GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 190 / 341 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 90 140 180 188 189 190 191 192 200 240 290 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.671 - 5.700 / 10230

Aihe: Viimeisin hankintasi, vol II

Ihan saakelin turhaa ja turhamaista kun olen jo asentanut projektiin lakrun, mutta tuollainen tulee tilalle kun sattui edukkaasti kohdalle.

Gilles Berthoud Soulor satula paikallisesta!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Sonyn UHD/4K-telkkari.
    Tuommoinen on hankintalistalla. Vielä pitäisi selvitettää muutama asia.
    - Todennäköisin koko on 55
    - Kannattaako oikeasti hankkia 4k
    - Onko se Smart Android mistään kotoisin

Mistä ostit?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 29er Katso viesti
    - Kannattaako oikeasti hankkia 4k
    Helppo vastaus:

Onko sinulla 4K matskua nyt tai luuletko että on kahden vuoden sisällä reilusti?

[] EI
    [] KYLLÄ

Jos vastaat EI, tuskin teet mitään 4K:lla. Ja kahden vuoden päästä varmaan jos Jaska Bauerkin seikkailee 13:ssa tuotantokaudessaan 4K resolla joten sit voikin jo töllön ostaa hyvin mielin.

Mistä ostit?
    Veikkaan että Espanjasta?
    VesaP muokkasi tätä : 02.11.2015 at 14.15

Taannoin pahoin pelkäsin, että joudun hankkimaan turboahtimen. Pelko realisoitui: tehdaskunnostettu Garrett. Ja kun alkuun päästiin, sijoitin vielä uuteen pakosarjaan, kun vanha oli halki. Mieluummin olisin ollut hankkimatta.

Olen saanut tämän keissin tiimoilta niin paljon hyviä ja vielä parempia neuvoja, etten halua niitä jälkikäteen yhtään lisää.

Kona Honzo AL paikallisesta

ISP:t talven liukkaille (Bike-Componentsissa oli 59 €/kpl. En tiedä oliko halpa hinta, mutta äkkiseltään en halvempia löytänyt)

HipLok Gold

Painaahan tuo aika paljon eikä oo ennen ollu tuon tyylistä lukkoa joten saa nähdä millanen tuon kanssa on polkea.

Takavalo

^^^ & ^^^^: samaa kysymystä 4k:n kannattavuudesta pohdiskelin, materiaalia ei tosiaan ole paljoa tänä päivänä tarjolla. Tuli äkillinen TV:n vaihtopakko ja toi 4k oli tarjouksessa joten siihen sitten päädyin. Jos mulla TV:n vaihtoväli olisi muutama vuosi, olisin ostanut normi-HD:n mutta toistaiseksi noita on päivitetty vuosikymmenen välein.

Eilenhän mä vasta ton ostin, mutta AndroidTV on tuttu Nexus Playerin kautta. Sen perusteella voin sanoa että AndroidTV on "ihan ookoo" mutta pitää ensin hieman enemmän käyttää jotta näkee suorituskyvyn ja mahdolliset rajoitukset Nexus Playeriin verrattuna.

Espanjasta tosiaan ostin, mutta esim. verkkokauppa.com näyttää samoihin hintoihin noita myyvän.

Edit: pari 4k-videota SunTuubista ja ihmettelen miten olen voinut olla (tai suorastaan elää) näin pitkään ilman 4k-telsua. Onhan noita kaupassa nähty mutta omalta sohvalta näyttää vielä paaaljon paremmalta. Nyt sitten katsotaan kuinka kauan noita 4k-demovideoita jaksaa tsiigailla sitä oikeaa 4k-materiaalia odotellessa
    bici74 muokkasi tätä : 02.11.2015 at 18.21 Syy: on se hieno
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Surly Bud & bfKnard

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Nyt sitten katsotaan kuinka kauan noita 4k-demovideoita jaksaa tsiigailla sitä oikeaa 4k-materiaalia odotellessa
    Miten mulla on muistikuva että Netflix tarjoaa 4K:ta jo joltain osin? Vai muistanko väärin? Ei jaksa tarkistaa. Liian vaikeeta kirjoittaa googleen "netflix 4K" Toki tuo vaatinee sit leveää kaistaa jotta pyörii pätkimättä. Itsellä vaikka on mitkä "unlimited ADSL" tai 4g:t niin välillä tahtoo normaali HD-Netflixikin pätkiä/mennä heikkolaatuiseksi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Miten mulla on muistikuva että Netflix tarjoaa 4K:ta jo joltain osin? Vai muistanko väärin? Ei jaksa tarkistaa. Liian vaikeeta kirjoittaa googleen "netflix 4K" Toki tuo vaatinee sit leveää kaistaa jotta pyörii pätkimättä. Itsellä vaikka on mitkä "unlimited ADSL" tai 4g:t niin välillä tahtoo normaali HD-Netflixikin pätkiä/mennä heikkolaatuiseksi.
    Netflixistä löytyy jotain 4k matskua, mutta sitten pitää a) maksaa vähän enemmän - olisko ollut 14,95/kk ja b) olla riittävästi tietoliikennekaistaa. Itsellä kanssa telkkarin hankinta edessä vaikka ei ole toosa vasta kuin reilut pari vuotta vanha, ei noita enää kuulemma kukaan korjaa ainakaan mihinkään järkevään hintaan. Voi helvetti mitä luonnonvarojen tuhlausta, sanon minä.

