Arvasin vanhan paikan ja näköjään osuin oikeaan. Rastina oli Ojaniitun uusi koulu.
HUOM. Tämä "uusi" rasti olikin jo käytetty, eli Gunnarlan hiihtosilta, kuten mni huomasi. Epähuomiossa en tuota itse ollut huomannut aiemmissa rasteissa.
Helpotetaan vielä, koska rasti ei liiku: silta harjun ja radan välissä, josta ei ajeta muilla ajoneuvoilla kuin fillarilla (tai ei saisi ainakaan ajaa muilla).
Rastin liikkumattomuus taitaa olla kiinni siitä, että pimeän aikaan ei taida olla innokkaita rastin hakijoita paljoa.
Sehän se. Olevinaan tarkistin, että rastia ei olisi vielä ollut. Mun moka.
Kävin viemässä uuteen paikkaan hetki sitten. Eli uusi rasti näyttäisi tältä:
Kyltti vaikutti varsin tuoreelta, voi siis ehkä aiheuttaa pientä hakuuammuntaa missä se on.
Pakko oli käydä heti hakemassa, elikkäs vanha löytyy osoitteesta lohirannantie 20.
Uusi kuva on vapaa. Mulla tsippasi lamppu kun matkaa jatkoin joten laittakaa kuva kellä on. Mikäli ei kuvaa tule niin koitan viikonlopun aikan käydä nappaamassa.
No perhana, viikolla koitin parina iltana nuo vanhat rastit selata, vaan eipä ole tietotarttunut. Koitetaas uudelleen, on samalta lenkiltä mutta otettu muuhun tarkoitukseen. Elikkäs uusi kuva.
Kirjanmerkit