GarminGiantElectrobike
Sivu 29 / 99 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 79 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 2968

Aihe: Klaukkala ja ympäristö

Mä voisin huomenna lähteä mukaan jos Lintumetsän alueella pyöritte. Asun lintumetsässä. Kertokaa vähän mistä tuutte Lintumetsään niin tehdään reffit. Täällä toimii muuten kioski nykyään jos kahvituttaa..

Eli klo 12 Kiilakiventie ja Kuonomäentie risteyksessä siis. Ja kahvi kiinnostaa aina.

Kyl kaffe ain maistuu.

Mä aattelin, et tuupataan tosta Isosuonlaitaa Myssyntielle ja siit edellee maankaatopaika suuntaa. Sillo voitas tavat synkäs kuusikos siä mettä keskel. Numminiityntielt tulee pello yli kaakkoo semmone polku siihen tr-uran mutkaa. Ny mä e jaksa linkittää, mut ehkä aamul vois ehtii laittaa linki Kansalaisen Karttapaikkaa. Me tullaa tr-uraa etelästpäi. Jos sä tuut siihen polu ja ura risteyksee. Meil menee ehkä pualise tuntii täält sin.

Jos vähä pörrätään siin mäes ja katotaa mite aika kuluu.

Jos tr-ura on se Lepsämäntielle saakka menevä niin luulen tietäväni paikan.

Joo, kyl se ura menee Lepsämäntiel, eli tää olis suurinpyörtein se paikka, jota mä tarkotin.

Jees tulen puol yhen maissa tuohon

Kiitos eilisestä kaikille. Tänään pitää säästää paukut iltapäivän sulkispeliin Mukavaa pyöräilyä...

Ollaan myöhässä, Kapu menee vaihtamaan pyörän. Takavaihtajasta tuli propelli kun oksa kiilautui väliin... :/

Kiitoksia lenkistä. Itellä meinas loppulenkistä vähän paukut loppua ja v käyräkin nousi kun vapaaratas porsi. Kapu sorvas Salsan takavaihtajan aivan ennennäkemättömään asentoon ja tais Radon mieskin kohdata sen kuuluisan takavaihtajan päivityskepin...

Kiitoksia täältäkin lenkistä. Mukavaa oli porukassa ajella kun yleensä tullut yksin seikkailtua. Kipinä porukkalenkkeihin syttyi! 2FatLite selvisi ilman vaurioita 😊

Jepjep, kiitokset täältäkin. Kaikesta huolimatta oli taas kivaa

BB:stä menee uusiks takavaihtaja, oikeenpuoleinen Alternator-levy sekä vaijeri ja -kuori. Swifti pääsi vähemmällä, ketjunohjurille tuli tunnit täyteen ja kotona hokasin, et takarenkaast paisto sisuri läpi neljäst (!) kohtaa. Onneks ei posahtanu matkalla, olis voinu hermo kiristyä jo lähelle kriittistä pistettä...

No teillähän oli ohjelmaa enemmänkin

Kunto alkoi loppumaan niin päätin muuttaa takavaihtajan muistuttamaan integraali-symbolia.

Vai on ollu teillä onnea voimansiirron kanssa. Oma kuutio jäi tänään pyörätohtoriin ja ilokseni ilmeisesti joutuu maailmalta tilailemaan uuden vaparin eli jää nämä mahdollisesti kuivat vapaapäivät ennen aattoa ajamatta.

On se vaa kiva, et o paikallisii fillariputkii. Alternator-levy löyty Toikalt, GX vaihtaja Tarmolt ja vaijeri & kuori omast hyllyst. BB o taas ajokunnos😊😊

Aatto ja Joulupäivä o varattun, mut Tapanin ehkä pääsis jonnekki, jos oikeen lykästää ni ehkä koko päiväks Luukkii?

Hyvä että läski on taas kunnossa, ja paikallisten putiikkien tukeminen on hyvä, sillee ne pysyy pystyssä. Itsellä on kirjaimellisesti Joulukiireitä, niin ei ehdi nyt Joulunaikaan ajelemaan. Hyvät Joulut vaan!

Kuutio pajalla pyhien yli joten ehkä tuossa ens viikolla poluille. Jouluja vaan koko porukalle!

Meidän pitää hankkia oikeasti yhteinen kalenteri johon merkataan menot ja pyöräily päivät ;-D mulle käy muut päivät paitsi tapaninpäivä ja olen pitkään halunnut Luukkiin grillaamaan :-) Kapu ei sunnuntai käy?

Täältä olisi yksi innokas lähdössä Rinnekodin kyljestä mukaan jos sunnuntaina ois lähtijöitä.

