Olen pelkkä korva
Olen pelkkä korva
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Jos äänen imu selviää Vesijärvelle saakka, niin tempaudun mukaan, vaikka suoraan sängystä sitten jos ei muu auta.
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Kävin avaamassa polun Käärmelahdesta Siiliin iltapäivällä. Hamulan poluilla tuli jäljet vastaan. Tuli melkosta kiärmespolkua...Huomenna pitää kahtoo jos jaksaa vastaan tulla.
http://1drv.ms/1ZhwbbL
Oisko huomenna Kallen kevyelle lähtijöitä, vai ajelenko yksikseni Timpan kovan?
Moneltako? Voisin tulla jarruttelemaan ettet liian kovasti mene.
Mulle sopii mikä aika vaan , oon jo siirtynyt joulun viettoon.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Jos maltatta niin ahkera työväki joutaisi vasta raskaan työpäivän jälkeen. Ellei sitten itsekin tule vapailla oltua niin silloin onnistuu aikasemminkin
Muokkaillaan mielipidettä ja aattelin ottaa vapaapäivän huomiselle nii jiutaa pyörän selkää vaikka koko päiväksi.
Minä en kerkee ennen 12.00. Emäntä järjesti ohjelmaa.
Korjataan sen verran jotta pääsenkin jo aiemmin. Emäntä ymmärtää asioiden tärkeys järjestyksen, pitäähän sitä päästä poikain kanssa lenkille!
Niin se miun herra johtajakin ymnärti kun sanoi että poljeskele vaan niin paljon kun sielu sietää ja ei oo takaisin töihin kuulemma kiirettä. Mut moneltakos sitä starttaillaan sitten.
Mulla voi lähtö mennä iltapäivän ellei jopa illan puolelle. Kuulemma on jotain askareita mitä pittää tehä ensin...![]()
Mennään sitten myöhemmin, kerkeämpähän minäkin olemaan parempi mies ja lähtemään emännän hovipelleksi.
On siinä mulla lenkille pyytäjiä. Akkojen kassien kantelu tärkeämpää, pyh. Eihän se ole kun sanoo vaan , että minä menen silloin kun menen ja se on käytävä kotijoukoille!( vähemmän se miunki emäntä huutaa kun illasta lähtee vasta lenkille, eli pimeyden laskettua sitten)
Ehtiipähän vähän polut kuivoo. Tänään oli aika kosteat. Huomiselle lupailee pakkasta ja ehkä jopa lunta.
Näyttää siltä, että minun ajelu menee aika myöhään. Käyn sitten issekseni.
Onko se sitten patiskalta kello 16.30 lähtö johonkin suuntaan. Muita tulijoita?
Minä taidan olla nyt tänään sen verran mukavuudenhaluinen, että tyydyn palstapyöräilyyn. Voitte kyräillä lenkillä minu sitten![]()
https://goo.gl/photos/6mNGHVbv6ZAAGc1CA
Eilen illalla kävin parituntisen ajelemassa. Käärmelahden päässä ei ollut kuin yhdet jäljet, mutta Siilissä kaistat tampattu molempiin suuntiin.
Hyvää ja rauhallista Joulua!!
Minä kävin sotkemassa niitä sinun polkuja! Siilinpäässä oli ihan ruuhka, sai jatkuvaan vetää polun sivuun ja väistellä.
Hyvää Joulua, minunkin puolesta kulmakunnan pyöräilijöille!
Joulut täältäkin suunnalta. Tapanina jatkuu
Aamuajelu ennen sukulointia suoritettu. Jo siellä jotkut muutkin ehtivät pyörimään jäljistä päätellen. Rauhallista joulua itse kullekin.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
29+ osaston jäljet ponkattu Hamulassa, Käärmelahdesta palatessa. Polkujakin oli paranneltu!
No perhana... Kiinni jäin.
Sent from my XT1039 using Tapatalk
Eilen oli ihan rapsakka keli. Jälkiä näkyi, mutta ei sattunut ketään vastaan. Tänään oli joku lähtenyt läskillä liikenteeseen. Mukavaa kun on kuivat polut
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Mie kävin just sisään ajelemassa uusia kumekseja. Nyt on kelit kohdillaan, lunta vain hiukan lisää niin kelpaa. Hyvää uutta vuotta 2016 kaikille!
Kävin eilen iltasella kurvailemassa ja pikupoika ainakin ajeli vastaan (kuten aina).
Ruttasin rannetta puuta vasten sen verran topakasti, että itselle taisi tulla nyt parin päivän ajotauko
Kaikesta huolimatta oikein riehakasta uudenvuoden juhlintaa ja hyvää uutta vuotta kaikille!
Mitkä kumit Kyrdis laittoi? Huomenna aamulla olis tarkoitus käydä vuoden viimeisellä lenkillä.
Hyvää uutta vuotta kaikille ja paljon hyviä kilometrejä vuodelle 2016!
Lähetetty minun E2303 laitteesta Tapatalkilla
Dillingeri viitoset. On tuolla ulkosalla liukkaita jääpaikkoja jos auttaisi niissä kohdin.
Tällä viikolla tullu Siilinjärvi-Käärmelahti välille niin paljon Läskin jälkiä, että jos jatkatta tuota kevääseen asti niin työ laihutta 29+:ksi.
Vesijärven osaston jäljet ponkattu aamulla kotiin päin tulles!!!
Kirjanmerkit