Mihinkäs Izmon varma vinkki meikäläisen viivottimen venymisestä on joutunut?
Sekoileeko Foorumi taas vai onko Izmo katunut vinkin antamista?![]()
Mihinkäs Izmon varma vinkki meikäläisen viivottimen venymisestä on joutunut?
Sekoileeko Foorumi taas vai onko Izmo katunut vinkin antamista?![]()
Vanha Niihaman "grillillä" ruuhkaa: http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...333741&lang=fi
UUSI
![]()
Alasenjärven uimaranta #907. Veden alla on piilossa betoninen laiturin alku (vähän vasemmalle kuvan reunasta). Siinä oli joskus mattojen pesupaikka.
Uusi
Tulikin pitkä tauko, kun edellisestä kerrasta alkoi räkätauti. Eikä pyörä oikeen vieläkään kulkenut.
KJP muokkasi tätä : 06.12.2015 at 12.52 Syy: linkki ja jorinaa lisätty
Kah, 40min pataan
![]()
Perustuen kjp:n timanttiakin tarkempaan tietoon Tampereen muinaisesihistoriallisista koirahiihtobaanoista ja muista vakiintuneista kulku-urista lähdin tänään etsimään rastia.
Ensin kävin Kaupissa, UKK-nousun ja Pirunvuoren välissä. Sitten temusin Hepovuorella ja lopulta mieleen välähti Mannerheikin kaltsi. Sitä kohti ajellessa tuli vielä mieleen Marakin länsipuolinen kallioalue ja kas, siellähän rasti vielä pönötti, perhana!
No nyt uusi on siellä mihin sen viime sunnuntain sateessa meinasin jättää, silvous plais tjsp.
Tuostahan voi päätellä, että uusi rasti on viiden kilometrin säteellä edellisestä ja myöskin viiden kilometrin säteellä sitä edellisestä rastista. Siitä voidaan taas päätellä, että .. ei aavistustakaan missä rasti on, mutta päättely toimii.
Nyt ollaan analyyttisen ongelmanratkaisun ytimessä, noin se menee ja uskoakseni rasti ei aamua tuolla näe!![]()
Valontestauslenkin lomassa kävin tökkimässä rastia toisaalle. Edellinen löytyy tuolta.
Lyhyempää porrasta tarjolla.
![]()
Vai mitä, Tetsa
Hyvin näkyy valaisevan. Täällä räkätauti jatkuu, mutta olen käyttänyt aikaa hyödyksi ja modannut tankovalon kypärävaloksi. Enää johtotehtävät tekemättä, ostin vaan niin pieniä liittimiä, että pitää hakea suurennuslasi. Luulin, että kivenkolo olisi löytynyt nopeammin, kun siinä helposti joko poljin tai vaihtaja osuu kiveen ja senjälkeen paikan yleensä muistaa. Toki asia voi riippua perspektiivistä, paikka on n. 300m meidän ovelta.
Vanha oli Arboretumissa
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...327013&lang=fi
Uusi
![]()
Saatan ehtiä hakemaan uuden illalla, ehkä.
Mahtoi kestää hetken ajaa Tunturilla paikalle.![]()
Ennen tuossa numero 14 -kyltin tilalla oli kadunnimi kyltti![]()
Mth urakoi toista lenkkiä jo tänään? Vai ootko vielä aamulenkin jälkipoltolla matkassa? En lähe tömmösen kanssa Tahkolle ensi kesänä kisaileen.
No juu, toinen mini-lenkki, enhän mä izmo-luokan kuski ole, joten en oo ajanu koko päivää.
Ja käpä, ei muuta ko fillarin renkaat kohti rastia, niin kilsoja tulee ja Tahkollakin kulkee.
vanha:
uusi:
Tuli hieman puskista huutelija fiilis joten piti siirtää rastia![]()
Huh huh, onpahan päivään poikkeuksellisen paljon pulinaa ja siirtoja!
Paljinkohan myöhästyis, jos heti lähtis?
Eihän tästä ehdi edes pyörän selkään, kun rasti jo viuhahtaa eteenpäin.
No. Mäkeä pääsee edelleen kiipeämään![]()
Sain koiran ulkoilutusreissulla mth:n kiinni "itse teossa" kuvaa ottamassa ja lupasin odottaa aamupäivään, ennen kuin siirrän rastin![]()
Vieläkin hymyilen ääneen horisontista kuuluvalle: "siinäkö on uusi kuvarasti" kommentille.
Sillon, kun tuon kuulee, tietää olevansa: "You are so busted".
Sillon kuvaus keskeytyy, rintamasuunta kääntyy ja ote herpaantuu ja voi vaan kysyä: "Mistä niin päättelet?"
Siinäpä sitten turistiin oiva tovi, thx jpf
Mutta jokohan plr on lunastamassa illalle "ehkä" lupaamaansa siirtoa? Vielähän tässä on yötä jäljellä![]()
OT: Kohtaamisista. Todellakin, monen pyörä on tutumpi kuin henkilö itse. Kerran Turtolan Cittarin edessä olin availemassa pyöränlukkoa kun totesin, että tuo tuossa on muuten aivan varmasti AnalogKidin cube - sen verran monta kuvaa siitä olen nähnyt. Ja samassa siihen pyyhälsi henkilö pyöräilykamojen kanssa. Muistaakseni kysyin suunnilleen, että "oletko rastia lähtemässä siirtämään?" Ja sitä hämmennyksen määrää Kidin kasvoilla ...
. No, sen jälkeen on tullut törmättyä useammankin kerran.
Puuh... Kahdella rastilla käytiin ja molemmat meni alta. Taisi olla oikein ruuhkaakin![]()
Keli pääsi hieman heikkenemään nyt kun ehtisi hakea rastin.![]()
Kirjanmerkit