vaa joku järvi.

Joukukuussa peräti kaksi ajettua lenkkiä, kun molempien lenkkien jälkeen alkoi kunto olla sellainen, ettei ajamista voinut oikein hetkeen harkita. Nyt on olo muutaman päivän ollut normaali, joten jospa illalla ajaisi vuoden viimeisen lenkin lähimetsässä turvassa maailman pahuudelta ja sissimarkkinamiesten iskuilta.

Hyvät vuoden vaihteet kaikille Sedille, ihonväristä, poliittisesta ja seksuaalisesta suuntautumisesta, sosioekonoomisesta statuksesta ja kaupallisista riippuvaisuussuhteista huolimatta.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Kiitos samoin

Niitä nitkumattomia keskiöitä edelleen... hyvää vuotta 2016
    Kromatulla Petterillä eteenpäin.

Parempaa uutta vuotta sedille.

Mää aattelin notta kerran ajettu perinteinen Karin päivän -lenkki pitää toistaa. Sedät olivat 1. kerran joukolla Rajamäellä 11.1, vuotta en muista. Silloin näin elävän Mutiksen ekan kerran ja samoin eka lenkki con Pötkö. Hää jarruttomalla.Suurpinkuttimella aiheutti hämmästystä.

Karin päivä on 2016 maanantai niin ajakaamme su 10.1. Lähtö 10.30 Rajamäen hautausmaalta. Jos tulee lunta enempi niin täytyy miettiä uudestaan kun noilla hoodeilla kulkijoita on niin vähän että kunnon talvipolkuja ei synny.
    Anatole France

Jos epätasajako-porukkaan kuulumaton haluais kunnioittaa Karia, niin saako tulla mukaan?
    Setä-vaatimus täyttynee kyllä.

(Pakkas- ja lumitilanne varauksella olisin kuitenkin tulossa.)
    - XC-tyylinen kuntoilija -

mutanaama Guest
    No hiitu. Tuonne on päästävä

^^ mukaan vaan. Osaakos Kuris ajaa Alkon mökiltä Herusten montulle? Oon mää sen ajanut, mutta 2 vikaa kertaa olen eksyttäny itteni.
    Anatole France

Tää lähtee Karinpäivänä mukaan.
    Ihan infona, nicci Shimaani kuolee vuodenvaihteeseen. Aika aikaa kutakin, mitta on täys ja nyt mulle riitti mm se *piip* joutavan turha sissimurkinanillitys.
    En myöskään enää kerro hyväksi havaituista komponenttiyhdistelmistä julkisesti.

Vi sees, Vaia con Dios.
    Jos polulla on kaksi valkoista bokseria niin varokaa sitä narun päässä tai muuten lähellä olevaa omistajaa :-)

Lemmmy kuali, Shimu poistuu ja Jurpo jatkaa observoiden.
    Anteeksi kaikille jo etukäteen.Roger änd aut.
    Gone.
    *puff*

mutanaama Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ^^ mukaan vaan. Osaakos Kuris ajaa Alkon mökiltä Herusten montulle? Oon mää sen ajanut, mutta 2 vikaa kertaa olen eksyttäny itteni.
    En mutta ruinataan Jasa oppaaksi

Shimaamille hyvää palstatonta elämää, olen itsekin harkinnut samaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    En mutta ruinataan Jasa oppaaksi
    Eihän tästä ole ku muutama tovi - 29.03.2014 - kun ajettiin KMW:n kanssa tuolta Alkon majan kautta. Oon pitänyt tota reittiä seinätauluna siitä asti.

Ruinaus huomioitu. Otan taulun mukaan, niin luulis onnavaan

PS. Vai oliks tähtäin tonne kuopan länsinurkaan
    Päivät ilman vahinkoa

^ juuh, se ura / ne urat tulee montun länsipuolelle. Siä on vaan liikaa vaihtoehtoisia reittejä. Ja mun suunnistustaidoilla 180deg virhe tapahtuu helposti.
    Anatole France

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kmw Katso viesti
    ... perinteinen Karin päivän -lenkki su 10.1. Lähtö 10.30 Rajamäen hautausmaalta.
    Tätä mä jo vähä oon ventannukki. Tarvittas pikkasen tavallist ärhäkämpi Lentsu estään mun osallistumist. Ja sitä ei oo tilattun

Saako osallistua, jos tuntee jonkun Karin, vai pitääkö olla Kari?
    Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.

^^ mukaan vaan. Osaakos Kuris ajaa Alkon mökiltä Herusten montulle?*
    En ole Alkon mökin nurkilla ajanut sen jälkeen, kun viime syksynä ne merkit oli puista poistettu. Muuten tuolla kyllä paljonkin on tullut pyörittyä, mutta ei ihan siinä mökin nurkilla.
    - XC-tyylinen kuntoilija -

Kukaan kai tätä palstaa enää lue/käytä, kun nuo feispuukit jne, mut kyselen kumminkin et onko jokune kiinnostunu zemmozesta 4-5h sessiosta
    huomenna klo 09:57 alkaen jommassakummassa k-puistossa? Nuukselassa enempi lunta kun ässkorvessa, joten se enempi arvoitus se.
    Starttipaikan korbaalit saa kun älisee täällä ennen aamukasia.

Kai ne kaikki lukee mutta kukaan ei kirjoita. Ja en oo naamakirjassa.

Tulee tapettiliisteriä keuhkoista vielä sen verran että jää välistä tämä niinkuin kaikki muukin liikkuminen since 12/2015.

Ei vaan kestä mun paikat tämmösiä pakkasia. Kaksilla pilkkihaalareilla voisi onnistua, mut jätän kokeilemati. Saapi nähä kuin käy mun Karinpäiväajeluitten, prkl.

*takan vieressä värjöttelymiö*
    Anatole France

Kyl kai niit lukijoit kuiteski o. Enkä mäkää oo missää veispuukis, instarammis, näpsätis tms humpuuki hömpötykses. Muk ku mul o pihas viä jokune runko, joka pitäs pätkii ja halkoo, ni ei kyl oo säännssii ajoil. Mut jos haluu vaihteeks reenii yläropal, ni ottaa kirveens mukaa ja ilmestyy tän. Mitä isompi kirves sitä tervetulleempi sälli. Tai kai tua tallis vois ol joku pikkunaputin lainakski. Taivas o sev verta kirkas, ett halko halkee huamen kilahtae

Mullon omat pöllit pilkottavana, kiitos vaan kutsusta Huomenna tulee tulosta.
    Anatole France

Mä käyn huomenna ittekseni ajamassa pari tuntia, lastenkutsut kl. 14 joten eeppinen lenkki on nou gou.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •