^ 34,90€ tollasesta p*skasta. Pilkkua sais siirtää pykälän vasemmalle. Kiitos kun varotit. Meinasin kyl muutenkin pärjätä ilman.
^ 34,90€ tollasesta p*skasta. Pilkkua sais siirtää pykälän vasemmalle. Kiitos kun varotit. Meinasin kyl muutenkin pärjätä ilman.
Minäkin erehdyin tilaamaan mutta sain sentään 25% alennuksella, olisin kyllä jättänyt tilaamatta nyt kun tiedän minkälaiset olivat.
Juu hinta-laatu ei oikein kohtaa noissa lokareissa. Tilasin ne tosiaan -25% alennuksella, mutta silti ylihintaiset laatuun nähden.
Palauttaa en enää viitsi kun tosiaan ne eivät kestäneet edes koeasennusta ilman rikkoutumista.
Eh?
Itse kävin hakemassa Whiteen Shock Therapysta Mucky Nutzin etu- ja takaroiskeläpät, heiltä löytyi niitä hyllystä. Sopivat paikalleen ongelmitta. Eihän nuo täydellisesti suojaa mutta jotain kuitenkin. Hintaa noilla oli n. 30€ yhteensä.
Onko joku foorumilainen 2fat Interceptorin kanssa Rukalla? Auto parkissa risteyksessä ja läski katolla.
Veljpoika toi laukun käydessään. En vielä ehtinyt mallailla miten passaa, mut ei onneks luekkaan isolla WHITE niinku ainaki norjalaisten sivuilla.Ainoastaan yhet W-kirjaimet alanurkissa molemmin puolin, selkeesti stylempi. Vetskan suuntaki eri = parempi.
Ihan jees 26,18€ hintaiseksi.
Edit: melko kivastihan se sopi paikoilleen: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...91#post2463391
Läskimasa muokkasi tätä : 25.11.2015 at 23.07
^^ Samanlainen on tuossa ylempänä teemui:n kuvassa ihan fillarin kera ja laukku siis Suomen myymälästä hommattu![]()
Jukkis muokkasi tätä : 25.11.2015 at 08.27
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Tää runkolaukkujutustelu on nyt vähän väärässä säikeessä, mutta jatketaan. Kyselin noiden saatavuuden perään ja kun samalla annoin palautetta tuosta vetoketjun avautumissuunnasta ja siitä, että tuo ilman kissankokoisilla kirjaimilla kirjoitettua WHITE-tekstiä oleva pussukka on huomattavasti esteettisempi, niin vastaus tuli parissa tunnissa
Parhaillaan kirjoitan juuri viestiä näiden suunnittelijalle, joten palaute tuli hyvään hetkeen. Noissa Norjan sivuilla näkyvissä kuvissa näyttäisi olevan vetoketjut molemmin puolin siten että avautumissuunnat vetoketjuissa toisella puolella edestä taakse ja toisella puolella takaa eteen.
Laitan palautteen myös tuosta logosta, mutta sitä en mene lupaamaan, että tuotemerkin näkyvyys vähentyisi![]()
Niinpä niin, eikös nää Suomesta ostetut kaikki oo ollu ilman WHITE-tekstiä, vai onko joku saanu sellasen?
Vetoketjun vetimiä vois olla vaik molemmissa päissä niin sais avata niinpäin ku tykkää.
Mahtuuio tuonne runkolaukkuun kryptoniten u-lukko? Ei oikein hahmota
http://cdn.shopify.com/s/files/1/009...g?v=1319651962
Kuva lukosta
^ Ei kai tuo lukko kooltaan isompi ole kuin runkokolmio ? Tuolla ylempänä ketjussahan on kuva läskistä laukkuineen, kuten jo tuossa aiemmin vinkkasin
Tapatalkista iKälättimellä
Laukun kolmioitten sivut karkeesti 42x48x25 cm eli luulis solahtavan ilosesti sisuksiin.
Kaikki mahtaa olla ajelemassa ku niin on hiljentynyt tämä whiten ketju... 😀
Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla
Onko kukaan tilaillut pyörää tuolta Norjan nettikaupasta? Suomessa kun ei hetkeen ollut myynnissä. Kiinnostaisi tuo Pro malli.
Itsellä ollut jo kolmatta viikkoa paha flunssa - parina päivänä koittanut käydä ajelemassa, mutta ei tunnu parantavan oloa ajelu
No kait tästä vielä joskus toipuu.
Mutta itse asiaan. Tuo kumi oikenee esim. kompuralla reilulla ylipaineella - eli laita hetkellisesti painetta yli 2bar. Jotkut vielä saippuoi kumin reunoja jotta menee helpommin suoraan.
Tuo lukee osan rengasvalmistajien sivuillakin ohjeena ja taisi olla SnowShoe XL:n paketissakin ohjeena.
Sain jumpata tiistaina SnowSnoe XL:n kanssa kun onnistuin puhkomaan sisurin - reikä oli pieni joten paikko riitti.
Eh?
Kokeilemallahan se selviää
Itsekin aluksi varovasti kohotin painetta kunnes rengas pompsahti suoraan. Nyt en enää himmaile vaan laitan suoraan tuon yli 2bar kompurallaItsellä on 4,8" tarkoitettu sisuri ja sillä tuo yli 2bar ei ole ongelma.
Saa sen kumin hieman suorempaan tosiaan käsikin vääntelemällä, mutta tuolla paineella helpoimmin.
Eh?
Eilen oli liukkaat polut ja rantakivikot.
![]()
timoso muokkasi tätä : 04.12.2015 at 12.11 Syy: lisä kuva
MK16; Mitä jos pestaisit jonkun syyrialaisen tuomaan ajamalla rajan yli 😂
Taas on näköjään tullut XXl:n myyntiin white lite..
https://www.xxl.fi/white-3-fat-lite-...112003_1_style..
Ei oo kans ollut pitkään aikaan mitään kirjoitettavaa. 2FAT Pro pelaa edelleen ilman ongelmia ja pyörä saatu mieleiseksi niin ei ole oikein päivityksen tarvettakaan.
Itse kämmäsin taannoin venttiilin rikki ja jouduin ostamaan uuden sisurin. Ostin Onzan sisurit, jotka on tarkoitettu max 2,5 tuuman renkaille. Renkaina siis Proon orkkis Lumikengät (4,5"). Kaks kiloa painetta ja rengas oli paikoillaan suorassa. Laitoin talkkia päällirenkaan sisään ja sisurin pintaan. Hiukan hirvitti nostaa paineita mutta hyvin rengas kesti. Nyt olen ajellut 0,3-0,4 bar paineilla ja hyvin pysyy rengas paikoillaan.
Mulla räjähti yks onza naamalle samalla yhdistelmällä. Seuraavalla sain nouseen. Pamauksen jälkeen on kylä ollu metsurin naamari päässä. Sisuri repes n.50cm matkalta ja olin siinä kyykyssä kiekon edessä. Matala kellari ilman suojia ja en suosittele. Varovaisuutta!!!
Ja nythän yli 500€ ostosta saa -130€.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit