GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 49 / 136 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 39 47 48 49 50 51 59 99 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.441 - 1.470 / 4051

Aihe: Fat bike eli läskiä haussa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Lanssi Katso viesti

Scooppi tuli. 1x10 muutettu ovaalilla 32h blackilla, kuituspacerit, Ritcheyn foamigripit ja syksyn/talven ajaksi muoviflätit. Pakko oli käydä viereisessä pusikossa möyrimässä, ja kivaa oli! Tuntuu menevän mistä vaan! Huomenna sit kunnon koeajo.
    Renkaat tosin ovat 72tpi, eikä 120 kuten verkkokaupan sivuilla luki. Täytyykin laittaa vähän palautetta. Muuten vaikuttaa kaikin puolin laadukkaalta ja hyvin tehdyltä pyörältä. 😁
    Miltäs tuntuu pyörän geometria? Olen täs vähä mietiskelly tommosen tilausta ku white fat 3 pro:ta ei xxl.fi:ltä tällä hetkellä saa.
    En mitään kokotaulukkoa löytäny tälle muutako geometriat josta en ymmärrä mitää. Verkkokaupassa suosittelevat tota M-kokoa 175 cm-185 cm ajajille. Itse olen 171 cm. jalan sisämitta jotai 80cm. Että olisko liian iso pyörä?

Scooppi on kyllä yks parahista hinta-laatu -suhteella olevista tällä hetkellä. Budjettiluokassa. Imho.
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Miltäs tuntuu pyörän geometria? Olen täs vähä mietiskelly tommosen tilausta ku white fat 3 pro:ta ei xxl.fi:ltä tällä hetkellä saa.
    En mitään kokotaulukkoa löytäny tälle muutako geometriat josta en ymmärrä mitää. Verkkokaupassa suosittelevat tota M-kokoa 175 cm-185 cm ajajille. Itse olen 171 cm. jalan sisämitta jotai 80cm. Että olisko liian iso pyörä?
    Ota M. Tai ite ottaisin ton mittasena. Oon n. 183cm pitkä, ja mulla on L. Koko on just passeli, mitä nyt pari senttiä leveemmän tangon aattelin hommata. Pyörä on toiminut loistavasti, suosittelen!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Olen myös 171 cm ja kävin koeistumassa XXL:n 3Fat Liten M-kokoa. Standover oli liian korkea eli ei jäänyt yhtään/tarpeeksi tyhjää kulkusten ja yläputken väliin. Liekö sitten yleinen ongelma läskipyörissä. Näiltä näkymin itse en ostaisi tuota M kokoisena. Liekö Scoop sitten matalampi... pitänee käydä sekin paikan päällä katsomassa.

Mulla on double scooppi M-koko. Mitat 177/83 cm ja on sopivan kokoinen. Pyörä vaikuttaa laadukkaalta vaikka on "budjettiläski". Tossa geometria

http://www.silverbacklab.com/bike/mountain/scoop-fatty/

Vaikkakin luulisin että tän vuoden pyöräbudjetti on jo ylitetty reilustikin, niin tietyllä tapaa alkoi kiinnostamaan talvipyöräily läskillä. Mieluummin laskettelisin mutta kun ei ole rinteitä vieressä niin pyöräily olis sitten se toiseksi paras vapaa-ajan tappokeino ulkosalla

Saako n. tonnilla mitään käyttökelpoista? Tyyliin deoren osat ja renkaat jotka ei ole tehty muovista (koska ne on käsittääkseni aika kalliita vaihtaa)? Vähän meinaa näitä läskitopikkeja selaillessa tulla mieleen että tämäkin vehje menee kategoriaan "hinnat alkaen 2000 euroa", ja se on kyllä mulle ihan liikaa jäykkiksestä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Tomos Katso viesti
    ...Saako n. tonnilla mitään käyttökelpoista?...
    Olisko L sun koko? Yläfemmassa olisi tuollainen Panzer tarjouksessa.

