Ajelin tuossa lomalla appiukon läskillä kolmella lenkillä yhteensä semmoiset 130km, ja täytyy sanoa että hienoa oli. Oliko riittävästi hehkutettu vai pitääkö keksiä lisää?![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Etelänloman fiilistelyä:
Oli sellaista lenkkiseuraa, että ei kerennyt pahemmin muuta kuin ajamaan...
Maa valkosena Kabulin laitamailla susien valtakunnassa tänään.
Eilen näki lumet vasta peilistä.
5 + 5 h ajoa viikonloppuna ja pikkasen evästä
![]()
Tänä aamuna -15, pikkasen tullu lunta maahan Keskiseen Suomeenkin.
Pelkkä aamuinen työmatka(ei pidennetty tällä kertaa) aiheutti jo fiilistelyketjun arvoisia tunteita.
Edit: Ja Jokilan ei kaiketi tartte niitä susia pelätä. Ton näköisenä kun rymistelee metässä, pelko lienee tuttu tunne susille.![]()
Ylläksellä oli uudenvuodenpäivänä aika hyvät fiilikset, kun sai natiivien opastuksella ajella hyviä polkuja
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Kylläpä oli rauhallista ja kaunista tuolla Valkmusan suunnalla. Ja pirusti uutta ajettavaa![]()
A design for life
Olikohan Juhan jälkiä Kuhiksella, aavistus lunta oli jo jäljen päällä kahvilan pihalla? Keli oli kohdillaan kun paluumatkalla kävin kiertämässä järven.
Uusien polkujen etsintä toi eteen myös pari laavua, kodan ja hienon saunan! Että pitääkin unohtaa tankobuugie-hanskat kotiin... meinas näpit jäätyä.
Mukavasti oli kyllä erilaista reittiä tarjolla. Tuo ylempi kuva on ilmeisesti latupohjalta. Tuli pari kaupungin miestä mönkkärillä vastaan ja eivät oikein tykänneet kun siellä ajetaan tähän aikaan.
A design for life
Lunta kaipaisi vielä mutta oli sentään pitkästä aikaa kovat pohjat joilla kaahotella.
![]()
Eiliseltä...
Makkaroista tuli vahingossa mustia, kahvi oli mustaa ihan tarkoituksella. P-paikalle palatessa auto oli valkoinen.
Pyhäjärven iltasauhut.
Sent from my iPad using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
aivan loistavia kuvia ! Mahtava vuoden alku näille fiilistelyille ! Iso Peukku !
^ Ooooooooh
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Pakko vähän fiilistellä, tänään tuli lasku Saksasta ja Canyon dude 9 SL lähtee matkaan kun Gynherin tili kilahtaa.... Nyt jännittä niiku ekaa kertaa sais...
-en ole hullu, olen erikoinen-
Foorumilla alettiin haukkua köyhäksi, kun Whitellä ajelee niin piti tehdä asialle jotain, vaikka tokko tuo sosioekonominen status tälläkään mihinkään nousee...
![]()
Kaikkea se sosioekonomisen statuksen nostaminen teettääMerkille peukkua, onko runko BB?
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Jopo81
Saakos oikein tiedustella miksei siellä olisi saanut ajella?
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Sanovatten että tulee niin syvä ura siihen latupohjalle ja ei sitte vissiinkään saa sitä uraa latukoneella tms kunnolla täyteen. Ainakin niille osin missä se kulkee suolla.
Ja olihan siinä melkonen ränni muodostunutkin kesän ja syksyn mittään. Ite ajoin kyllä ekaa kertaa siellä ja nyt se oli kyllä jäässä se pinta.
On kuulemma jonkun paikallisen maastopyöräseuran tms. kanssa sovittukin että jätetään syksyllä ja alkutalvesta rauhaan nuo paikat tjtn. sellasta.
A design for life
Vihdoinkin lunta. Ihanasti kulkee kyllä pulverilumessa.
Pyörän valo on Philips safe ride.
^Jotkut yrittää nostaa sosioekonomista luokkaansa vielä kuvauttamalla fillarinsa taulu-tv taustakankaana tai sitten auton edessä, jos pyörä satuloineen mahtuu auton lokasuojan alle sateensuojaan tai vaihtoehtoisesti, jos satula piirtyy horisonttiin korkeammalle kuin auton katto.
Halitulihallaa sanon mää.
Tossa on kuva Nokian koukkujärven majalta 500m kohti Lamminpäätä. Siinä menee talvella hiihtolatu. Aallon veljekset ainaki saa tohonki ihan hyvän ladun.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Näin ne väitti. Ei mun ajot onneksi tosta pätkästä kiinni jää. Taitaa vaan olla se perinteinen, että kun talvi tulee niin siellä missä latu joskus kulkee ei kukaan muu kuin hiihtoniilot huidella.
Ps. Enempi se mönkijä jätti jälkeä pohjaan kun minä![]()
A design for life
No ne oli siellä virallisella asialla. Kaks vanhaa jäärää eläkettä oottamassa. Veikkaan että asenteet aikalailla sellasia että ei olis älyllistä keskustelua syntyny jos olis kevyttä kettuilua alkanu harrastamaan.
A design for life
Kirjanmerkit