Varma ehkä sunnuntaille, pitää hallituksen mielipidettä vielä kysyä.
    Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä

Söndaagi voisi onnistua. Obstaakkelina on että viittinkö jaksaa ruuvailla / säätää jarrut ja vaparin paikoilleen. On tuo kiinteä jymähtänyt päälle ja valloittanut mieleni. On muuten ihan jepa ja zen, mutmut seuraleikkeihin se on mulle vähemmän hyvä.

Seurailen kuis tein speksit menee.
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Iha hyvää kelii on sunnuntaillekki luvas, joten mikä ettei. Näkyy ennustettava pikkase pakkast, muta varmaa kovettuu runkoo mukavast. Mut enne kaikkee luvas o aurinkoo!!

Mä aattelin semmosta pitkää ja hidast rasvapolttolenkkii. Sais kinkut ja muut herkut käytettyy eneko ne iskee lopullisesti kii jenkkakahvoihi. Se meinais ajallisesti melkee koko valosaa aikaa, mut vauhdillisesti nii hidasta ko poluill pystyy menee. Ja ku toi alue ei ny ihan 100 oo hallus, ni välil pitää pysähtyy tsekkaa karttaaki. Eikä tost varmaa iha tunkkaamatikaa selvii. Nyt ehkei rillaust, mut voitas poiket Haltiass kaffeel?

Polkuajoaja maksimoimiseks startti vois ol jostai aluee kupeest. Velskolast lähties vois tehd enämpi mutkii, Rinnekodilt pitää vetää suorempaa. Lähtö siis mieluust siin 9:30 kantturois, mut viimestää het 10 jälkee. Aurinko o horisonti pääl öpaut 9:30-15.15, joten siin ajas lenkki o tehtävä. Miltäs tommone kuulostais?

Hmm...sunnuntai, hidas ja rauhallinen fillarilenkki kuulostaa houkuttelevalta. Fillarin päällä olenkin ollut viimeksi runsas kuukausi sitten Madeiralla, joten olen kuulolla niin teidän kuin perheenkin suunnitelmien osalta ja yritän tasapainoilla siinä välissä...

Sovittu sunnuntaiksi 3-4h MTB klaukkalan poluille. Ajellaan hiljaa ja nätisti kaatuillen. Suunnattu Jouluna huonosta elämäntavasta nauttineille maaantiekuskeille eli vauhti ja kaatumiset sen ehdoilla. Startti kirkolta 9-11, sovitaan la iltana.

mutanaama Guest
    Jyrkkä ehkä sunnuntaille

Lupa-anomus hyväksytty sunnuntain osalta.

Mistä Kapu meinasit että lähtö ois? Ihanko fillarilla pelipaikalle vaiko autolla? Mulla kun ei tuota korttia ole, niin siirtymä tapahtuu polkemalla tai jonku muun kyydissä.

Velskola o sev verta kaukan, et sin mä en viitti polkee siirtymää. Eli se olis automatka. Rinnekodil ei o ku viitisen kilsaa, joten sen ny jaksaa viä sotkee. Kyytiiki kyl pääsee, mut olisko se sit kuiteski se Rinnekoti? Jos lähtis täält 9:30, ni ei tartte valoi. Jos vetää siirtymän mustaa pitki, ni pitäs oll Rinnekodil vähä enne klo 10. Jos joku haluu pompat siäl kyytii, ni sehä onnistuu kivast.

Plääni voi ol vaik tämmöne: Reitti 2000 pitkin sit Kalatoimelle ja Saarijärvi-Mustakorpi-Lammastarha-Haltia ja takas Karjakaivo-Orajärvi-Iso Majaslampi-Vaakkoi-ja loppu taas R2k. Muutetaa tota sitä mukaa ku eksytää

9:30 ja Rinnekoti kuullostaa hyvältä.

Klaukkala ja ympäristö

Suunnitelma kuulostaa hyvältä. Oon aika polkunoviisi joten tuo hitaasti eteneminen käy ennemmän kun hyvin. Eli siis Rinnekodilta kympiltä.

Minkälaisella kalustolla porukka? Ihan omaa valintaa ajatellen?

Moi vääntäkää tyhmälle eli lähtö 9:30 pyörillä ei autolla tuosta kuonomäen- ja kiilakiventien risteyksestä? Ei makkaraa mukaan *sniff* mutta jotain hiukopalaa. Ei oteta lamppuja mukaan vaan valosella suoritetaan ajot.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti smpsa Katso viesti
    Minkälaisella kalustolla porukka? Ihan omaa valintaa ajatellen?
    Mulla ainakin alla täysjuusto 29 (pitänee vaihtaa vielä flätit jotta varpaille ei tule vilu).

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •