Kiitos, mukavahan se on että noin helpolla saa poljettavan näkösen Läskin, mutta eihän se ihan ilmanen ollu.. Foxcomp myy 2790e:llä ja sähköpostikyselyllä meinasivat että on kilpailukykyinen hinta Eurooppaanki päin katsottuna eivätkä yhtään tiputtaneet. Penkin ja tolpan irrotin täysjoustosta (lyhentämätön Race Face Deus Ex & Specialized Phenom 143, vain 200g lähti stock-osiin verrattuna painoa, en uskaltanu ees kokeilla että mimmonen istuttava tuo mukana tullut WTB). Kai se noiden kans yli 3000e kokoonpano alkaa oleen.
En tiedä laskinko väärin, mutta näytti että samat osat mitä tuossa on kiinni ois ollu kalliimpi kuin 2800e (1190e se vihreä runko, ite kehtaan yksin pimeässä ajaa tuolla mustallakin) eikä sisältäny edes vielä ihan kaikkia pikkunippeleitä. Kattelin ettei tässä niin paljoa hetivaihdettavaa vakio-osissa ollu ja tolppaki samalla halkasijalla ku wanha Trek, niin vedin liipasimesta.
Omani tosin tinkautin paikallisesta kivijalasta hieman halvemmalla ja kiva tukea vähän LBS:ääkin kun täällä pohjosessakin joku paikka josta Läskejä saa ja sai käydä pari kertaa koeajamassa jo aikaisemmin (Farley / Mukluk). Kesällä ei niin suurta ihastusta syntynyt Muklukkiin, kun kävi saman pätkän ajamassa omalla täpärillä mutta ei ollu kovinkaan pehmeää maastoa. Tästä oli kuiten suunnitteilla talviajojen lisäksi rakentaa maastoreissupyörä (toivottavasti esim. perhokalastushommia Kungsledenillä Ruotsissa) kun touhon täysjoustoon kamppeiden ripustaminen vaikutti niin kauhian vaikealta. Eli sain tarpeeksi hyvän tekosyyn laittaa läskin.![]()
Mutta saa nähä kuin käy, voi olla hetkeksi pyöräbudjetti poltettu ja maksaa aika hyvin noi runkolaukut ja tarakat ja keulatelineet ja.. Toistaseksi ei silti kaduta. Mahtipeli. Ja sopiva aika alottaa treenaaminen kesää varten.
On muuten tossa uudessa(?) kuitukeulassa siirretty etujarruvaijerin kiinnike haarukan sisäpuolelta etupuolelle. Se taiski olla isoimpia napinoita mitä tuosta 2015-mallista lukenu. Niin ja ei vissiin mahu 5.5" renkaat?![]()
Kirjanmerkit