Toimikos tuo hintalupaus niin, että kun viikko-pari sitten ostin -25% päivästä tuotteen, jonka saa black friday -tarjouksena halvemmalla, niin menen liikkeeseen kuitin kanssa ja minulle hyvitetään hintojen erotus?
http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...851-XXL/page18
Mun käsityksen mukaan saat =D
Kyllä juurikin näin. Käsittääkseni avajaistarjouksia tämä ei kuitenkaan koske.
Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.
Taitaa jengi kiimassa ihan oikeesti menneen Black Friday-vipuun
Duuniin ehdittyäni otin kahvikupin ja ajattelin katsella miten hirrrrmu tarjouksia siellä nyt sitten on. Taitaa palvelin olla justiinsa kyykkäämässä kun leipoo ja leipoo eikä vaan avaa sivua.
Tästähän tulee vielä hauskaa, varmaan kuolonuhrejakin suuren maailman malliin kun jengi ryysii paikan päälle vaahtopallo haarovälissä
(Ja minä siis duunissa luonnollisesti valokuidun päässä eli hitaus ei takuulla johdu siitä)
EDIT Lähdin tekemään testimielessä fiktiivistä rengasostosta kun Chrome lopulta noin vartin päästä avas sivun, Tuliketun saatua vasta otsikkopalkin näkyviin. Nyt jämähti siihen vaiheeseen kun klikkasin tuotteet ostoskoriin, viiden minuutin päästä eivät ole vielä koriin päivittyneet
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Jaahas, eikö kukaan muukaan saa XXL:n sivuja tänään auki? Pitääkö ihan käydä paikan päällä.
Sisarkauppa Gigantin sivut sentään aukenivat, hitaasti.
^^ Kyllähän ne aukee kunhan odotellessa keittää pannun kahvia
Ostoskoriin asti ei tuotteita tässä koeponnistaessani en ole vielä tunnissa saanut.
En mä kovin kummoisia BF-tarjouksia tuolla bongannut. Melkoinen antikliimaksi.
^ Nojuu, eikä nuo vaikkapa Ilta-Sanomien sivuille listatut "parhaat vinkit" nekään aiheuta innostusta puhumattakaan halusta lähteä ostoksille
Sastan metsästyspuku olisi kohtuullisessa hinnassa (199,-). Jos ei olisi jo ihan riittävästi maastorytkyjä niin sellainen sattaisi lähteä mukaan, on nimittäin laadukas tuote. Niken -40 % aiheutti nopean selailun, mutta eipä sielläkään mitään ihmeitä ollut. Nettisivut on tosiaan olleet ihan tukossa, tuulipukukansa varmaan tankkaa Nikeä pää märkänä![]()
Saman asian havaitsin. Ei riittänyt mielenkiinto odotella sivujen aukeamista. Eikä ole riittänyt avajaisten kilometrien mittaisiin jonoihinkaan. Toi Jukkiksen kikka, pannu kahvia, siis iso, olisi varmaan tarvittu.
Oliko BF tällä kertaa enempi hiihtopainotteinen? Eli fillarointiin liittyvää vähemmän? No, pyöräilykausi monella kohtapuoliin vaihtuukin hiihtoon joten ihan ymmärrettävä juttu.
Ei liity tähän BF-juttuun, mutta huomasin, että ovat "saaneet" susirumaa Fat2-runkoa taas myyntiin vaikka aiemmin oli myynnissä 3-sarjaisen runkoa.
Vielä kun "saisivat" myyntiin 1-sarjaisen umpisurkeita Veerenkaita olis paletti kasassa
Mä kävin kahvitauolla hakemassa emännälle Craftin talvi bibsit 49,90€:lla, netissä ei ollu kuin xl kokoa, Suomenojalla oli kaikkia kokoja hyllyssä.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Äsken poikkesin Tampereen Lielahden myymälässä. Eipä ollut pyörävarusteissa mitään ihmeempiä tarjouksia BF:n kunniaksi. Joku tehokkaampi Magicshine varmaan olisi tarttunut matkaan, jos olisi kunnon alennuksessa ollut. Nyt jäi kauppaan. Vähän pettynyt olo jäi siihen nähden miten XXL tätä päivää hypetti.
Vaikuttaa muutenkin siltä, että nämä Suomen Black Friday -tarjoukset kauttaaltaan ovat melkoisen vaisuja. Jenkeissä kun tarjoukset ovat luokkaa -60%, -75 % kaikista tuotteista ko. päivänä.
Sivut oli jumissa jo illalla heti klo 00 eteenpäin![]()
Äskön kävin Tammistossa. Oli hiljaista ja kassajonossa kului vain n. 10min. Imho edukas talvitakki löytyi. Phillaripuolella ei mtn mielenkiintoa herättävää.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Juu sivut oli aivan jumissa jo 00. Klo 3.30 pääsi surffailemaan normaalisti =D
Itse kyllä löysin aika paljon ostettavaa Niken -40% alesta. Ei Filokamaa, mutta lapsille löyty paljon vaatetta ja kenkiä. Hinnat ihan ok, kun kaikesta tosiaan -40%, jo alennetustakin.
Olen kyllä todella pettynyt tarjouksiin. Ainakin siihen hypetykseen nähden. Heti aamulla liikkeessä piipahdin eikä löytynyt oikein mitään ostettavaa. Lasten vaatteet ja kengät näyttivät lähtevän halvalla, mutta eipä pyöräilyfriikille oikein mitään. CDON.com on täynnä hyviä tarjouksia!
Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.
Kävin hakeen 25€ hintatakuulla noista craftin pöksyistä.
Sit ostin uuden Bergansin merinovillapaidan 50€ kun edellinen tippu rinkasta pari viikkoa sit Espanjan pyreneillä. Matkavakuutus korvas 100€ kun pitihän se testaa. 😃 Sit joku Niken dry-fit juoksu t-paita 12€.
Muuten aika onnettomia tarjouksia eikä fillaripuolella ollut mitään muuta kun noi craftin ajohousut.
Minäkin meinasin ostaa Craftin pökät kuten HCA, mutta lompsin kauppaan ja sovituskopissa selvisi, että Diadoran versio on itselle parempi. Onneksi en aamulla ostanut netistä, kun silloin kuvittelin Craftin olevan se oikea.
Mutta joopa, paljon meteliä melkeinpä tyhjästä. Olen jo pari viikkoa ollut ostamaisillani pitkät henkselihousut. Vähän säästelin, josko tänään saisi halpuutettuna. Kaiken lopuksi BF-päivänä päädyin tuotteeseen, jolla taisi olla ihan normaalihinta.
10k-kerhon jäsen
Tuota tangon pään kiinnitystä saa varmaan melko helposti viritettyä ergotupeille sopivaksi.
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
XXL:län kanssa saa kyllä olla tarkkana. Ostin perjantaina Diadoran lobsterit. Kyltti laarissa kertoi, että hanskojen hinta on 29,90. Kotona vasta huomasin, että kuitissa luki 32,90. Kolmen euron vuoksi ei välitöntä tarvetta lähestyä asiakaspalvelua, mutta tänään hanskat sunnuntaitarjouksessa, niin piti hakea 8 euroa palautusta.
Viime kerralla trumpettihousut 49,90 hintalappuhinnalla, mutta kassa yritti sitkeästi ottaa 79,90. Huonolla menestyksellä tosin.
Vähä jäi kakanmaku suuhun, ku olin tilaamassa Suunto Ambit 3r:ää mustanvärisenä (228€-50€ alennus verkkokaupan yli 200€ ostoksesta=178€) tänä aamuna xxl:n verkkokaupasta. Kysyin aspasta yhtä asiaa ja siinä ajassa kellot oli loppuneet, vaikka kello oli koko ajan mulla ostoskorissa. Parempi olisi, että ostoskoriin lisätty tuote olis varattuna esim. 15minuutin ajan sille, joka on sen koriin laittanut...
Nyt saisi XXL:sta taas kivoja alennuksia, mm.Tacxin Neo runsaalla tonnilla. Harmittavan hyvä tarjous...
Rule #1: Obey The Rules
Loin nyt tilin valmiiksi siltä varalta, jos joskus tarjousämpäristä tms. pitäisi kisata. Onpahan pieni etumatka juosta kassalle ilman että joku ennättää varastaa ämpärin koristani. Tosin aikamoista tuuripeliä taitaa olla voittajana tuosta kisasta selviäminen, sen verran ontuvasti XXL:n sivusto suoriutui kun kokeilin korin toimintaa simuloimalla jonkun satunnaisen tuotteen ostosta
cart.general.error
Kirjanmerkit