Espoon keskuksen suunnalla näyttäis olevan 3 noista 6:sta valaistusta kuusesta. Pitää lähtee Tapaninajelulle jos ei oo sitä ennen löytyny. Toivotan et 50:50 shanssi riittää
Sent from my iPhone using Tapatalk
Espoon keskuksen suunnalla näyttäis olevan 3 noista 6:sta valaistusta kuusesta. Pitää lähtee Tapaninajelulle jos ei oo sitä ennen löytyny. Toivotan et 50:50 shanssi riittää
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ride and Smile!
Ei ollut minun veikkaamani kuusi Avonian pihalla Kannussillassa. Penkki puuttui.
Ei kyllä ollu Glims tai Suvelakaan ;-( Voi jee. Ei siinä, hauskaa oli etsiä ja uusi rastikin kuvattuna (edellyttää ettei jo oo menny), mut etsintä jatkuu. On mulla vahva aavistus tosta, mutta en tiedä jaksaako Beisteillä ajaa sinne´.
Ride and Smile!
;-) Penkkiä käytin kuvan maamerkkinä, mutta jos se on viety pois niin täytyy ehkä vielä käydä sitten uudestaan katsomassa niin että jättää sen huomiotta.
Ride and Smile!
Haa! Löyty. Nyt on näpit niin jäässä, että todisteet tulee vasta myöhemmin. Muilla on siis aikaa vielä ehtiä ensin.
Eli kyseessä ilmeisesti oli kuin olikin Glimsin talomuseon keinun jäänteiden viereinen kuusi. https://www.google.com/maps/d/u/0/ed...22174,24.68082
Ensin olin lähdössä itsekin pois mutta päätin käydä kuusen takanakin. Ja löytyihän ne penkitkin sieltä kuusen alta tyhjien kaljatölkkien kaverina.
Ekassa kuvassa kuva keinun suunnasta, josta mitään penkkejä ei voi nähdä.
Kerran olin muuten keinun edustalla oman skidin ja kaverin ja hänen lapsensa kanssa piknikillä. Keinu oli vielä silloin olemassa mutta se oli jo pultattu kiinni niin ettei se liikkunut. Siihen saapui sitten kesken piknikkimme joku pariskunta, joka pyysi meitä siirtymään, jotta he pääsisivät keinumaan ilman, että keinu teilaisi meitä. No siirryttiinhän me
Tässä uusi kuva:
![]()
kauris muokkasi tätä : 27.12.2015 at 18.10
Hyvä hyvä kun löytyi. Tää siis vaati jo vähän salapoliisityötä. Tuosta uudesta aavistus. Täytyy huomenna käydä katsomassa josko aavistus pitää paikkaansa. Uusi rastikin jo mietittynnä
Sent from my iPad using Tapatalk
Ride and Smile!
Ja niinkuin mä luulin tietäväni missä toi on, mutta kuinka väärässä olinkaan. Silta oli oikean värinen (onko toi joku meidän Espoon väri vai onko vaan joku sattunu ostamaan ylenmäärin tuollaista maalia?), mutta paikka oli kyllä väärä.
Ride and Smile!
Väri on todellakin outo. Tuon kuvan remontoidun alikulun lähellä (ehkä 300 metrin päässä) remontoitiin ja maalattiin myös toinen samalla värillä samaan aikaan eli tässä alkutalvesta. Jos olit sen luona, niin lähellä kävit.
Tämä silta taisi olla just kesällä/syksyllä rempassa ja sijaitsee työmatkani varrelta. Mutta enpä taida ehtiä noutamaan.
Taustalla näkyvä valkoinen aita punaisten rivarien edessä kaipaisi muuten myöskin pikaista remonttia. Sitä ei tosin edes oranssi maali enää pelasta.
Katsoin samaa aitaa itsekin. Siitä ei ollut kuin pari yksittäistä lautaa pystyssä![]()
Lieko aita ollut läpimätä ja jonkin verran kaatunut ja sen jälkeen joku on ohi kulkiessaan potkinut sen lopullisesti hajalle. Sen verran pahassa kunnossa se oli.
Vanha Sunanniityntien alitus
Uudessa ylitetään
![]()
skithund muokkasi tätä : 30.12.2015 at 17.27 Syy: uutta
Kehän tunnelilla. Oli muuten kaista suljettu Kauniaisiin pohjoisesta
Seuraavana punainen mylly
![]()
Vanha 918 metriä kotiovelta, Esko Härön pihassa
Länsiväylän artikkelin mukaan Espoon ainoa tuulimylly
Uusi
![]()
skithund muokkasi tätä : 31.12.2015 at 14.34 Syy: uusi
Kilonpuiston koulu, sanoisin
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...377656&lang=fi
Lähetetty minun MediaPad 7 Vogue laitteesta Tapatalkilla
ISO-O muokkasi tätä : 02.01.2016 at 13.00
The road to happiness is best traveled on a bicycle
Uusi(myös Kuvarasteilla toimijana)
Lähetetty minun MediaPad 7 Vogue laitteesta Tapatalkilla
ISO-O muokkasi tätä : 02.01.2016 at 13.02
The road to happiness is best traveled on a bicycle
Edellinen oli seinä suurpellolla
Seuraavana uusi rasti
![]()
Poistetaan jos tuli huti.
Vanha Lillträsk Henttaan ja Kuurinniityn välissä?
Vaikea hahmottaa pimeydessä
Uusi
![]()
skithund muokkasi tätä : 02.01.2016 at 22.08 Syy: uusi
Hienosti haettu. Puiden latvatkin näyttää täsmäävänOlen joskus valosallakin ollu vaikeuksissa löytää polkua ulos tuolta.
Lepuskin uimahallilla
Seuraava (Kyltissä ainakin: 41 Espoon keskus Esbo centrum)
![]()
Läskin jäljillä Turunväylän kupeessa
Uusi
![]()
skithund muokkasi tätä : 04.01.2016 at 14.13 Syy: uusi
Kasavuoren kiertelin, mutta kyseistä siltaa ei löytynyt. Samanlainen, mutta pienempi löytyi, joten lienee jossai siellä päin![]()
Kirjanmerkit