Haipalliin ISPn etupäähän, kun vaikuttaa melko liposalta aamun työmatka.
Haipalliin ISPn etupäähän, kun vaikuttaa melko liposalta aamun työmatka.
Tarmacissa siirsin nopeusanturin keulasta takahaarukkaan jotta saa trainerikäytössä tuonkin hyödynnettyä ja sykevyöhön asentelin uuden pariston..
The end of the road is just the beginning...
Vaihdoin UE TripleFi 10 korvanappeihin uudet pehmusteet:
Noista nuo palluramalliset, ComplyFoamin "Comfort" napit. Keskimmäiset olis "Noise Isolation" mitä käyttänyt aikaisemmin ja ylimmät "Sport". Kokeillaan nyt näitä Comfortteja jonniin aikaa. Ja tuntuvat kyllä vaimentavan ääniäkin vähintään yhtäpaljon mitä noi specöölit "Noise Isolation" napit.
Answer 20-20 tanko Dudeen keltaisten ESI grippien kera
Jäykkäperään vaihdoin tangon ja rengastusta..
The end of the road is just the beginning...
Dudeen uus vaihde liipasin entisen vkl hajonneen tilalle, ei kestänyt xtr liipasin pakkasta->nyt tilalle xt m8000. Käyty heittään eilen reilun kolmetuntinen lumiajo ympäri Oulun metsiä ja hienosti pelaa taas.
-Mika :: http://goo.gl/7OtRW
Tekeleet: Off-road täpäri @ 2012, Vendetta kopio @ 2012
Kaupalliset: MetaPhysic 700c @ 2011, M5 CrMo lowracer @ 2010
maasturiin taakse nasta renkaan.
Täysjäykkään 26" alumiinimaasturin raamiin 28" kiekot kaposilla nastoilla ja kippurasarvet. Tuli varsin mukavan oloinen talvilenkkipyörä!
Enduron hissitolpan huolsin ja taas toimii smoothisti..
The end of the road is just the beginning...
Pesin koko pyörän ja poistin ylimääräisen, sinne kuulumattoman, mönjän ketjunkiristemestä ja
kiristin vaihdevaijerin.
Samalla auton, moottoripyörän kun oli aineet esillä ja letku käsillä.
Työmatkuttimesta asensin ryönäkerroksen pois Rätti ja Ämmpäri -methodilla.
En sit kuitenkaan viihtiny alkaa konvertoimaan takakieakkoa sisäkumittomaks vaan säädin ihteni päikkäreille....
Muok:
Kappas.
ISP nassahti Mavikin Endurolle laakista ilman kiroilua tai ähräämistä. Letsynelle pisteet.
Shimaani muokkasi tätä : 20.12.2015 at 20.59 Syy: Alankohan mää oppia.... :-D
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Toisen pressfit keskiön maantiepyörään, mahtuu nyt sisäiset johdotkin olemaan. Jos nyt pääsisi vihdoinkin käyttämään power2max tehomittaria kunnolla.
Kasasin pyörän valmiiksi. Oli keskiötä ja keulaa lukuunottamatta osina. Uusia osia kiinni, vielä keulan modaus niin oli valmista![]()
Eilen hieroin maantieohjuksen hifikiekot suoriksi ja kireiksi, tänään sitten vähän uutta tuubia venymään kehälle.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Asensin TaoTaoon uuden raidetangon pään. Heivasin aluksi litsin pizzan uuniin ja purin sillä välin vanhan osan pois. Puoliajalla nautiskelin toisen puolen "pizzasta", toisen kippasin olkkarin valkealle karvamatolle. Siivosin siinä sitten jälkiäni kämppiksen iloisesti kannustaessa. Sitte vaan takaisin auton kimppuun ja homma finaalin. Aikaa paloi 45min kaikkinesa, eikä ole edes ratti vinossa!
Fatbike uudet päälyskumit Veetree snowshoe 26x 4.5 /Specialized kevyt sisurit✌😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Vanneteipit kaljalla tottakai.
Maasturista eilisen lenkin jälkeen satulaa hitusen edestä alaspäin..
Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Appiukko oli korjannut kahvinkeittimen sähköjohdon...minä se edelleenkorjasin palovaarattomaksi. Olipa viritys, huhhuh.
"Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"
Kikkailupyörä sai joululahjaksi uudet vaihdevaijerit.
Maasturiin kesärengaskiekotjospa tuo vesisade kohta lakkais niin ilikiäis sulatteleen joulusyömisiä
Lähetetty minun I6 laitteesta Tapatalkilla
-- not fast but furious --
Suunto Ambit2:sen sykevyöhön uusi paristo.
ISP:t ja litkua täysjäykkikseen
Vaihdoin cycloon nastarenkaat ja samalla rihtasin vanteet omatekoisessa rihtauspukissa.
![]()
Maasturiin tubeless konversio orkkiskiekolle , aluks eteen niin saa vaihtaa kokeeks jos siltä tuntuu ja alkaa pitämään. Oikaisin teipinlaitossa vetämällä orkkisnauhan päälle pari kiekkaa sähkömiehen teippiäSaa nähdä miten toimii ? Co2-patilla rengas vanteelle ja litkut sitten sisään .. Pumpulla lisää paineita että ampui kunnolla vanteelle ja ainakin vielä pitää alun kuplimisen jälkeen
Ja renkaana on vanha Nokian Extreme 294 , vanne Bontragerin Mustang TLR
-- not fast but furious --
Pienen pätkän putkea haljenneen tilalle ja pienen pätkän sähköjohtoa katkaisemani tilalle. Lopuksi panelit päälle ja se oli siinä.
Fatless biker
maasturin vkl jälkeiset huoltotoimet![]()
- iskareittein tiivisteitten ja liukupintojen voitelut
- etuiskarin ilmanpaineen tarkistus
- ohjaustangon oikaisu "suoraan"
-- not fast but furious --
Ihan uteliaisuuttani kysäisen, millä voiteluaineella iskareitten ja tiivisteiden liukupinnat käsittelit? Juurikin tuossa iltapäivällä pyöriä hypistellessä , funtsin että pitäisi kai noita iskareitakin vähän hoitaa.
Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla
Tähän kai pitäisi keksiä jotain nokkelaa .....
^Ei niihin liukupinnoille kannata mitään hieroa kun kerää vaan enemmän sitä paskaa.. Pyyhkii vaan käytön jälkeen ja kovaa ajoa..
Ja asiaan eli plussamaasturin ohjaamoa säädin mieluisammaksi sentin lyhemmällä stemmillä..
The end of the road is just the beginning...
Kirjanmerkit