Saako n. tonnilla mitään käyttökelpoista? Tyyliin deoren osat ja renkaat jotka ei ole tehty muovista (koska ne on käsittääkseni aika kalliita vaihtaa)? Vähän meinaa näitä läskitopikkeja selaillessa tulla mieleen että tämäkin vehje menee kategoriaan "hinnat alkaen 2000 euroa", ja se on kyllä mulle ihan liikaa jäykkiksestä.
    ~1350€, kotimaasta (10% alennus 1500 lähdöstä):
    http://www.bikeshop.fi/Stevens_Bikes...RXL/&listpos=7

Vaikkakin luulisin että tän vuoden pyöräbudjetti on jo ylitetty reilustikin, niin tietyllä tapaa alkoi kiinnostamaan talvipyöräily läskillä. Mieluummin laskettelisin mutta kun ei ole rinteitä vieressä niin pyöräily olis sitten se toiseksi paras vapaa-ajan tappokeino ulkosalla

Verkkokaupasta saa Silverbackkeja ja XXL:stä Whitejä tonnin pintaan. XXL:ssä tosin taitaa olla edelleen saldot nollissa edellisen alennusmyynnin jäljiltä.

Edelleen komppaan erästä lekendaarista pyöräilijä heraa joka lenkillä totesi: jätä säästäminen opiskelijoille ja osta mieleinen pyörä. T: nimim: budjetti 2000€
    toteuma 3100€
    -en ole hullu, olen erikoinen-

Ensimmäistä fatbikeä haaveillut mutta budjetti tulee aina vastaan. alle tonnilla pitäs saada mutta käytettyjä huonosti tarjolla. mikä olisi halvin jossa hintalaatusuhde olisi järkevä. http://www.framedbikes.com/mn1new/ tuo on ollut mielessä. onko kokemuksia?

IncBuff Guest
    Taitaa tulla hintoihinsa jos pitää jenkeistä tilata.

Näyttäisi noita löytyvän Suomestakin: http://www.trend-bikes.com/framed-mallisto/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 39syncro Katso viesti
    mikä olisi halvin jossa hintalaatusuhde olisi järkevä.
    Whiten Lite. Niitä sai parhaimmillaan 750€ uusia. Nyt sen tonnin taas ku ei oo aleja päällä. Joistain myymälöistä löytyy, siis XXL, nettikauppa myy ei oota.

Unohda jenkeistä tilaus, hintaan tulee rahtikulut päälle ja kökö köntille päälle tulli 14% ja alv 24%. Hintaa pitkälti toista tonnia ja sulla on joku haista-p-hinnat alkaen/liki jälleenmyyntiarvoton pyörä käsissä.

juu en oo jenkeistä tilaamassa. tuossa oli hintakin http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa...3.htm?ca=2&w=1

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 39syncro Katso viesti
    juu en oo jenkeistä tilaamassa. tuossa oli hintakin http://www.tori.fi/pohjois-pohjanmaa...3.htm?ca=2&w=1
    Kattoppas, toimivat ihan Kempeleessä! http://www.trend-bikes.com

Tuoltahan ois voinu löytyä itsellekin vaihtoehto, mikäli vain olisin tiennyt viime viikolla ko. puljun olemassaolosta...

Kenen muun mielestä tuotesivut, joissa ei mainita hintaa vaan kehoitetaan kysymään, ovat persiistä?

TomiKoo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Kenen muun mielestä tuotesivut, joissa ei mainita hintaa vaan kehoitetaan kysymään, ovat persiistä?
    Hep.

Mukavat tietää, että lähes paikkakunnalla löytyy tuollainenkin. Hintataso olisi kiva tietää. Hauskaa, että kuitenkin muistetaan mainita kuka on hallituksen pj, osakas jne. Onhan sekin tärkeää tietää näin potentiaalisena asiakkaana. Mutta se hinta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TomiKoo Katso viesti
    Hep.