Viimeisin hankinta oli 15 kg lihaa ihmisille ja 50 kg lihaa koirille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti BONK Katso viesti
    ... ei ole toosa vasta kuin reilut pari vuotta vanha, ei noita enää kuulemma kukaan korjaa ainakaan mihinkään järkevään hintaan. Voi helvetti mitä luonnonvarojen tuhlausta, sanon minä.
    Saanko arvata että merkki alkaa S-kirjaimella ja seuraava on aakkosten ensimmäinen kirjain.
    Sellaisia oli viimeksi korjaamolla käväistessä hyllyt täynnä. Vein sinne P:llä alkavan laitteen loppusijoitukseen

Saanko arvata että merkki alkaa S-kirjaimella ja seuraava on aakkosten ensimmäinen kirjain.
    Sellaisia oli viimeksi korjaamolla käväistessä hyllyt täynnä. Vein sinne P:llä alkavan laitteen loppusijoitukseen
    Saat arvata. Valitettavasti oikein.

edit. Kakkostelkkari, Sony, kestänyt nyt 10 vuotta. Taitaa seuraavakin hankinta päätyä siihen.

Tunkkaus- ja flättikengät kylmälle:

Ajovalon XXL:stä ku yks valoista kuoli.
    fillari10.blogspot.fi
    www.kareisenpyorakorjaamo.net
    Itse yrittäjä

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Joo, Netflix tarjoaa jossain määrin 4k:ta mutta aloittivat Euroopan täällä laidalla vasta viime viikolla. Ajatuksena oli hieman kuulostella ensin sitä tarjontaa (myös muuta kuin 4k) sekä käytännön kokemuksia ennen tilaamista. Kyllä mulla kaistassa leveyttä riittää, 300Mbps FTTH Asiaan liittyen, operaattori päivitti 100Mbps -> 300Mbps haluamatta siitä rahallista vastinetta...which was nice. Operaattorilla on Netflixin kanssa kilpailevaa tarjontaa, en siis ihmettelisi vaikka Netflix tökkisi tuosta kaistasta huolimatta.

On-topic: rotsi syksyn kökkökeleihin.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Garmin Virb Eliteen tässä hommailen telineitä auton kojelautaan, että pääsen taltioimaan RattiMiesssten ynnä muiden kouhottajien töhöilyjä.

YläViitosesta 28x2" Maravintterin etukumiksi rospuuttopyörään.
    Heräteostoksena ao.t:
    Läski pyöräilijä, ei läskipyöräilijä.

jarit Guest
    Synttärit, isänpäivä ja joulu ovat hoidettu samalla reissulla paikalliseen kivijalkaan.
    Nikonit vaihtuivat Leicaan.
    jarit muokkasi tätä : 04.11.2015 at 22.06

Orbiloc valoja, haukuille ja työmatkuttelureppuun.
    Shimaani muokkasi tätä : 05.11.2015 at 07.16

Gamo Compact ilmapistooli Motonetistä. Päivitetään parempaan myöhemmin jos enemmän innostuu tekemään pahviin reikiä.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Campyn Veloce 10-speed pakka, 12-23 ja Record 10-speed ketjut.

Satula LBS:sta. Spessun Phenom. Kyllästyin kyttäämään käytettyjä kun viedään käsistä heti.

IncBuff Guest
    Samoin Phenom tuli hankittua. Vähän käytettynä Fillaritorilta

Eli se olit sinä kun nappasi sen viimeisimmän?
    Ilmoitin (oululaiselle) myyjälle ostoaikeeni suunnilleen vartti ilmoituksen jättämisen jälkeen, mutta oli jo varattu.

IncBuff Guest
    Kyllä. Se olin minä. Olin noin 5 minuuttia sinua edellä.

Perkele.

Nomut lopputulos on kuiteskin ihan hyvä, kummallakin on mukava penkki.

Toiseen masturiin spessun butcher gummit ja toiseen maasturiin sramin roam 40 kiekot talvikiekoiksi..
    The end of the road is just the beginning...

eturenkaaks syksyyn/talveen Schwalbe Hans Dampf Evolution SnakeSkin PaceStar 29" *2.35" + pari tubeless venttiiliä, (jos sattuu tarttemaan nastarengaskiekoille) ..
    -- not fast but furious --

Bikeshop:sta, gore bike wearin fusion cosmo so jakku.

Pojalle Cyclo. Kevääksi kun muutaman sentin venyy niin pitäisi alkaa olla jo ihan hyvä.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •