rengaspaine mittari☺
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
rengaspaine mittari☺
Fatbikeen 👍☺
Lihastohtori ja Venyttelyn Anatomia -kirjat
![]()
- 45nrth Cobrafist
- 45nrth Bergraven
- 2 x sisäkumi MTB:hen
- GB Galibier satula Mcarbonilta kotimatkalla duunista. Kätevää!![]()
Vaikken noita Kisun pienoismalli- ja nukketouhuja oikein ymmärräkään, niin moiselle pieteetille täytyy nostaa hattua
Itse tuli hankittua uusi retkikirves, vanha kun pääsi katoamaan mystisesti.
@VesaP: minä nousin ylös ja luovutin paikkani.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^^ Kiitos kiitos. Otin toki enempikin kuvia mun mittakaavassa historiallisesta ja ainutkertaisesta paketinavaamis-prosessista ( tuskin mä tämän hintaista pakettia elämässäni enää ikinä availen..), suunnittelin asiaa pitkään. Ja just meidän nukke-palstalle kirjoittelinkin että kaikki ei tätä ihan ymmärrä, mutta meillä on omat intressimme. Mutta on se kyllä niin, että jos jostain isommin inspiroidun, niin teen viimesen päälle. Onneksi Ferraria on pystynyt yhdistämään niin pyöräilyyn kun nukkeiluunkin, jossa viimeksimainitussa koko Ferrari-crew on reilusti sanottuna ihan mielettömän hieno ryhmä. ( kaikki F-nuket ei ole tuossa..)
Tämä kämppä on pimeä ja huono tausta Ferrarille ( huomaa Ferrari-lakana alusena!) ja nämä mun salamavalokuvat on aika kökköjä - mutta kyllä tuosta käy ilmi että paketin avaus oli ihan "prosessi".
Kesällä sitten ruuvailen Ferrarin irti ( alusta on hiilikuitua, mutta on silti tosi painava) ja vien ulkoilemaan, toivottavasti onnistun saamaan aihetta kunnioittavia kuviakin.
Aiheesta on ihan oma kuvakansio, tosin siellä on nyt vain tuo paketin avaus, omasta mielestäni tuli ihan hauskoja kuvia:
http://tempokisu.kuvat.fi/kuvat/Ferrari+458+Spider/
On topic: Punaisen 2 paikkaisen urheiluauton
Kyllähän nyt jokainen pyöränörttikin tietää että lelujen pakettien avaukset on puolet jo koko uusien osien ostokikseistä. Kun saa ekaa kertaa leikata jonku Campy Super-Record takavaihtajan laatikon sinetin auki niin uuuuuh... Almost like sex, almost.
Ontopic: Patonki, muffinssi, 800g Fazer Amican raflan tekemään perunasalaattia ja 6 kpl helvetin isoja Fazerin joulusuklaalevyjä (sai 3 yhden hinnalla).
^Parhaimmillaan kestää yhtä kauan![]()
Just tuli: Yhdelle ( tulossa olevalle) nukelle punane mekko, ja punaset tennarit. Juuri tätä F-projektia varten. ( nopeestipa tulivat, viikossa!)
Ukolle cream-sävyinen tyylikäs puku.
Jänöjussia käy kateeksi; itse voin vain tuollaisesta autosta ja seurasta unelmoida.
Ei aika kulu; me kulumme.
Toki otin ensin selvää että auto sopii nukeille koska nukkekuvia vartenhan tämä on - vaikka kokoluokka on 1:8, auton pituus on 60cm. Se tieto olikin Ferrarisivuilla.
Barbien autot on 50cm pituisia, joten hyvä koko. fr2 kokoiset nuket (kuvassa vasemmanpuolimmainen punaisessa ajohaalarissa) näyttää ehkä isolta jos laittaa seisomaan viereen, mutta voi laittaa istumaan autoa vasten. Herkulle ( punainen minimekkoinen katolla) ja Poppyille ( valkoiset Ferrari-asut ja oikeanpuolimmainen ajohaalarinen) sekä Pipa-pupulle koko on ihan passeli. Ferrari-pukuisia ( erilaisia punaisia asuja F-rintamerkillä tai ajohaalarisia) nukkeja on 14, että aika moni tulee poseeraamaan tämän auton kanssa.
Ferrarit on oikeesti tosi matalia, istutaan että peppu maata viistää ja minäkin pienikokoinen voin taputella kattoa alaviistoon. Mutta vaikka tuntui että ollaanpa sitä nyt pienenä, niin - kyllä tulee huomatuksi
Näitä 458 Spider miniatureja ( kuten muuten Colnago Ferrari-pyörääkin) on tehty yhteensä 199, ja tämä mun auton on numbero 34. Myydäänköhän nämä järjestyksessä?
Kyselin etukäteen myös saako auton irti alusestaan, ja saa ( siellä on neljä tukiruuvia alla). Ja voi maksaa pankin kautta. Asiakaspalvelu vastasi nopeasti ja ystävällisesti - paketti lähti matkaan nopeesti eli heti kun pankkisiirto näkyi heidän tillillä, ja paketti myös tuli tosi nopeesti. Ihan täydellistä palvelua.
Auto on ilmeisesti tehty amalgaamista ( kori?), mutta kyllä osa on ihan muovia.
Verrattuna barbien Ferrareihin, on tässä tietysti satakertainen ero....vaikka barbien Ferraritkin näyttää tosi kivoilta kuvissa.
Tosin täällä on myös ralli-Ferrari joka sekin on hieno ja isompaa kokoa, mutta nimenomaan tällainen "tavallinen" Ferrari on ollut koko ajan haaveena. Olisi löytynyt noin tuhannen euron (valmiiksi) koottavia Pocher Ferrari Testarossia ( pituus 55cm) mutta kun kerta ostaa niin ostaa sitten sen kunnollisen.
Tallista löytyy 1/6 koossa myös musta Hummer, kermanvaalea Cadillac Escalade ja musta avomersu vuosimallia 1944.
^ No jo on, varmaan kommee läheltä syynättynä. Harvojen herkku.
Sun käyttöauto-matsta taitaa olla 500€ hintaluokassa ja nukke-ferrari 5000€ (vai mitäseoli?). No, harrastukset maksaa.
just tota ollaan tässä naureskeltu, pikkumazdan rahallista arvoa - verrattuna johonkin pienoismalliin. Paitsi että mun nuket kyllä ansaitsee parasta, onhan nukkekokoelmakin hieno ja arvokas.
Mutta kaveruutta ja "rakkautta", ja muistoja ei voi ostaa rahalla. Pikkumazda on mulle äärettömän rakas; ja ihan samalla tavalla suuri toteutunut unelma ostaissani sen 20 vuotta sitten. Rahaa meni suhteessa pankkitilin saldoon paljon enemmän ( = melkein kaikki säästöt kun töissä en ollut, maksoi 98 000mk )
Kuvia sitten kesällä kun päästään ulos.
Perinteisen monot.
*Ketjut ovat sotkemista varten*
Plussamaasturiin uudet kiekot..
The end of the road is just the beginning...
Uusi pyörä. Toivottavasti natsaa kun netistä tilasin.
Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.
RF Atlas stemmi ja uudet ohjainlaakerit..
The end of the road is just the beginning...
Uus kypärä, 30t eturatas maasturiin, 10spd ketju.. Planet x
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Kirjanmerkit