Mukavat tietää, että lähes paikkakunnalla löytyy tuollainenkin. Hintataso olisi kiva tietää. Hauskaa, että kuitenkin muistetaan mainita kuka on hallituksen pj, osakas jne. Onhan sekin tärkeää tietää näin potentiaalisena asiakkaana. Mutta se hinta.
    On varmaan aikas tuore lafka. Mutta torilta näkee hintatosoa, Minnesota 1 750 euroa, Minnesota II 900 euroa. http://www.tori.fi/koko_suomi?w=3&cg=0&ca=2&aid=893763

Näkyy joo "epävirallista" reittiä. Mutta kysymys olikin miksei noita voi mainita sivuilla? Myös niitä parempien karbonaattimallien hintoja. Jos ei tarkkaa hintaa kerrottaisikaan vaan vaikka: "kysyjästä ja toimitustavasta riippuen xxxx-xxxx €". (X:n tilalle tarkkaan valikoituja numeroita).

edit: HETKINEN, nythän siellä näkyykin vain tuo halpis Minnesota-sarja. Juuri kun joku päivä katselin niin oli niitä parempiakin.
    JackOja muokkasi tätä : 26.11.2015 at 12.11

TomiKoo Guest
    Laitoinpa nyt kuitenkin lomakkeella pyynnön ottaa yhteyttä. Katellaan. Toista läskiä miettinyt lähinnä vaimon käyttöön ja kait sillä itsekin tulisi lopulta ajettua. Trek Farley 5 on ollut kovin kiinnostava vaihtoehto tähän saakka. Halvempikin kelpaisi, jos vaan muuten natsaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 7-spoke Katso viesti
    Kattoppas, toimivat ihan Kempeleessä! http://www.trend-bikes.com

Tuoltahan ois voinu löytyä itsellekin vaihtoehto, mikäli vain olisin tiennyt viime viikolla ko. puljun olemassaolosta...
    Onpa kököt sivut.
    Kannatais pikkaisen panostaa...

Ite unohdan moisen liikkeen bisnekset samantien kun avaan ja suljen moiset sivut.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Onpa kököt sivut.

Ite unohdan moisen liikkeen bisnekset samantien kun avaan ja suljen moiset sivut.
    Minua kyllä puhuttelee yritysjohdon käyttämät gmail ja hotmail sähköpostit. Vielä jos tunnus olis tyyliin megakanki69@hotmail.com niin olisi liki täydellistä

Läskin ostoa harkitsen, ja nyt pähkäilen Mondrakerin ja Scoopin välillä. Koska molemmat merkit (ihan noviisi kun oon) on aivan outoja, niin kertoisiko joku onko noissa laatueroa? Jälkimmäinen vähän edukkaampi tällä hetkellä, mutta en sitä seikkaa halua painottaa. Suunniteltu käyttö olisi sitten ihan tavan metsässä fillarointia, kuntoilun merkeissä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Onpa kököt sivut.

"Minnesota-sarja
    Sarja sisältää Framedin patentoidun renkaanvaihto tekniikan, joka mahdollistaa katupyörän vanteen vaihtamisen läskirenkaan tilalle!"

WTF,,,
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    *viittaa* Asiakkaan aliarvioimista. Ei edistä kaupantekoa millään lailla.

Tuli tuossa 2 kk sitten itsekin liityttyä tähän paksukaisten klubiin, jokusen hifistelylenkin tehneenä ja 2x10 srjan omavaana huomasin ketjulinjan olevan ihan päin peetä, edessä pikkurieska niin ketjun olleessa suora ollaan kolmannella rattaalla, eli isolla ei ole oikein asiaa sinne isoimpien rattaiden päälle, tutkittuani asiaa pyöräni on varustettu 209 q-factorin kammilla samalla kun kammet ovat n. tuuman päästä rungosta, näinollen vakkarit 177 q-factor-kammet tekisivät asian paremmin ?
    I'm a member of a A(prilia) & A(udi) Club

Siis hetkinen, suuremmalla eturattaalla ei pääse järkevästi käyttämään suurimpia takarattaita? Ei sellainen kombo pitäisikään toimia kovin hyvin.

Jos lähtee miettimään läskiä, jolla ajelisi vuosia eteenpäin niin minkälaisilla ominaisuuksilla runko pitäisi valita ja mitä vaihtoehtoja olisi? Ainakin Surly mainostaa uutta Wednesdayta tällaisena.
    Keskiö ja taka-akseli nyt varmaan merkittävimmät valinnat.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •